TIS Nekretnine – Iva Freeman

petak, 03.02.2012.

U procesu hitne potrage za najmom stana jasno sam usmeno i pismeno definirala zahtjeve i poslala ih na više adresa. Jedina agentica koja me zaista do kraja saslušala, postavila sva potrebna dodatna pitanja, shvatila hitnost, reagirala i našla mi stan, te sa mnom odradila sve potrebno od razgledavanja stana u više navrata, do pregovora i rješavanja papirologije i to za vrijeme vikenda kad je i sama selila svoju četveročlanu obitelj je Iva Freeman, vlasnica agencije TIS nekretnine. Apropo davanja feedbacka – pohvalila sam je, a njena reakcija je bila da joj to puno više znači nego novac i da se zbog takvih stvari u životu vrijedi ujutro dići i raditi posao. Eto, Iva, hvala i ovim putem i puno sreće za dalje.
Kristina H.

Objavljeno 03.02.2012. u 11:08 | 0 komentara | Ispiši | #

HEMINGWAY BAR - Marin i Josip Nekić

Za organizaciju privatne proslave rođendana odlučila sam se po preporuci poslovne partnerice i prijateljice obratiti Marinu i Josipu Nekiću.
Ljubaznost, uvažavanje i poštivanje, aktivno slušanje, pristup - sve može, proaktivno postavljanje pitanja radi utvrđivanja točnih želja, na temelju toga pronalaženje najveće vrijednosti za moj novac, dugoročno razmišljanje o koristima suradnje, nuđenje dodatnih usluga radi rješavanja cijelog problema (DJ, hrana..) dovelo je do toga da ih ne samo angažiram za proslavu rođendana u LOKALU (koji je u istom vlasništvu) nego i za nedavno organiziran 6. Business Cafe na kojem se okupilo preko 100 poduzetnika uz gostovanje ministra Marasa, kada su Hemingway bar otvorili samo za nas. Josip i konobari pomogli su nam i sa svim stvarima i inim detaljima do te mjere da su nam i razvukli i sastavili promotivne „pingvine“, a mi smo se mogli samo posvetiti gostima.
Svaka čast i hvala Vam još jednom.
Kristina H.

Objavljeno 03.02.2012. u 11:07 | 0 komentara | Ispiši | #

AMBASADORI ODLIČNE USLUGE

Svatko ima svoju sliku svijeta, nastalu na temelju životnih iskustava i stečenih uvjerenja. Isto tako naša očekivanja i sva svjesna, ali i podsvjesna vjerovanja definiraju naša nova iskustva. Tako je i s kvalitetom usluge – i mi sami utječemo na uslugu koju ćemo dobiti. Stoga, ako se stalno žalite i kritizirate - gle iznenađenja, nekako ćete uvijek nailaziti na takve situacije. Shvaćajući da ono na što se fokusiramo raste, ove godine u potrazi smo samo za odličnim primjerima usluge, stoga Vas pozivamo da nam pošaljete priče o fantastičnoj usluzi koju ste doživjeli u Hrvatskoj kako bismo svi zajedno istaknuli te svijetle primjere i učili od njih. Priče i svoja pozitivna iskustva možete nam poslati na info@heraklea.hr i rado ćemo ih prilagoditi za blog i objaviti.
A evo naših prvih priča koje su nas oduševile.

Objavljeno 03.02.2012. u 11:07 | 0 komentara | Ispiši | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>