< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis ovoga mjesta

Mješavina mojih i tuđih misli, spojenih u savršeno neskladnu cjelinu.

Linkovlje

teica
moj simon
zbunjena
freaky girl 14
christiane
glupača
lilly
greenmarthy
vampireheart5
immortal
gothic world
delia
valoandfilth
luchas
Dai
Pobacaj Razuma
Mirna
Miki
Bloody Ana
love4dogs
Liquid Vamp
Rina ilitiga Filigranski plocnici
TANGICA!!!

Tko sam ja?

Ja sam malo zlo, sve u svemu mirna duša koja svojim kratkovidnim očima gleda oko sebe i komentira svijet.
Rođena u stranoj zemlji, ne tako daleko od naše. Slušam čudne frekvencije koje nisu bašsvima podnošljive i
oblačim se kako želim. Pišem ovaj blog svjesna da pisanje i ja ne idemo skupa, no to je ipak samo za moj gušt.
Ne zanimaju me komentari tipa: "kul blogich swrati do mene!" Dobrica sam i ne mislim se svađati s ljudima koju su došlji ovdje pljuvati po meni.
Poželite li me u kojem slučaju kontaktirati, evo vam moj msn/mail: ibanez-sz@hotmail.com

Slike

Dolaze kasnije

petak, 27.04.2007.

Got blood on his shoes and mud on his brim,Did he do it to himself or was it done to him?

Jao, fakat se nisam neko vrijeme javljala... ma bas nisam imala apsolutno nikakve inspiracija, nije mi se dalo...
Evo, jedva sam se natjerala.
Sutra imam firmu, bit ce ludilo... Svi drugaciji, skockani, svecani, posebni po prilici...
Svo to ludilo prije firme ne kuzim u potpunosti ali me donekle i zabavlja,
svi u zurbi, tko ce sta staviti na sebe, tko ce dobiti kakav poklon...
Apsolutno bezveze. Ljudi oko mene me ispituju, sta cu dobiti, kako zasto...
Kako cu izgledati.... Evo, ja to do jucer navecer nisam znala, a firma je sutra...
Svi dobivaju zlato, kamere, Fenderice, skutere, ma sve zivo!
Pitali su mene sta bi, pa sam pukla da bi kofer za gitaru i to cu i dobiti. Bas se veselim...
Doci ce jedan frend k nama na firmu... Bas lijepo od njega!

Nesto sam u zadnje vrijeme zavojela skejtere, skejtanje i ostale spike...
Imam ja svoje razloge, lolcerek...
Mah, ovih dana sam kompletnozujodeadnut...

Neda mi se bas pisati ovaj post...
Pozz mojem malom velikom i svima ostalima!kisscerekcerekkisswinksmokinpartysmijehzujoyesroflrofl

- 22:41 - Komentari (16) - Isprintaj - #


petak, 13.04.2007.

fajn, ajm going tu vrajt d nju post.... jeeeeaa, faking osom

uhhh, a kako li sam samo pismena, ovaj naslov je za cistu desetku, sta ne???
ja jos ovaj dan i sutra uzivam u opatijskoj divljini a onda gibam doma i na skolske muke...
a buuuuhuhu....

ugl, da vas ponovo podsjetim da je nama ovdje pregenijalno, marrinceta mi je totalno promijenila
look, i mogu priznati da sam veri zadovoljna... osisala me malo i napravila dva rapsa.... veri kul...
sva sam danas nesto happy zbog rapsova....
i znate sta?
i koga???
UPOZNALE SMO JANICU KOSTELIC!!!!
ugl, cura je full ok, bas je simpa, naravno uz nju uvijek dode i njen decko boris...
boris je rinceti ppohvalio majicu sa che guevarom a meni janica frizz i starkice....
tek tolko da znate, uskoro janica ima konferenciju za novinare i sluzbeno se povlaci sa snijega.....

bla, bla... nemam jos bas a veri lot of tajm tako da nemogu komentirat....
ae, pozzz jer ce mi iskljucit komp!!!!
pussa cujemo se kasnije

