ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Evo malo da pišem nešto šta mi padne na pamet, a da mi nitko zbog toga ne sere!!!!!!!!! ........... Da...... hahahahhaa!!!!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Free Site Counters
Free Site Counters


MOJ:
nutFREEMAIL nut mimibj1@net.hr
nutMSN nut m_im_bj@hotmail.com


Friendster

Friendster



MySpace images

MySpace images



MySpace

MySpace




Hosted by imgPlace.com

Gdje surfam

kissTajči
waveGrizli girl - prije
thumbupTo je to
thumbupMalo download muzike
thumbupBikovi
wavePlavuša (prirodna)
waveVlajko
waveHela
mahVanja - drugarica
nutFreemail
mah Matea
mah Tina - Zg
mah Luda
mah Žuža


STRANICE i BANNERI ZA DIZAJNOVE:
:nutGadura dizajn
:nutKatee dizajn
:nutPeace dizajn
:nutGlupaca dizajn

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


by: gadura




http://Ferrariblog.blog.hr














Image Hosted by ImageShack.us









kokos designs







NAJ IGRA:: PROŠO NEKOLKO PUTA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NAJ STRANI PJEVAČ: GET RICH OR DYE TRYN
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KONA STINKY PRIMO (NADAM MU SE) .... jednog dana!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


MMesmerizing
IInspirational
HHot
AArty
EEdgy
LLovable

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


NEŠTO O MENI......

Zovem se Mihael
15
23.07.
Lav
Ekonomska škola Bj
1.c
Volim...... Glazbu (Rock,Narodno,strano...)
..... Filmove (Akcijske,Horror,komedija....)
..... Nogomet (treniram)
.... Cure
.... Zajebavat se na kompu
..... Zajebavat sa društvom
..... Nekad malo popit ........!!!!!
Nadam se da ću ispravit ocjene do Uskrsa kako bi otišao u Francusku s klubom!!!!!
Navijam za HAJUDKA IZ SPLITA!!!!!!!
Često idem u kladionicu i tak!!!!
wavewavewavewave

Hosted by imgPlace.com


Images for your blog

Images for your blog




Image Hosted by ImageShack.us

Hosted by imgPlace.com

Hosted by imgPlace.com


thumbup NAJ PJESME :thumbup
BAJAGA-TIŠINA
Mrak se skupio u kap,
rano jutro kao slap, ulazi u sobu!!
Dal si ikad pitala tamne senke zidova,
ujtro gde odu??!!!
Oči su ti sklopljene,
usne su ti umorne,
ne ljubi me njima!!!!!
Nisu čvorci pevali,
dok je iznad krovova,
svirala TIŠINA!!!!!
Hajde Bože budi drug
pa okreni jedan krug unazad planetu!!!
Noć je kratko trajala,
a nama je trebala najduža na svetu!!!
U mom oku samo hlad,
u mom srcu samo stud,
inje i prašina!!!!
Nisu čvorci pevali
dok je iznad krovova,
svirala TIŠINA!!!!!!
U cik zore zviždi voz,
njime odlazim u OZ,
neću da se vratim!!!!
Što god tebi napišem,
pocepam i obrišem,
al ti moraš znati:
Nisi se probudila,
zato nisi videla,
igrale su sene!!!!
Nek te dobri duhovi i kraljevski orlovi,
čuvaju od mene!!!!!
Hajde Bože budi drug.........nutnutnutnutnutnutnut



BAJAGA - PLAVI SAFIR
Kuda si posla sa tim tamnim ocima
i cije ime ti na usni pociva
kazi mi ko ti guzva postelju
i ko ima zlatne kljuceve
od tvojih tajnih odaja

Daj da te pratim
gde god da si krenula
sretan je onaj
s´kim si noci delila
daj da te pratim
i da budem sena
da ne budes usamljena
kad po vodi budes hodala

Kuda si posla sa tim tamnim ocima
i cije ime ti na usni pociva
kazi mi ko ti guzva postelju
i ko ima zlatne kljuceve
od tvojih tajnih odaja

Daj da te pratim
gde god da si krenula
sretan je onaj
s´kim si noci delila
daj da te pratim
i da budem sena
da ne budes usamljena
kad po vodi budes hodala

Ref. 2x
Hajde plavi moj safiru
hajde ceznjo i nemiru
hajde dodji i ostani tu

Duvaju promaje kroz vrata naroda
tuda smo prosli mi jos davno nekada
kazi mi ko ti guzva postelju
i ko ima zlatne kljuceve
od tvojih tajnih odaja

Daj da te pratim
gde god da si krenula
sretan je onaj
s´kim si noci delila
daj da te pratim
i da budem sena
da ne budes usamljena
kad po vodi budes hodala

Ref. 2x

Ref. 3x


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Blog images

Blog images



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ponedjeljak, 26.03.2007.

.....SUBOTA, NEDJELJA I PONEDJLELJAK!!!!!

nutnutnutnutEvo ga new post….. kad me svi tjeraju!!!!! Opet svima vam velika hvala na svim ovim silnim komentarima!!!!! Ispričat ću vam pričicu što mi se dogodilo preko vikenda i danas!!!!!
Pa valjda će biti zanimljiva , pa uživajte!!!! I komentirajte!!!!

