frendzzzz:
srednja:

daenerys- ... jednom davno bilo je....blabla
YS iliti Korn_boy- ... he he moja muška barbikica koju puno voljim i koja me nikad nije razočarala....cool
muva- prozac!!! Prozac!!!! Ma šalim se zakonska ženska, a i veri kul!!!
party

studoši:
irac- majku mu njegovu flashovsku!!!!, al nažalost presto pisat, al nostalgija, znate . . .naughty
marz i beta- moji zadarski pmf-ovci, pametni ljudi . . .kiss

krvi i moji punksi:
muška žalopojka- svi ga znamo!!!! Jebe lik kad je pijan ili trijezan!!!!!party
bronx- punk!!!!rolleyes
grašo- evo moj plišani medo s uzicom za vibracijueek












the lost world

29.07.2007., nedjelja

.... zadar :) ....



i tako ja u zadru.... uživan....more......dragi.....no people like đera, drolja, itd. ....samo moji fora prezakonski ljudi....eh.... i jedna plava barbika donit ću je ys-u..... i i i i briškula.....:)

smokinsmokinsmokinsmokinsmokinnaughtynaughtynaughtynutnutwinkwinkwinkwinkwinkthumbupthumbupthumbupthumbup


- 16:39 - Komentari (1) - Isprintaj - #

23.07.2007., ponedjeljak

...me ići na more....:)...

i tako propisi 107 bodova, a 108 treba za prolaz...:(...no coment...jebem im hakovsku majkunamcor....
nikaj zato...
coolpočela spremat stvari....winkme go morewink....vidit dragogkiss....naughty



Old pirates, yes, they rob I;
Sold I to the merchant ships,
Minutes after they took I
From the bottomless pit.
But my hand was made strong
By the 'and of the Almighty.
We forward in this generation
Triumphantly.
Won't you help to sing
These songs of freedom? -
'Cause all I ever have:
Redemption songs;
Redemption songs.

Emancipate yourselves from mental slavery;
None but ourselves can free our minds.
Have no fear for atomic energy,
'Cause none of them can stop the time.
How long shall they kill our prophets,
While we stand aside and look? Ooh!
Some say it's just a part of it:
We've got to fulfil de book.

Won't you help to sing
These songs of freedom? -
'Cause all I ever have:
Redemption songs;
Redemption songs;
Redemption songs.
---
[Guitar break]
---
Emancipate yourselves from mental slavery;
None but ourselves can free our mind.
Wo! Have no fear for atomic energy,
'Cause none of them-a can-a stop-a the time.
How long shall they kill our prophets,
While we stand aside and look?
Yes, some say it's just a part of it:
We've got to fulfil de book.
Won't you help to sing
Dese songs of freedom? -
'Cause all I ever had:
Redemption songs -
All I ever had:
Redemption songs:
These songs of freedom,
Songs of freedom


deaddeadsmokinsmokinsmokinsmokinsmokinwavecerekcerekwavewave

- 23:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

20.07.2007., petak

... ja biti šlapi...

HVALA YSkiss
inače danas sam upisala pmf, sad sam ponosna redovna studenticaa pmf-a i fer-a....
stan mi je gotov tek do kraja 9.mjeseca....
bila večeras malo vani....ssdd....smokin
i tako...



uglavnom ogromno mi nedostaje dragi...ludludludludlud

pa sam malo u kurcu....:(

u ponedjeljak polažem propise, tak da ću i vozački riješiti....:)

a dragog najranije mogu vidjet u petak i to ovisi o milosti mojih roditelja, što je malo zajebano jer moja majka nije preboljela mog bivšeg jer je po njoj on bio savršen za mene, a stari misli da je budaletina i slažem se s njime i stari je presretan mojim sadašnjim momkom....:)....ah žene nema se šta drugo za reć....

ovo vam je moj dragi, borna ga stavio na deviant art, smrad, to je samo moje i ničije, ovo stavljam zbog sebe jer mi puno, puno, puno, puno nedostaje.....



cerek...uglavnom voljim te ....kisskisskiss



You say you want diamonds on a ring of gold
You say you want your story to remain untold

But all the promises we made
From the cradle to the grave
When all I want is you

You say you'll give me a highway with no one on it
A treasure just to look upon it
All the riches in the night

You say you'll give me eyes in a world of blindness
A river in a time of dryness
A harbour in the tempest

But all the promises we make
From the cradle to the grave
When all I want is you

You say you want your love to work out right
To last with me through the night

You say you want diamonds on a ring of gold
Your story to remain untold
Your love not to grow cold

All the promises we break
From the cradle to the grave
When all I want is you

You
All I want is...you
All I want is...you
All I want is...you

- 23:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

15.07.2007., nedjelja

... zgazi babu...

i tako zovnuh ja kolegu YS-a na nedjelju kafu s dragim i popili mi kavicu i popričali....
i odlučili otiči u samobor....
otišli do samoborske vode uglavnom nešto predivno i prekrasno...da bi kasnije krenuli do jaske....pastuh pub jedini orginal jeftini gines....mmmmmmmmmm.....piva.....
o tako mi od samobora išli ja se derala desno....YS skretao desno... i tako mi završili u botinecu....ali naravno nekih sad vremena se vozili do tamo i hrpu goriva potrošili....i tako poslije remetinac i zagreb....YS se derao zagreb i kako voli ulice i kako ih poznaje....al glavno je da smo mi krenuli u jasku... u međuvremenu nekih minimalno pet baba šetali nasred ceste i ja se konstantno derala YS-u zgazi babu, al nije nijednu htio zgazit....

