frendzzzz:
srednja:

daenerys- ... jednom davno bilo je....blabla
YS iliti Korn_boy- ... he he moja muška barbikica koju puno voljim i koja me nikad nije razočarala....cool
muva- prozac!!! Prozac!!!! Ma šalim se zakonska ženska, a i veri kul!!!
party

studoši:
irac- majku mu njegovu flashovsku!!!!, al nažalost presto pisat, al nostalgija, znate . . .naughty
marz i beta- moji zadarski pmf-ovci, pametni ljudi . . .kiss

krvi i moji punksi:
muška žalopojka- svi ga znamo!!!! Jebe lik kad je pijan ili trijezan!!!!!party
bronx- punk!!!!rolleyes
grašo- evo moj plišani medo s uzicom za vibracijueek












the lost world

28.06.2007., četvrtak

...mwahahahhahahahaha...

eh...khm....nikaj pametna za reć...sjedim u praćki....napokon solo ja i laptop...pijem kaficu....mmmmmmmmmmm....uživam...momku došla mate.....uglavnom....uživam....he he....

pišem ovaj post iz jednog jedinog razloga da onoj čudnoj biljki kažem da odjebe više...ZBARILA SI MARKA....ZA TO ĆU TE UNIŠTITI... TOLIKO O TVOM ZNAČENJU PRIJATELJSTVA...MRTVA SI...RAZAPET ĆU TE...

uglavnom funkcija ovog posta je izvršena, makar je na razini srednje škole, ali što se drugo može s ljudima poput čudne biljke...nemaju dovoljno inteligencije za išta drugo...OČITO...

- 12:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

26.06.2007., utorak

... današnji dan...

uglavnom...igrah jamb...to dugo nisam igro....
ona biljka od jučer postaje umišljena...zna da će usrat sve...he he...kako volim glupe ljude koji sami sebi rade bespotrebna sranja...

uglavnom

me happy
...selim se uskoro ili u svoj stani ili kod dragog...

...pokušat ću studirat 3 faxa odjednom, pa kud puklo da puklo...u najgoru ruku mogu trći uvijek završit kasnije...

...ah već se dugo nisam ovako dobro osjećala...štoviše već dugo nisam osjećala...
...hvala ljubavi...

And now the times are changin'
Look at everything that's come and gone


aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

happy
finali
happend to me

Hustle, bustle, and, so much muscle aww
Cells about to separate
Now I find it hard to concentrate
And, temporary this
Cash and carry ‘em
Stepping up to indicate
The time has come to deviate

And, all I want is for you to be happy
And, take this moment to make you my family
And, finally you have found something perfect
And, finally you have found…

Death defying this
Mess I’m buying its
Raining down with love and hate
Now, I find it hard to motivate

And, estuary is, blessed but scary
Heart’s about to palpitate
Now, I’m not about to hesitate
And, want to treasure the rest of your days here
And, give you pleasure in so many ways dear

And, finally you have found something perfect
And, finally you have found…
Here we go

Do you want me to show up for duty
And, serve this woman, and honor her beauty

And, finally you have found something perfect
And, finally you have found… Yourself

With me...will you...agree..to take
This man...into your world
And now... we are as one...

My lone ranger
The, heat-exchanger
Is, living in this figure eight
Now I do my best to recreate
And, sweet precision
And, soft collision aww
Heart’s about to palpitate
Now I find it hard to separate

And, all I want is for you to be happy
And, take this woman and make you my family
And, finally you have found someone perfect
And, finally you have found…

All I want is for you to be happy
And, take this woman and make you my family
And, finally you have found someone perfect
And, finally you have found…

Yourself

- 23:13 - Komentari (1) - Isprintaj - #

... he... šta reći...

... ljudi...čudne biljke... jučer sam pristvovala akciji jedne takve biljke....ponižavanje...sramota i ostala sranja.... uglavnom želi da je voli....zasad joj je lijepo....trudi se... idealizira....al zna... bila si mu krpa jednom...bit ćeš i opet...jednostavno.... life is perfect....win some...lose some...you always lose....:)...jebiga zajebala si me pa ću se smijat....

no uglavnom jedno pitanje za sve blogere, logičare, ljude i kvaziljude: što to ljude tjera da idu po poniženje, gaženje samog sebe, ako ne volite tu osobu, i ona ne voli vas i svjesni ste toga....nije mi jasno....nema logike...aj da barem jedno voli...

nja, koga briga... važno je da će opet završit u suzama....ja ću se smijat....nja, nja, nja, nja.....he,he....

life is perfect....

uglavnom kod mene nema nikaj nova, ja i dragi uživamo, uskoro se selim kod njega....cerek

cerek...me love him...cerek

e da jučer sam stavila da mi se skida grim and evil....me mean...:



nemam nikaj pametna za reć...osim ljeto će...iden raditi... zajebavat se...uživat....napokon osjećam....sada dišem punim plućima i volim ga jer je jednostavno savršen za mene...


šta drugo reć osim veliki pozzzzzzod vašeg privatnog dextaća:


- 10:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

25.06.2007., ponedjeljak

... ja ...

uglavnom evo vam moja slika, ovo me tražila jedna jako draga osoba pa molim vas komentirajte, pljujte itd...


- 00:12 - Komentari (1) - Isprintaj - #

19.06.2007., utorak

... he he...jučer...zakon dan...



You with the sad eyes
Don't be discouraged
Oh I realize
It's hard to take courage
In a world full of people
You can lose sight of it all
And the darkness inside you
Can make you feel so small

But I see your true colors
Shining through
I see your true colors
And that's why I love you
So don't be afraid to let them show
Your true colors
True colors are beautiful,
Like a rainbow

Show me a smile then,
Don't be unhappy, can't remember
When I last saw you laughing
If this world makes you crazy
And you've taken all you can bear
You call me up
Because you know I'll be there

And I'll see your true colors
Shining through
I see your true colors
And that's why I love you
So don't be afraid to let them show
Your true colors
True colors are beautiful,
Like a rainbow


uglavnom jučer mi se sve poklopilo...lijep dan....uživala...bila navečer na kara-okama u paćki...bilo nice...dobila od frendice prejebenu travu za neke dve pljuge....guštala s momkom....uglavnom....
UZMI SVE ŠTO TI ŽIVOT PRUŽA I PRITOM SE DOBRO ZABAVI...

- 11:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

13.06.2007., srijeda

... he he, YS će doć na svoje i smijati mi se....



You say you want diamonds on a ring of gold
You say you want your story to remain untold

But all the promises we made
From the cradle to the grave
When all I want is you

You say you'll give me a highway with no one on it
A treasure just to look upon it
All the riches in the night

You say you'll give me eyes in a world of blindness
A river in a time of dryness
A harbour in the tempest

But all the promises we make
From the cradle to the grave
When all I want is you

You say you want your love to work out right
To last with me through the night

You say you want diamonds on a ring of gold
Your story to remain untold
Your love not to grow cold

All the promises we break
From the cradle to the grave
When all I want is you

You
All I want is...you
All I want is...you
All I want is...you


he, he za njega.... vici

- 16:38 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Moje borbe s tamom i svjetlom,
drugim riječima:
A new heart is what I need
Oh God, make it bleed
Is there nothing left.. tako je bilo jednom davnom,
sada je:
"Work like you don't need the money. Love like you've
never been hurt.
And dance like no one is watching."
.