Pomozite Mati

utorak, 03.07.2007.

Ponovo sam tu...

Oprostite mi sto se tako dugo nisam javljala, ponovo sam isla na put...
Prvo da Vam ispricam o Mati. Poslije 73 dana napokon je dosao malo djeci. Bice u Bosni 2-3 tjedna i onda se vraca u Hrvatsku da nastavi sa pretragama i borbom za zivot.
Moram priznati da sada izgleda znatno bolje a kaze da se tako i osjeca.I ja mu vjerujem zato sto se sjecam kakav je bio u studenom na pocetku akcije.Nije mogao prohodati 200 metara a da se ne umori, a sad veci dio dana provodi na nogama i ponesto raduska.Jako je zadovoljan sa tretmanom i uslovima u dijaliznom centru u Hrvatskoj a sad kad je i djecu ponovo vidio izgleda skoro kao zdrava osoba.
A mozete li zamisliti njihovu radost pri tom ponovnom susretu!
Nazalost okolnosti su takve da moze ostati samo par tjedna ali svi smo sretni i zadovoljni i sa tim.
U vezi akcije nemam tako dobre vijesti.Pisala sam Vecernjem listu, 24 casa,Glasu koncila itd. ali dosad nisam dobila nijedan odgovor. Opet kazem da sam svjesna koliko ima slicnih akcija i da se ne moze svakome pomoci ali ipak mislim da trebamo pokusati i da cemo uz boziju pomoc i uspijeti.
Moram isto priznati da ono malo dosad sakupljenih sredstava su se jednostavno isparila za vrijeme tog dugog boravka vani. I naravno da se od srca zahvaljujem svima koji su omogucili dosadasnje Matino lijecenje!
I nadam se da necemo odustati zbog nedostatka sredstava nego ce se uvijek naci ljudi dobre volje koji su spremni pomoci...
Otvoren je i Matin kunski racun kod Zagrebacke banke.Za uplate u drugim bankama ide ovako:

2360000-1000000013
17 3232582615


A za uplate u Zagrebackoj banci predpostavljam da treba samo broj racuna- 3232582615

Unaprijed hvala svima kojima je stalo !

- 15:26 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.