Pomozite Mati

utorak, 20.11.2007.

Pozdrav Svima!

Dragi prijatelji,
Ugrabila sam malo vremena da Vam se javim kratkim postom...
Sram me bilo! Opet nisam tako dugo pisala no
Jednostavno predugo sam sama s djecom i kako nisam stizala sve, pokoju sam obavezu ostavljala nastranu za kasnije i one se samo gomilale. Sad neznam odakle da pocnem..nut
Ali da se nisam malo smirila u vezi Matinog stanja, samo bi jos gomilala. Hocu reci da je Matino stanje trenutno stabilno, dobro se osjeca, dobro izgleda.
I na listi je!
Vjerovatno su neki od Vas procitali komentar od blogamimoga, kojoj sam javila dobru vijest u kratkom komentaru i vec znate za to, ali sad zvanicni javljam svima.sretan
Mato je dolazio kuci za Svi Sveti, ali imali smo jos gostiju pa se nije stigao javiti, kao sto sam obecala. Sad ceka da napravi zube (trenutno nema nijednog u gornjoj vilici, uspio je da prebrodi strah i povadio) pa ce ponovo malo doci.
Iskreno receno, veselim se sto je jos tamo- kod nas ima 60 cm snijega i bilo bi komplikovano da se prebacuje za dijalizu. Inace, ovdje putuje u oba pravca 150 km do centra za dijalizu...burninmad
Zasad toliko...Nadam se da cu brzo ponovo pisati.Sad idem da Vam se javim i komentarom.
Hvala svima koji su se javili!

Srdacan pozdrav od mene i Mate!

Mato na Mariji Bistrici prosli mjesec


- 19:08 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.