frendzzzz:
srednja:

daenerys- ... jednom davno bilo je....blabla
YS iliti Korn_boy- ... he he moja muška barbikica koju puno voljim i koja me nikad nije razočarala....cool
muva- prozac!!! Prozac!!!! Ma šalim se zakonska ženska, a i veri kul!!!
party

studoši:
irac- majku mu njegovu flashovsku!!!!, al nažalost presto pisat, al nostalgija, znate . . .naughty
marz i beta- moji zadarski pmf-ovci, pametni ljudi . . .kiss

krvi i moji punksi:
muška žalopojka- svi ga znamo!!!! Jebe lik kad je pijan ili trijezan!!!!!party
bronx- punk!!!!rolleyes
grašo- evo moj plišani medo s uzicom za vibracijueek












the lost world

10.05.2007., četvrtak

... sve se vraća, a bogi mi sve se plaća ...

čovik bi pomislio da će neke stavari se prominiti, al ne...
stari ljudi, stara mista, nova događanja, a ja bez trunke volje za biločime...
iskreno cila moja priča i cila moja filozofija uvik se vrtila uvik se događala uvik je sve bilo kako triba...
svit je bia moj nije bilo stvari koju ja nisam mogla napraviti, postići...

a sada jednostavno mi se više neda...
boli me briga...
čemu se mučiti...
ionako neću ništa dobiti...
i tako jedan po jedan ljude tjeram u kurac...
nemam volje...
sve je dosadno...
sve je monotono...

e da i ovaj naslov gore jednostavno ne vridi, nikad nije vridija, nikad neće vridit...ma koliko ja to želila...
želim živit...

želim opet imati volje...
želim biti dite...
želim da mi barem nešto probudi zanimaciju i znatiželju...
želim biti sretna barem nakratko...


- 22:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Moje borbe s tamom i svjetlom,
drugim riječima:
A new heart is what I need
Oh God, make it bleed
Is there nothing left.. tako je bilo jednom davnom,
sada je:
"Work like you don't need the money. Love like you've
never been hurt.
And dance like no one is watching."
.