< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

o meni

ime:Andrea
razred:8.a
hobi: košarka
slušam: najviše rap
pjevaći:Eminem, 50 Cent, 2pac, The Game...
pjevačice: -
volim: košarku,životinje,
more, ljeto i sve vezano
uz to,izlazit(naravno na campetto)
svoju obitelj, prijatelje, jednog deckacerekcerek, svoju sobu,
čudno ali volim čitat(ali ne lektiru), slusat muziku
nevolim: mnoge predmete, mnoge profesore,
učenje, povrče, svađe...

najbolji flimovi:dozvola za brak,noć u muzeju,
valentinovo,pirati s kariba1,2,3...
najbolja glumica:jeniffer aniston(ali samo u ulozi prijatelja),
sarah jesica parker...nemogu se sjetit
najbolji glumci: chad m. m., brad pitt,
johhny deep, orlando bloom i još mnogi
najbolja pjesma: mockingbird, jeebena,hands up, happy birthday

u životu bi željela:kao prvo završiti
srednju školu i veterinarski fakultet,
zaposliti se kao veterinar, ići u africu (razlog:
želim vidjeti one prekrasne životinje),
naravno oženiti se i imati djecu,
a pomogućnosti barem jedno dijete posvojiti
(to će ubrzo napraviti moji roditelji!!!! to je baš odlično
nakon toliko vremena imat ću mlađeg brata)

a sada želje koje su malo nerealne:
htjela bih na jedan dan imati krila, i jedan dan (ili više) biti
jedna životinja (pogotovo majmun, ili morski pas)...
bilo ih je još ali se ne mogu sjetiti (samo kratko objašnjene za ovo majmun i morski pas
pa majmun jer su mi to najdraže životinje, a morski pas jer mislim da je on vladar mora, onako
velik i snažan i izgleda kao da mu nitko niš ne može)















Linkovi

Barbara
Šukica
Tea
DjDodo
Kate
Ana
Alex
jjan
najljepsi decko
Ricpe
Katarina
Dora


Free Website Counters
Free Website Counters

Dea

DDevious
EEdgy
AAmorous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

...Slikice..























košarka






















dizajn by majja

petak, 09.03.2007.

today is my lucky day

cerekthumbupthumbup
iako sam mislila da će mi biti užasno glup dan, iz više razloga
1.užasan raspored
2.danas u školu nije došla moja antonija, a meni nije zabavno u školi bez njeno, ali sam preživjela
razlog zašto ona nije došla-imala je utakmicu(odbojka) i nažalost su izgubileno ali nema veze osvojile su četvrto mjesto!!!
3.jednostavno mrzim petak, jer sam obično petkom užasno umorna....iako bi ga trebala voljet jer je kraj škole za ovaj tjeda, ali...

ali kako vidite u naslovu ovo mi je sretan dan. Nije važno zašto mi je posebno sretancerekcerek lai dobila sam 5 iz engleskog, saznala sam da će mi tata sutra kupiti novu biciklu jer sam ovu skršila i tako, kasnije imam trening na kojem će biti super jer imamo fuul zabavnog trenera......thumbup
ali najveći razlog zašto sam sretna jecerekcerekcerek
evo vam nešto veoma zanimljivo pokušajte:
koje su vam šanse da budete sa osobom koju volite

u prošlom postu sam imala samo 5 komentaranonono to je sigurna zato jer je čina odustao od pisanja posteva i ostavljanja komentara, kao in trevor
pozzzz@----
komentiraj te me

16:24 komentari (13) print # on/off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.