Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Ovoliko vas je bilo od 26.03.2008

Free Site Counter
Free Site Counter

Ako ste tu, da lakše svratite samo kliknite na:

www.google.com
t-portal
net.hr
index.hr
youtube

Trenutno san zaokupljen ovom ekipom:

marisi.blog.hr
pjesak u gaćama
xiola.blog.hr
put oko svijeta
tvornickagreshka.blog.hr
manijacibb.blog.hr
ljubavnica29
OK5.blog.hr
darkmanx.blog.hr
eurosmijeh.blog.hr
tjera po svom
lionqueen.blog.hr
vivalamonica
marihuana6
nepoznata ulica broj 24<
izvanje.blog.hr
krepani.blog.hr
exclub
eta
trillian
pripada tebi
nita
jlivingston.blog.hr
NF
njofra
miroir.blog.hr
jimbo
givenup
lajava kuja

Sve je u rukama covjekovim, a opet mu izmakne ispred nosa samo zato što je kukavica...to je vec aksiom...Zanimljivo je cega se ljudi najviše boje-novog koraka, nove svoje rijeci boje se najviše... FJODOR M. DOSTOJEVSKI



Đani Stipaničev
Kada jutrom jugo zapuše

Kada jutrom jugo zapuše
Tvojim imenom zamiriše
A na žalu samo ja i vrijeme
Što umjesto tebe grli me

Tvoje srce kao stijena je
Koju plima nikad ne dirne
Pa u more bacam svoje sne
Ali ih ono vraća do mene
Kada tama sunce izbriše
Pomislim da tu si kraj mene
Al na žalu samo ja i vjetar

Što ti ime tiho šapuće
Ja nisam od onih
Što za ljubav molim
Ti saznati nećeš
Koliko te volim
Sve suze zbog tebe
Što more će skriti
Znam da neće moju ljubav
Ljubav ugasiti

Kada jutrom jugo zapuše
Tvojim imenom zamiriše
A na žalu samo ja i vjetar
Što ti ime tiho šapuće.


Goran Karan
Vagabundo

Ti si nježan cvijet, ja san vjetar ludi
I ne živim ja, k'o svi drugi ljudi
Ti si nježan cvijet ali neću te ubrati ja ....

Ako ranim te nek mi nebo sudi
Ja ti sanjam let bolje s drugim budi
Zato pusti me neka boli al' odlazim ja ....

Ja sam samo vagabundo mene ljubit to je ludo
Bijelo jedro nasred mora, mene zove nova zora
Pod zvijezdama si zaspala
Ja sam samo vagabundo, ti si mene sanjala
Pod zvijezdama si zaspala
Ja sam samo vagabundo, ti si mene sanjala

Ako ranim te nek mi nebo sudi
Ja ti sanjam let bolje s drugim budi
Ti si nježan cvijet ali neću te ubrati ja ....



Goran Karan
Bilo cviće

Kad sunce za mnom zađe
ja ti neću reći zbogom.
Moja jube.

Kad lipi dani prođu
ti ne plaći, budi stina.
Moja jube.

Bilo cviće ti posadi,
ne daj da mu vitri pušu.
Čuvaj ga ka moju dušu.

Bilo cviće ti posadi,
da na Uskrs kad procvita
ja te jubim s onog svita.

Bilo cviće moja jube.

Kada moji po me dođu
ti ne plači, budi stina.
Moja jube.













utorak, 30.09.2008.

I love Nova Tv

Prošli tjedan su bile prve gole vijesti u Hrvatskoj, nisan ih gleda, ali san pogleda na youtubeu čisto da ostanem u toku o čemu je riječ...

U nedilju u iščekivanju čekam Red Carpet čisto da pogledan famozne gole vijesti u izravnom terminu i iman što vidit...

Famozni voditelj te emisije sa svojom bistroumnom kolegicom je emisiju započeo s uvodom kao da su ih kolege s konkurentske TV kuće ( aludirajući vjerovatno na novu emisiju HTV-a tipa Spithza ) započele kopirati, i to sa sarkastičnim komentarom da bi bilo lipo vidit Tončicu Čeljusku kako vodi gola vijesti...

sve do jučer nisan moga uvatit pošteni signal nove TV tako da san jedino nekad davno gleda onu seriju strasti i pokemone i to bi namišta signal ka onaj lik iz reklame za digitalni signal... Sam Red Carpet mi se zgadija čim je započea... totalno tragikomično baljezganje nadrivoditelja koji se sam prozva nekom vrste hrvatske Opre i njegove kolegice izgledalo mi je kao sinkronizirano sranje da oprostite na izrazu... uglavnom po mom mišljenju užas svih užasa... svaku emisiju iz tjedna u tjedan prikazuju Simonu Gotovac i sprdaju se na njen račun, a ja ne kužin je li je ona svjesna koliko se sramoti ili ne...

Hrvatska trendsetter scena nije toliko razvikana kao ona američka ili engleska pa možda i nemaju nekih extra tema za objavljivat, ali onaj prilog o onom liku iz prošligodišnjeg BB-a je još veći biser, za miloga Boga što sve ljudi neće učinit za 7 sekuni na TV-u... OK i ja bi se virujen ka i vi volija pojavit na telki, volija bi da me ljudi na ulici pripoznaju, jer mi svi težimo vlastitoj samopromciji i želji za eksponacijom, ali spuštati se na takvu nisku razinu sramotno je... ali da ne budem samo tako kritički raspoložen prema Novoj TV moran priznati da in je šou Trenutak Istine pun pogodak... jedino što mi se tu čini da malo kradu jer ako je čovik uvjeren da je reka istinu malo je čudno da onako čudan s nevjericom odlazi iz studija nakon što detektor izrekne da je odgovor lažan, da li možda oni manipuliraju s emisijom ili je to sve stvar istine i samo istine?

P.S. nisan gleda Gole Vijesti zaspa san... mi nismo više toliko konzervativna zemlja, ali i ono je usitinu zanimljivo da se majka jednog djeteta nako svlači?!? pa čovjeće da li ta žena ima imalo srama, dite joj nema 1 godinu nego 13 ako se ne varam, dakle njegova ekipa iz škole vjerojatno to gleda... kako se taj mali osjeća kad dođe u školu? kad ga zadirkuju njegovi vršnjaci? mislin da nikom nebi bilo ugodno ići cestom i slušati da ti neko dobacuje komentare na račun matere... kako je pisalo na jednom siteu da joj je neko ćaća prvo bi je razbaštinija pa potom sve obiteljske slike iz albuma obradija u photoshopu i odreka se te osobe...



| komentari (8) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Sve i svašta. od politike do sporta, od mog privatnog života do hmmm ne znam ni ja čega...



boomp3.com


Photobucket


couple


a walk on the beach