…..Došla je subota, moj naj dan u tjednu!!!! Probudio sam se oko pola 7, umio, oprao zube, istuširao se i bio sam spreman za odlazak na samo jedan sat prokletoga engleskoga (inače subotom imam dva sata), ali sam drugi sat morao u dvoranu IV. Osnovne jer smo imali trening sa školom (mali nogomet), za poludržavno koje se održava 3.4. u Čakovcu….. i to se baš poklopilo na dane slobodne nastave!!!!! Kad je trening završio, bio sav znojan, smrdljiv i otišao sam doma najest se i ponovno istuširat!!!! Onda sam u 16 išao u Zvjerce s Štefom, Lazarom i Mumijom na utakmicu između Bjelovara II (igra PUC) i Rovišća!!!! Prvo poluvrijeme su moji (Bjelovar) bili bolji, ali su dobili gol iz zaleđa, a na kraju izgubili 2-0!!! Ah iz grešaka se uči!!!! Tamo su me nagovorili da idem naveče u grad, prvo sam mislio (ići ću, ma neda mi se igra Hrvatska)……. I na kraju sam odlučio da idem!!!!!!! I da 3 put u jednome danu sam se išao tuširat i spremat za grad!!!!! Došli su kod mene Mac i Puc…. Malo smo se zajebavali i popili nekoliko žestica!!!! Puca je uhvatilo!!!!! Još sam od doma uzeo nekoliko Tuborga koje smo putem strusili!!!! Kod IV su nas čekali Lazar i Štefa!!!! Putem do grada smo se zajebavali, pjevali….. nije nas još lupilo kako treba (mene, Puca i Maca jer ova dvojca koja su nas čekali nisu ni znali da smo mi kod mene pili)….. ali smo prvo došli u Kaktus (kod Štefe)…… tamo smo počeli okretat runde!!!! Red Bull Votka je bila 5 kuna i svako svatko je mazno 6 komada!!!!! Onda smo ja i Mac otišli do Tarkusa na točenu Velebitsku pivu, a ovih 4 su otišli do Sedmice (valjda)!!! Mac i ja smo strusili svaki dvije točene crne na eks!!!! I krenuli dalje…. E da tamo sam se pozdravio sa Kasom!!!!! Došli smo do Sedmice malo plesat, tamo sam naišao na Mumiju i osto sam mu dužan jednu pivu !!! obojca smo strusili po jedan Becks…… tamo sam izgubio svoje društvo, ali sam čuo da su u Iv-u!!!!! i krenuo sam tamo sam, malo sam ševerito, ali sam se dovukao do Iv-a!!!!! došao ja tamo i čestitao jednoj curi (Jeleni) rođendan i dođe meni zaštitar da moram van……. Jer je netko za tim stolom donesao svije boce amara od doma!!!!!! Nisam bio ni 2 minute….. i već van!!!!!!! Došli smo do Konzuma i Jelena je meni i Lazi kupila svakome po jedan Pan od 1 litre!!! Strusilo smo to (malo su nam pomogli Hela i Mac),,,, ali većinu smo strusili ja i Lazo!!!! Onda smo navratili opet do Tarkusa i tamo smo svi strusili jednu točenu crnu od pola litre!!!!! I dalje se baš nesjećam šta sam više pio!!!! A Puc je skoro nekog lika rukno šakom, a on se zasro i malo pobjego!!!!!! Kako su mi pričali počeli su me vuć doma, a ja se nisam dao, svi koje sam poznao su me zajebavali!!! Još sam htio ostat a Puc me je šamaro ko budalu, i krenuli smo….. ali ne doma….. prema Opiumu!!! Došli smo do tamo i nije bilo mjesta i onda doma!!!!! Došli smo do Bolnice i zvala je Tatjana, pričekali smo je….. u međuvremenu sam se zbljuvo nekoliko puta……došla je sa frendicom Sanjom!!!! I počeli me svi vuć doma!!!! Sa jedne strane Sanja,a s druge Franc!!!!! Došli smo do četvrte i sjeli malo na klupu, da se ispušem!!!! Onda me je zvao stari i rekao da imam minuti da dođem doma…… MOLIM….. ti znaš u kavom sam ja stanju??!!!! I došli smo do moje kuće, a cure su me dovukle do kreveta!!!! KOJIMA SE OVIM PUTEM ZAHVALJUJEM I ČASTIM KAD IH VIDIM U GRADU!!!!!! ŠTA HOĆETE, KOLIKO HOĆETE …. JA ČASTIM!!!!! Stara mi je stavila lavor pod glavu i opet sam se zbljuvo!!!! A sve bi to bilo dobro da ujutro u nedjelju nisam imao utakmicu, u 7 sati se kretalo u Čakovec!!! Dobro da me je star probudila inače nebi došao, i digao sam se i malo me je jako bolila glava, i malo sam ševerito!!! Još me držalo!!!! A na kraju se sve dobro završilo, jer smo došli u Čakovec i skinuli se, i krenuli na zagrijavanje, a trener nazad, skidaj se i u autobus, utakmica odgođena…… sretan sam, bolje za mene, jer mislim…. Kako bi trčao??!!!! Došao sam soma i naspavao se i napisao lektiru!!!!
Došao je ponedjeljak…… ŠKOLA… došao sam na prva dva sata i otišao kod doktora jel me je jebalo grlo kod disanja!!!!!! I doktor mi rekao da sam doma do četvrtka!!!!! Yupiiii….. bar ću se naspavat!!!!!!!!

Jesam se namučio……. I rekao sebi da više nikad neću probat ni kap alkohola ….. jer mi se zgadio!!!!!!!!

Ajde pozzzzz svima…….a najveći TATJANI I SANJI, I PUCU, LAZARU, ŠTEFI, MACU (frenkyu), HELI, JELENI, MATEI, I CJELI 1. C EBB-a!!!!!!!!1 i sve koji me čitaju i poznaju i cjelom BJELOVARU I HRVATSKOJ!!!!!!!!!! UŽIVAJTE, ZABAVLJAJTE SE, BUDITE ZALJUBLJENI, VOLITE …..ALI NEMOJTE PIT!!!!!!!!!

BOKKKKKK!!!!!!!!!
nutnutnutnutnut



| komentari (172) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.