< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

my infermal life.....

...Never say: "I love you",
If you don’t really care.
Never talk about feelings,
If they aren’t really there,
Never hold my hand,
If you’re going to break my heart,
Never say you are going to,
If you don’t plan to start,
Never look into my eyes,
If all you do is lie,
Never say hello,
If you really mean goodbye...


Music Video:PERFECT SKIN (by 69 Eyes)

Music Video Code provided by Video Code Zone





blogovi koje često chitam...
nutfića
nutSaky
nutvanessa
nutines
nutandrea
nuttin@
nutivona
nutlucijana
nutzakon dizajn za blog
nutAdry
nutLuda metalka
nuttonka a.k.a velvet dreams
nutmilasicaa
nuttea a.k.a chilly



MySpace Layouts

... a ovo je najljepši čovjek na cijelom jebenom svijetu...

myspace

myspace


..hm...pa sad nešto o meni..ime mi je Anja,imam slavnih 13 godina i živim u OSIJEKU...nepokorenom gradu..u naj kvartu...naravno BOSUTSKO...4ever...idem u 7.b razred u oš.d.cesarić...slušam svašta...inače love metal...rock...punk...a kad sam vani s društvom,onda cajke...naj grupe su mi_HIM_69 eyes_EVANESCENCE_RED HOT CHILI PEPPERS_GOOD CHARLOTTE_U2_APOCALIPTYCA
_NIGHTWISH_SIXPACK_PRLJAVCI_CRVENA JABUKA_AZRA_BIJELO DUGME_DALEKA OBALA....imam crnu kosu i smeđe oči...i imam naj ekipu na svijetu:VANESSA,VANDA,INASS,
MILASICA,TINA,CRNJO,DOMBA,LASLO,BIMBA,SPAJIĆ
....MARINA,LUCIJANA,TINA,ANDREA,
IVONA,TEA,BARBARA,FILIPA....i to bi bilo too....
...MSN...
madanja13_os@hotmail.com
...mail...
madhim_angel@net.hr





...evo malo sličica...




Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting

Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting


Click here to get avatars like this!
Free Image Hosting






Image Hosted by ImageShack.us




...i neke pjesme...

...red hot chili peppers...


lyrics - can't stop



lyrics - californication



lyrics - by the way



lyrics - snow (hey oh)


...him...


lyrics - your sweet six six six



lyrics - don't fear the reaper



lyrics - buried alive by love



lyrics - wicked game



lyrics - vampire heart


ponedjeljak, 15.01.2007.

...sometimes is life just too hard...

Baš onda kada mislim da je sve super,odlično,zabavno i naj...mora postojati onaj jebeni...ALI...pa kao i u svakom savršenstu,tako i u mom...sreća kratko traje,i na nju se nemožemo oslanjati niti od nje očekivati previše...bilo je dobro dok je trajalo...a sada se moram naučiti živjeti i bez nje...možda nikada neću zaboraviti tih mjesec ili dva...jer to su mi bili naj mjeseci u životu..znaš ono,imaš savršenog dečka koji te voli,nerazdvojnu ekipu,naj frendove koji ti puno znače i uz to sve postaneš druga osoba...ja sada nemam gotovo ništa od toga...jedino što mi je ostalo to su frendovi iz bivše..tj propale „nerazdvojne“ ekipe...daj ajdee....cijela ekipa je u biti bila u parovima...nas pet parova...a sada su ostala samo dva,od kojih jedan upravo prekida...neznam šta da radim,kak da tu ekipu opet okupim i da se sjetimo kak nam je bilo dobroo...“za ona dobra stara vremena“....kako mi too falii...neopisivo mi falee...nemogu bez njih...sada sam u toj poziciji da se sa svakim moram družit skoro pa odvojeno....nemogu too višee....nemogu gledat naj frendicu kako svaki put kada spomenem „TO“ ime rasplače i kako se osijeća bez te osobe koja joj je bila nešto najljepše u životu...ahh...nisam ni ja u ništ boljoj poziciji...jbt naj frend svaki puta kad me pogleda vidi nekakvu tugu u mojim očima...i trudi se popravit moje raspoloženje...on je takva osoba...svaki puta kada pjevam neku pjesmu on me pogleda i kaže da sve riječi koje izgovorim,izgovorim kroz suze i sjaj u očima...nemogu višeeee ovako...božeee šta da radim???....nemam više ideje...neznam....neznam...izgubljena saaam.....kako sada dalje uopće...stalo mi je još do njegaa....moram si to priznat....i sebe i svima...i nije me sram plakat što i upravo činim jer neznam kako više daljee....ja ga VOLIM....ahh napokon sam i to priznala...ehh sad mi je lakše....uff ee....puuno lakšee.....i neznam šta još jer ću se trudit svim snagama da opet okupim ekipu...EKB 4ever....2gether...tako će i bit....sigurna sam.....vjerujem.......


Image Hosted by ImageShack.us



| CoMmEnTaRiChI (26) | PrInTaNjE | # |

nedjelja, 07.01.2007.

...The more I see the less I know The more I like to let it go...

ponekad,kada shvatim da polako gubim ono što mi puno znači,ili mi je značilo...gubim dio sebe,svoje osobnosti,dio mene kao osobe...shvatim da neke stvari koje sam smatrala nevažnima,zapravo su užasno bitne i itekeko važne...ali kada to shvatim,bude PREKASNO......i tada se povlačim u sebe i razbijam glavu time što sam zapravo učinila...svima smeta to što sam ja upala u starije društvo...u moš si mislit starije godinu dana....i sad svi ti moji navodni prijatelji seru da sam ja mala glupa umišljena fejkerica....jednostavno me bole takve stvari....možda ja jesam mala,glupa....za neke umišljena,ali fejker.....to znam da nisam......slušat ću ono što mi se sviđa,oblačit ću se onako kako ja hoću,ponašat ću se normalno kao i uvijek i to je too.....možda ipak to nebih trebala previše uzimati k srcu...možda bi se trebala postavit kao ono "ko te jebe"......ma neznam,ali u svakom slučaju....nije sve tako crno.....ima i ljudi u koje imam bezgranično povijerenje.....I koje su puno važnije od ostalih......eee a sad Vanessi za dušu...izviještaj o novoj godini....pa...ovaj..bilo je odlično,supper,naj nova u životu....provela sam ju sa osobom koju jaaako volimcerek....ah,.....pa onda s najluđom ekipom u Osijeku.....ekb....haha....ma šala....i eto,to bilo tooo!!!...ljudi uživajte...bigg kisskisssvima.....pa_pa..........



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



| CoMmEnTaRiChI (38) | PrInTaNjE | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.