frendzzzz:
srednja:

daenerys- ... jednom davno bilo je....blabla
YS iliti Korn_boy- ... he he moja muška barbikica koju puno voljim i koja me nikad nije razočarala....cool
muva- prozac!!! Prozac!!!! Ma šalim se zakonska ženska, a i veri kul!!!
party

studoši:
irac- majku mu njegovu flashovsku!!!!, al nažalost presto pisat, al nostalgija, znate . . .naughty
marz i beta- moji zadarski pmf-ovci, pametni ljudi . . .kiss

krvi i moji punksi:
muška žalopojka- svi ga znamo!!!! Jebe lik kad je pijan ili trijezan!!!!!party
bronx- punk!!!!rolleyes
grašo- evo moj plišani medo s uzicom za vibracijueek












the lost world

05.05.2007., subota

. . . kiša pada, trava raste :) . . .

evo pišem, iako će pročitati samo troje ljudi koj čitaju ovaj blog . . .

večeras ja i pedro cuganje, nadam se . . .

i tako sad bi ka trebala imati neki gnjevi post, neda mi se . . .

al evo danas je sve u svemu bia zanimljiv dan dobila sam svoj prvi odjeb :) ljuta sam užasno, auč boli itd. te pizdarije . . .

išla pjehaka po kiši. . . :) oni koji me poznaju znaju zašto je volim . . .

OVO JE MOM ČALI, pošto mu ne mogu reć u lice, stvar je ponosa:

jebiga očito si uvik u pravu. . .

a ja glupača ka borim se protiv toga i ništa na kraju idem na pmf, radim noćima sranja i pritom uživam . . .

srednja žalost života moga kad napušen dođeš kući i ne možeš provest noć a da ne riješiš barem 10 zadataka . . .

e čale moj da ti znaš da sam se pokorila tvom kantu, fizici i tvojim normama, a sad ću očito i manipulirati . . .

e da znš da više ne vjerujem bonu, da sam odavno prestala sanjati i nadati se . . .

e čale moj . . .

bia bi po prvi put ponosan na svoju kćer koja ti jedamput slomila srce . . .

i sad znam di pripadam . . . brdo naše je uvik tu . ..



zašto sam se tog sitila danas?

iz jednostavnog razloga: noćas mi je opet došlo, poslije duljeg vremena, a i fibra me prala i bilo je grozno. . .
molila sam, kumčila sam ali isto sranje, samo što se mjenjaju ne znam zašto. . . a da možda jer se ja mjenjam . . .

sitila sam se onog dana na ribnjaku i i one noći kad mi je frane drža glavu kad sam gucala suze . . .
možda ga zovem upomoć, hm al ne ide on će ih imati, možda je ka šta je reka u njegovim sranjima ja sam ona koja doziva, a on ne može ništa napraviti . . .a voljela bi da se sve promini i da se ponekad sretnemo i vrati na staro. . .kad se sjetim koliko sam pregrizla ponos da bi jedan dan bia uz mene samo jer je razumia . . .

to se događa kad mi netko pokušava dati nadu. . .jebemu darth je tu . . .

a osim toga da li me boli briga. . .?

- 16:02 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Moje borbe s tamom i svjetlom,
drugim riječima:
A new heart is what I need
Oh God, make it bleed
Is there nothing left.. tako je bilo jednom davnom,
sada je:
"Work like you don't need the money. Love like you've
never been hurt.
And dance like no one is watching."
.