svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


Ovaj blog nikada nece biti remek djelo
nikada nece biti zanimljiv i jako zabavan,
od vas se ne ocekuje da ga razumijete ,
zapravo sumnjam da je to i moguce ,
ako imate volje i raspolozeni ste,
pokusajte pohvatati komadice i sloziti
klimavu cjelinu.Ovo su apstraktne misli
ionako poludjela uma,ne obazirite se na
svaku rijec ,svaku psovku ,svaku izjavu.
Teorija relativnosti,sila teza, pravila
bontona ovdje ne vrijede,na mom blogu
postoje nova pravila, nove teorije ,koji
nemaju veze s normalnim, a to cak ni
ne nastoje…Sposoban sam ja napisati
i posteni koji post al to onda ne bi bilo
to ,to ne bi bilo ono za sto ovaj blog
sluzi,mjesto za opustanje, za bjesomucno
lupanje po tipkovnici bez ikakvog vidljivog
cilja ,cesto u teskim trenucima koje
nastojim prebroditi a cesto i u veselim
kada sam od srece sposoban poljubit
michaela jacksona nasred cela…Citajte ,
smijte se i komentirajte i slobodno
zakljucite da nisam pretjerano normalan
jel iskreno receno bas i nisam ,no opet
to je problem izmedu mene i macaka .














Free Counter

Free Web Counter



Nemojte ovdje kliknuti kažem vam nemojte Dont Click Here




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Albert Einstein je rekao:
Kada stavimo ruku na peć,
sekunda nam se čini kao sat,
a kada se nalazimo s voljenom
u parku na klupi,sat nam se čini
kao sekunda.Ja se nadam da će
minuta čitanja ovog bloga proći
kao sekunda i to mi je jedini cilj.




Tražilica:




U2-Beautiful Day

The heart is a bloom, shoots up through stony ground
But there's no room, no space to rent in this town
You're out of luck and the reason that you had to care,
The traffic is stuck and you're not moving anywhere.
You thought you’d found a friend to take you out of this place
Someone you could lend a hand in return for grace


It's a beautiful day, the sky falls
And you feel like it's a beautiful day
It’s a beautiful day
Don’t let it get away


You’re on the road but you’ve got no destination
You’re in the mud, in the maze of her imagination
You love this town even if it doesn’t ring true
You’ve been all over and it’s been all over you


It's a beautiful day
Don’t let it get away
It's a beautiful day
Don’t let it get away


Touch me, take me to that other place
Teach me, I know I’m not a hopeless case


See the world in green and blue
See China right in front of you
See the canyons broken by cloud
See the tuna fleets clearing the sea out
See the bedouin fires at night
See the oil fields at first light
See the bird with a leaf in her mouth
After the flood all the colours came out
It was a beautiful day
A beautiful day
Don’t let it get away


Touch me, take me to that other place
Reach me, I know Iím not a hopeless case

What you don’t have you don’t need it now
What you don’t know you can feel it somehow
What you don’t have you don’t need it now
You don’t need it now, you don’t need it now
Beautiful day


Stuck In A Moment You Can't Get Out Of

I'm not afraid of anything in this world
There's nothing you can throw at me that I haven't already heard
I'm just trying to find a decent melody
A song that I can sing in my own company

I never thought you were a fool
But darling, look at you
You gotta stand up straight, carry your own weight
These tears are going nowhere, baby

You've got to get yourself together
You've got stuck in a moment and now you can't get out of it
Don't say that later will be better now you're stuck in a moment
And you can't get out of it

I will not forsake, the colours that you bring
But the nights you filled with fireworks
They left you with nothing
I am still enchanted by the light you brought to me
I still listen through your ears, and through your eyes I can see

And you are such a fool
To worry like you do
I know it's tough, and you can never get enough
Of what you don't really need now... my oh my

You've got to get yourself together
You've got stuck in a moment and now you can't get out of it
Oh love look at you now
You've got yourself stuck in a moment and now you can't get out of it

I was unconscious, half asleep
The water is warm till you discover how deep...
I wasn't jumping... for me it was a fall
It's a long way down to nothing at all

You've got to get yourself together
You've got stuck in a moment and now you can't get out of it
Don't say that later will be better now
You're stuck in a moment and you can't get out of it

And if the night runs over
And if the day won't last
And if our way should falter
Along the stony pass

And if the night runs over
And if the day won't last
And if your way should falter
Along the stony pass
It's just a moment
This time will pass








Kolko nas ima

Free Website Counters
Free Website Counters

Jesus is back....