šmrc....

i tako life gos on....
win some
lose some
it's perfect....

- 16:58 - Komentari (3) - Isprintaj - #

13.07.2007., petak

... eh idem na premijeru večeras :) ....

.... he he ja i dragi idemo sada na ponoćnu premijeru harry pottera....



inače za pmf ne znam zbog pomicanja liste...loše riješila....al zato sada selim u svoj stan... tražim cimera...cimericu...štaveć...me happy....




- 22:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

10.07.2007., utorak

... ka učenje...me happy...everything is going so well....



kao trebala bi nešto sad napisat...e neću...neda mi se....

me happy....

evo pesmica....


Is it getting better
Or do you feel the same
Will it make it easier on you now
You got someone to blame
You say...

One love
One life
When it's one need
In the night
One love
We get to share it
Leaves you baby if you
Don't care for it

Did I disappoint you
Or leave a bad taste in your mouth
You act like you never had love
And you want me to go without
Well it's...

Too late
Tonight
To drag the past out into the light
We're one, but we're not the same
We get to
Carry each other
Carry each other
One...

Have you come here for forgiveness
Have you come to raise the dead
Have you come here to play Jesus
To the lepers in your head

Did I ask too much
More than a lot
You gave me nothing
Now it's all I got
We're one
But we're not the same
Well we
Hurt each other
Then we do it again
You say
Love is a temple
Love a higher law
Love is a temple
Love the higher law
You ask me to enter
But then you make me crawl
And I can't be holding on
To what you got
When all you got is hurt

One love
One blood
One life
You got to do what you should
One life
With each other
Sisters
Brothers
One life
But we're not the same
We get to
Carry each other
Carry each other

One...life

One



- 23:13 - Komentari (2) - Isprintaj - #

08.07.2007., nedjelja

.......jedan običan život......



.....mmmmmmmmmmmmmmm.....danas sam se probudila sa mirisom soli.....povjetarac kako puše.....more.....počinje malo nedostajiati....ipak je dio mene.... moje krvi..........imam želju za njime....al eto obaveze na prvo mjesto.....

...evo dugo nisam piso, pa da obnovim malo blog.... imam 5 dana do prijamnog na pmf-u, a nisam ni pogledala.... tak da ka trebala bi radit...neda mi se neću... uglavnom nedavno sam bila radila digla sam nešto para i sad bi trebla riješit taj prijamni i vozčki....a ne neda mi se baš...ama baš ništa...samo bi se mazila s dragim....



Love is clockworks
And cold steel
Fingers too numb to feel
Squeeze the handle
Blow out the candle
Love is blindness


....more i ljeto ne planiram....znam da uskoro ja i ys idemo na kafu u opatiju i da se okupamo....samo nas dvoje proslavit njegov rođendan i moj upis, ako ga bude bilo....divno je....voljeti....biti sretan....raditi...ne stigneš razmišljati o glupostima...npr. čudna biljka-kao napravila mi je sranje, a zapravo je sebi napravila još veće...ne zna u što se uvalila....he he...nisam bila već negdje oko tjedan i pol na tom prokletom mjestu, niti ću još dugo, dugo, dugo vremena....eto joj ga kad nije sposobna sama nać prijatelje, ja joj poklanjam sve... sada imam novi život...jedan jamb mi znači puno više od sto kafa...he he....ipak sreća se ne sastoji od izlazaka i gluposti...eto joj nikad nije imala...a ja se posvećujem nečem puno važnijim.......uskoro ću ostvarit to i ništa me neće zaustaviti......još malo i bit ću apsolutno slobodna.....nikom neću polagat račune.....nikog neće biti osm kog ja ne izaberem....nema više roditelja....samo jedan nedjeljni ručak.....bit će moj.....moje ime na vlasničkom papiru.....ja ponosna vlasnica 70 kvadrata svoje slobode.....čovijek ne može više poželjeti od jedne slobode...za time sam žudila....napokon se ostvarilo....čudno je kako se stvari poklapaju....tu je i osoba koju volim....sloboda....obrazovanje.....ipak je u pravu.....uz rad dolaze i nagrade....he he........čudno je sve to.....al eto umjesto da se bavim djetinjarijama......dobila sam život.....za koji sam se toliko dugo i krvožedno borila.....ta ipak ja sam sada postala jedan ponosan sin.....happines is blindness i do not wanna see....sve sam zaradila....al se i dalje idem boriti....the hardest thing in this life is just to live....and i'm living proudly....

If you want, then start to laugh
If you must, then start to cry
Be yourself don't hide
Just believe in destiny
Don't care what people say
Just follow your own way
Don't give up and use the chance
To return to innocence
That's not the beginning of the end
That's the return to yourself


- 09:08 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Moje borbe s tamom i svjetlom,
drugim riječima:
A new heart is what I need
Oh God, make it bleed
Is there nothing left.. tako je bilo jednom davnom,
sada je:
"Work like you don't need the money. Love like you've
never been hurt.
And dance like no one is watching."
.