- 19:09 - Komentari (8) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 09.04.2007.

helou, ovaj puta pozdrav sa malo manje zurbe iz kaffića

ugl, sada smo se uvalile u jedno mjesto (volosko) gdje je net besplatan tako da uzivamo i krademo mrezu-nabijamo racun... vec smoo skinuli oko 2gige muzike... haha, da bar....
sjedimo i pijuckamo kaficu i vrucu cokoladu uzivajuci u pogledu na more....
samo sta nemozemo surfati... a zato postoji net...
kada se vratimo u opatiju namjeravamo na bazene i veri kul smo....
joooj, da samo mozete uzivati u pogledu kao i mi, da samo mozete ici na talasoterapiju kao MI
da samo mozete sisati cucku dlaku kao MI...
da samo mozete oprati cucka kako MI... da samo mozete vidjeti puno jahta koje nisu bas NASE... ali vi biste svejedno bilo kao MI!!! haha.... joooj, ma bolje da prestanem blebetati gluposti jer ce me jos ona mrzoovoljana konobarica upucati...
ehh a sta se mozo, moram ici, konobarica vadi.... hmm... sacmaricu.... racun....
pozz i budite dobri, nemojte se drogirati, nemojte sada za uskrsne praznike nabaciti previse kilica jer znamo svi kako se udebljaju ljudi..... ba ja sam ziher dobila kilicu viska.... aamo tamanim neke rini odvratne bomboncice tako da su samo MOJI.... wahahahah.....
AJ EM VERI IVL.....
ma aejd bok!

- 16:55 - Komentari (6) - Isprintaj - #


nedjelja, 08.04.2007.

evo brzo javljanje sa mora i s mojom najnaj naj frendicom... lolz

ok, znaci mi ovdje sjedimo u opatiji u nekom glupom internet caffeu...
ugl... preostalo nam je jos 7 minutica i borimo se protiv vremea....

6 minuta....
ae, moram pozuriti s ovim postom jer mora i rince napisati nesto na svom blogicu...
kaj ne rina???
aer pozz nabrzaka cujemo se uskoro!!!

- 19:45 - Komentari (7) - Isprintaj - #


četvrtak, 05.04.2007.

evo, nakon nekog vremena evo mene natrag!!! (koji mutavi naziv za post)

danas sam ponovo bila kod doktorice... strava... ma sve zive analize zele od mene zato sto
neznaju sta mi je... bas su luzeri...
sutra cu morati ponovo vaditi krv... brrr... vec se sva ledim od toga, pa u zadnjih mjesec dsana su me i previse izboli...
jos mi nemogu ni zile naci pa je vadenje krvi prava muka... ajde, barem se tjesim s tim da necu biti neka narkomanka smokinparty
ajde, barem mi je sada bolje, imam non stop temperaturu, doktori se iscuduju, a meni je smijesno...
zapravo, genijalno mi je najrade bi sada izvodila gluposti na cesti (sjecam se, jednom sam legla na cestu dok nije doso auto... hehh)

moram se pohvaliti, krvavameri i ja cemo izvesti iskrcavanje na opatiju... svojim najubojitijim oruzjem-ponjet cemo gitare!!! rina ce uzeti svoji fensi plavu akosticnu koju ja doslovno obozavam.... bas je prezakon...
jako se veselimo tom iskrcavanju, ici cemo na bazene i promjenu klime-zbog pluca... ali bit ce genijalno sa mojom bakom.... veri zabavno... baka je uvijek bila zakon...

nasla sam jedan video... jako fensi... to je snimka jednog koncerta u 2004. godini na rodendan Janicka Gersa...
presmijesno sta je Dickinson napravio...

bilo bi fora tako nekome za rodendan raskeljit tortu u facu...

covjece, neda mi se bas previse pisati ovaj post... e da.... jel igra ko ogame ovdje od blogera??
ja ga igram na 2. serveru... ako netko igra neka javi!!!

mahnaughtyzujomah

- 11:18 - Komentari (4) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.