frendzzzz:
srednja:

daenerys- ... jednom davno bilo je....blabla
YS iliti Korn_boy- ... he he moja muška barbikica koju puno voljim i koja me nikad nije razočarala....cool
muva- prozac!!! Prozac!!!! Ma šalim se zakonska ženska, a i veri kul!!!
party

studoši:
irac- majku mu njegovu flashovsku!!!!, al nažalost presto pisat, al nostalgija, znate . . .naughty
marz i beta- moji zadarski pmf-ovci, pametni ljudi . . .kiss

krvi i moji punksi:
muška žalopojka- svi ga znamo!!!! Jebe lik kad je pijan ili trijezan!!!!!party
bronx- punk!!!!rolleyes
grašo- evo moj plišani medo s uzicom za vibracijueek












the lost world

19.03.2007., ponedjeljak

evo od osam sati sjedim da ću napisati novi post, ali stalno netko uljeće i tako sad ne znam više što da napišem . . .

tako mi se skoro sve stvari odvijaju u zadnje vrijem nekako preletimično, ali s puno uspjeha . . .

možda u jednu ruku sve mi je dosadilo i ocke je fora svima je zabavno, za sve se nađe vrijeme, ali što na kraju uvijek sam mislila, ma krivo sam mislila jednostavno . . .

I touch the fire, and it freezes me
I look into it, and it's black
Why can't I feel?
My skin should crack and peel
I want the fire back


ne znam mogla bi napisati sto stvari, od toga kako je super na faksu, od toga kak se zajebam do bola, da je sve u redu, ali neću makar je sve od navedenog prije istina. Neda mi se pričati o pizdarijama, zajebanciji i sreći.

ako sad napišem da imam žilet u ruci i samo jedva čekam da vidim koliko duboko mogu napraviti ranu, a da pritom osjeti nešto bilošto sutra će osvanuti stodeset poziva i što će uslijediti sa milijun kava, što nemam volje ići i suočavati se s toliko lažnih briga . . .

Life's a show
And we all play our parts


ako kažem da me stari pošteno u nedilju zvizno jer ga je stara nabrijala, opet će se pojaviti lažna briga i pitanja jesi oke, pa još jedno milijun kava, dosadno . . .

Wish I could say
The right words
To lead you through this land
Wish I could play the father
And take you by the hand


ne znam neda mi se, neda mi se vraćat na staro, neda mi se pričat s nekim ljudima, a pošto nikad nisam opraštala neću ni počet sad, makar to sve meni tako prokleto brsta ego jer sve što sam ikad rekla se ostvarilo, bilo je potrebno samo malko vremena, ali najfascinantnije je što postoje ljudi kojima se doslovno treba zabiti metak u čelo i mislim da ni tad ne bi shvatili mrtvi ste debili jedni i tako vam treba, a ja sada se smijem . . . jer sam vam samo dala pištolj, a vi ste potegli okidač . . .

a što reći prošli tjedan je bio jako zanimljiv . . .

i moram priznat donia mi je jednu lipu stvar i znala sam da će kratko trajati, ali dobro mi je doša . . .kiss

A whisper in a dead man's ear,
It doesn't make it real


uglavno ovo je upućeno toj lipoj stvari, makar znam da nikad neće pročitati, zapravo ovo mu je neka vrsta zahvale:

If my heart could beat, it would break my chest
But I can see you're unimpressed
So, leave me be


no u nekoj sam transpozi sad i otprile ovak sam:

Of all the things I've believed in
I just want to get it over with
Tears form behind my eyes
But I do not cry
Counting the days that pass me by




And it hurts to want everything and nothing at the same time

wave

- 20:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Moje borbe s tamom i svjetlom,
drugim riječima:
A new heart is what I need
Oh God, make it bleed
Is there nothing left.. tako je bilo jednom davnom,
sada je:
"Work like you don't need the money. Love like you've
never been hurt.
And dance like no one is watching."
.