Želimo li lojalne goste

srijeda, 21.09.2011.

Ovaj sam vikend treći puta u manje od godinu dana provela u jednom malom obiteljskom hotelu u Istri. Razlog mog vraćanja su bile dvije stvari - odlična hot stone masaža i jako fino jelo - seitan u umaku od tartufa. Prva masaža je bila odlična. Druga drugačija i lošija, treća gotovo ispodprosječna. Cijena ista. Prvi seitan je bio u umaku od tartufa, ogromna porcija, cijena prihvatljiva, drugi je bio manja porcija, 30% veća cijena,a treći puta je bila još manja porcija i ovaj puta je umak od vrganja, a cijena duplo veća. To me navelo na razmišljanje - želimo li mi uopće lojalne kupce, ili bismo radije da netko dođe jednom, jer onda ne vidi kako ga svaki puta hoćemo nasamariti. Ili ćemo biti fer i stvarati lojalne kupce/goste ili ćemo ih svaki puta pokušati prevariti pa ovi koji dođu jednom neće ni skužiti, a ovi koji navrate više puta kad shvate, otjerat ćemo ih, da možemo dalje po svom.

Objavljeno 21.09.2011. u 16:03 | 0 komentara | Ispiši | #

<< Arhiva >>