Moj mail:mrvica156@net.hr
tu me uvijek možete
dobiti


i msn account
jesus19@net.hr






Ovdje je nekad stajao
kratki info o meni više
ga nema,pa recimo
da sam sklopio dogovor
zapravo prodao
sam se za jeftine pare ali
dobro je i to...


Naj blogovi

Ana
Bivsa djevojcica,ali najdraza
od svih
Hotko
Lepi djecak,jako lepi
Sara
Slatko malo stvorenje
Tutekica
Moja susjeda,jako dobra djevojka
Ana 2
Djevojka koja se poigravala
samnom
Matea
Seka hehe
Nyna
Tuzna ali dobra djevojka
Wartual
Moj drug sumar
Nyka
Moja metal seka
Dina
Jako dobro djevojce
Josipa
Veli da mrzi ljubav ne vjerujem..
Tomasini
Tomasov blog
Lidija
Djevojka crvene kose,koja
je u zabludi jer misli da
sam ja dobar
Teta sandra
Paulova buduca cura
Silvija
Ona mi je dala cigaretu
My bad Angel
Ne znam tko j ovo
veki
Djevojka koja mi je prva
komentirala sram ju bilo
Anchie
Moja buduca djevojka
nea
Ona me je kritizirala
nogata
Svida m ise naslov bloga
groblin
Brajac dobar je brajac je
je znam ja
gracia
Gracia je je gracia
leichy love
Pušila je i pušit će
ako treba i vama će
tonya
Koje ste danas boje
Onyx
Podsjeća me na jednog starog frenda
rozan
Tko je to???
majstori
Pokusavamo opet
zrinka
Zanimljivo

petak, 30.05.2008.

Janjetina s lukom i purica s mlincima

Stvarno bozji putovi su neshvatljivi koliko je samo on pitanja postavio nama smrtnicima da ih rijesimo ,a vremena je tako malo.

Janjci su vam inace jako glupe zivotinje ,njihove intelektualne mogucnosti svedene su na stajanje na mjestu na kisi ,dok sve inteligentne zivotinje i macke bjeze pred kisom tamo gdje kisa ne pada.Instikti jelte.

Dok su recimo pure relativno inteligentne zivotinje,one kad padne kisa odu pod krov ,ali onda se postavlja pitanje : Zasto je onda janjetina finija od puretine?

Znaci gluplje zivotinje su bolje na raznju ,vrijedi li to i za ljude? Tko bi od nas bio finiji pod pekom pametniji ili glupi ljudi???

Recimo koji wc papir vam je drazi ,bijeli ili rozi,bas sam si neki dan razmisljao o tome i moram priznati da me onaj rozi papir plasi ,pogledajte ga malo sljedeci put kad ga budete koristili i vidi se na njemu da je zao zato sto dalje od rozoga papira…..

Dobro ,tolko o opceljudskim problemima ,pozabavimo se malo mladim djevojkama koje idu u matematicku gimaziju ili konkretno jednom posebnom djeovojkom koja ce se ovdje bez problema prepoznati.

Opcenito u zivotu s takvim djevojkama nisam imao srece ,unatoc tome sto su mi takve djevojke uvijek bile izrazito privlacne zbog svojih znanja iz fizike ,sudbina nije htjela da mi se osmjehne sreca i da se moji snovi ispune i to uz milka cokolade koje rastu na drvecu je oduvijek bila moja velika zelja imati jednu takvu curu samo za sebe.

I nedavno se dogodila cudna stvar ,upoznao sam jednu malu djevojku slatkog lica,vrckave naravi i slicno tome (i dobrog tijela=)) kojoj doduse fizika i nejde bas,te koja me tjera i tjera da pisem postove koje uostalom ne zelim pisati Rijec je o jednoj posebnoj curi koja me izludila ,namucila i nazivcirala puno puta i samo zato je dobila posebno mjesto u ovome postu samo da zna da nikada necu odustati od toga da ju naucim fiziku ….Oprostite gubim se nazalost morma obajviti ovaj post jer inspiracija nestaje i neobicno mi se vrti u glavi makar sam jos htio nesto reci i zavrsiti ovaj odlomak i objasniti zasto tanjuri mogu letjeti, ali blokiran sam pa pa svima………


HeRaKlO

|Komentiraj 5| Printaj| #|

Dizajn by: gadura dizajn