twisted world


srijeda, 30.03.2005.

POSTUSKRSNJA DEPRESIJA.....hihihi...yeah right!

I nakon cijele zime kad trpamo u sebe tesku hranu da prezivimo zimu i Bozica i Nove godine jos nam nije dosta, pa nam dodje Uskrs da jos malo papamo....jel ko vjezba od vas? hmmmm....mene je to nekak proslo i teretana i tae bo...sad se bavim sjedenjem u uredu (bar 8 sati) onda se jedva odlijepim od stolice, pa sjednem u auto, onda dodjem kucici, pa opet treba sjest i papat, mozda neka kavica...uglavnom od tih nekih 17 sati dok sam budna 13 sati provodim sjedeci! Ma, sta stvarno? Sigurno imam vec guzicu ko tabure! Krecem u akciju kupnje bicikla! E, da...samo se nadam da nece bit ko s rolama, koje nove cekaju svoj trenutak sakrivene negdje duboko na dnu ormara.....dobro ja s rolanjem imam posebnu pricu (slomila sam nogu na tri dijela i ostala u gipsu gotovo 4 mjeseca!)...tako da sam ih ustvari kupila da probam razbit strah od tog cudnog "prevoznog sredstva" na 8 kotaca....nije mi uspjelo....svaki put kad ih obujem noge mi klecaju ko bambiju, a kad se i malo oslobodim tog straha ili pokupim glavom neku granu koja cudno visi s drveta na kojem raste ili je tu neki cudan rubnjak ili vec nesto....znaci...zakljucak je slijedeci! Soma chuna koje sam dala za role bacila sam u vjetar! aaaa, neeee neeee...prodat cu ih i kupit biciklich! E, da! To je prava shema! Jel hoce netko mozda kupit role 39 broj, gotovo ne koristene?

- 08:54 - ISPLJUNI (12) -

<< Arhiva >>