frendzzzz:
srednja:

daenerys- ... jednom davno bilo je....blabla
YS iliti Korn_boy- ... he he moja muška barbikica koju puno voljim i koja me nikad nije razočarala....cool
muva- prozac!!! Prozac!!!! Ma šalim se zakonska ženska, a i veri kul!!!
party

studoši:
irac- majku mu njegovu flashovsku!!!!, al nažalost presto pisat, al nostalgija, znate . . .naughty
marz i beta- moji zadarski pmf-ovci, pametni ljudi . . .kiss

krvi i moji punksi:
muška žalopojka- svi ga znamo!!!! Jebe lik kad je pijan ili trijezan!!!!!party
bronx- punk!!!!rolleyes
grašo- evo moj plišani medo s uzicom za vibracijueek












the lost world

04.03.2007., nedjelja

bwahahahahaha iliti mwahahahahahah

I'm beck and I'm a bloody animal!!!!!!!!!!!!!

kako kaže moj dragi:



Sucker love is heaven sent.
You pucker up, our passion's spent.
My hearts a tart, your body's rent.
My body's broken, yours is bent.

Carve your name into my arm.
Instead of stressed, I lie here charmed.
Cuz there's nothing else to do,
Every me and every you.

Sucker love, a box I choose.
No other box I choose to use.
Another love I would abuse,
No circumstances could excuse.

In the shape of things to come.
Too much poison come undone.
Cuz there's nothing else to do,
Every me and every you.
Every me and every you,
Every Me...he

Sucker love is known to swing.
Prone to cling and waste these things.
Pucker up for heavens sake.
There's never been so much at stake.

I serve my head up on a plate.
It's only comfort, calling late.
Cuz there's nothing else to do,
Every me and every you.
Every me and every you,
Every Me...he

Every me and every you,
Every Me...he

Like the naked leads the blind.
I know I'm selfish, I'm unkind.
Sucker love I always find,
Someone to bruise and leave behind.

All alone in space and time.
There's nothing here but what here's mine.
Something borrowed, something blue.
Every me and every you.

Every me and every you,
Every Me...he

Every me and every you,
Every Me...he


dosadan tjedan, dosadan dan čak je i lijepo vrijeme, al kog briga . . .

There's nothing here but what here's mine.
Something borrowed, something blue.
Every me and every you.


uglavnom faks:
arhitektura 3 od 3 (hvalja kolega)

Cuz there's nothing else to do

jučer bijah u kinu gledah kraljicu DOSADNO . . .

hvala najdraža kolegice za onaj razgovor prije . . .

razin normalnosti kod mene - dovoljno zrela za vrapče . . .

no vratimo se mi na ljepše stvari:

u četvrtak se nađoh sa frendom na kafi, zakon. . .

poklonih se kralju . . .



evo ga moj je i apsent, i opijum, i cigarete i najvažnije on

samo moj . . .







- 10:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Moje borbe s tamom i svjetlom,
drugim riječima:
A new heart is what I need
Oh God, make it bleed
Is there nothing left.. tako je bilo jednom davnom,
sada je:
"Work like you don't need the money. Love like you've
never been hurt.
And dance like no one is watching."
.