frendzzzz:
srednja:

daenerys- ... jednom davno bilo je....blabla
YS iliti Korn_boy- ... he he moja muška barbikica koju puno voljim i koja me nikad nije razočarala....cool
muva- prozac!!! Prozac!!!! Ma šalim se zakonska ženska, a i veri kul!!!
party

studoši:
irac- majku mu njegovu flashovsku!!!!, al nažalost presto pisat, al nostalgija, znate . . .naughty
marz i beta- moji zadarski pmf-ovci, pametni ljudi . . .kiss

krvi i moji punksi:
muška žalopojka- svi ga znamo!!!! Jebe lik kad je pijan ili trijezan!!!!!party
bronx- punk!!!!rolleyes
grašo- evo moj plišani medo s uzicom za vibracijueek












the lost world

19.02.2007., ponedjeljak

. . . izdaja . . .

IZDAJA JE NEOPROSTIVA!!!!!!!

pa vidite u mom svijetu izdaja je neoprostivi grijeh, ali eto opet dođe ta stoprva osoba koja po zakonima logike nalaže da počneš vjerovat ljudima jer iza nje će se pojaviti princ na bijelom konju i sretno ćete živjet do kraja svog života . . .

Da, sto posto . . .

(slijepi idealizam)

u stvarnom svijetu se desi to da ti netko zabije nož u leđa . . .i još ti se nasmije u facu . . .

no dosta tog retardiranog pisanja da bi retardirane osobe mogle shvatiti . . .



no u glavnom s.s.d.d., još jedna izdaja, još jedan dan, . . .

pomisao da želim vjerovat da simbolika mark darcy-a postoji . . .

i tako zidovi se još više uspinju . . .
hladokrvost se još više ukljućuje . . .

i dobije se savršena kombinacija polu našusane budale koja trenutno piše ovaj post . . .



u upravo vidjeh da mi degenerik koji drži audiotorne iz fizike udostojio odgovoriti nakon što sam mu napisala da nema blage veze i popljuvala ga . . .bang


Da danas prestajem biti ovisna o tabletama, skidam se nema više . . .
od sada pijem samo u rehabilitacijske svrhe i to je to . . .party



- 09:15 - Komentari (1) - Isprintaj - #

13.02.2007., utorak

. . . za vražicu u šlapama . . .

pošto ovo pišem pod temeperaturom od nekih 38 stupnjeva ispričavam se na pravopisnim greškama . . .

shvati osoba poput tebe ne može samoj sebi pomoći, a kamoli će sjebanoj osobi poput mene . . .

znaš zašto nikad nisi puštena blizu iz jednostavnog razloga, a to je jer bi mi zabila nož u leđa jednostavno . . .

a za stvari u životu mislim da bi te trebalo poslati na cjelodnevni rad na polju, pa bi vidjela kako bi se bavila pizdarijama u životu, kao dokaz toga je tvoj faks, ja sam bar svoje ispite dala . . .

a to da ti je stalo do mene to je samo pozitronski podražaj u tvom mozku . . .

- 09:09 - Komentari (3) - Isprintaj - #

. . . za mog dragog bivšeg . . .

Daj u pičku materinu shvati ovo nije namjenjeno tebi . . .

jednostavno . . .

to je namjenjeno osobi koju sam za razliku od tebe voljela . . .

i on dobro zna zašto je ovo napisano, a ti znaš samo ono što ti kažem, drugim riječima slijep si kao uvijek . . .

a kaj ti je štakica imala reć nju nisam videla mjesecima, onda ti baneš i na temelju njezinih glupih zaključaka i stvarima o čemu ona nema pojma zaključuješ da se radi o tebi . . .

ne znam tko je gluplji ti ili ona . . .


- 08:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

11.02.2007., nedjelja

. . . okrećem leđa . . .



nije da me lupa neko sranje opet, mada sam sad našusana ljekovima jer sam skroz bubana, . . .

al evo pošto nemam hrabrosti reći ti u facu, radije ću ti napisati ovako ne znajući da li ćeš uopće pročitati . . .

bio si nada, koja je utihnula
bio si početak sna kojeg nikad nisam odsanjala do kraja
a to sve jer sam vjerovala kako bi điboni reka to je ipak bila prevelika cijena za nešto čega nema što u tebi ne postoji . . .

ali jedno znaj kralj nećeš postat i ne to pritom zbog mene nego zbog djela sebe kojeg nikad nećeš prihvatit . . .
ja sad puštam u potpunosti . . .
ono na stanici rećeno bilo je zovi ako trebaš, a ja te više neću nazvat . . .

mislim možda sam ja glupa jer po vražici u šlapama ja previše imam zidova oko sebe, prevelik pesimista, pa evo spustila sam za jednog čovijek kojeg sam smatrala dostojnim, jer u mojoj glavi imao je dovoljno inteligencije da shvati . . .

što i je ali onda se opet dogodi meni suđeno a to je stari film se pokrene i sad bi trebala čekati dok se rasplete i dok se neke stvari shvate, e pa ne znam . . .

vratila sam se nekim starim putevima. . .

nije mi stalo, e bome mi neće biti stalo jer mi se sve gadi u najmanju ruku . . .

ja neću više biti ona koja učini pravu stvar i kasnije se osjeća ko zadnje govno zato jer je to napravila . . .

život ide dalje a ponos se opet javlja i tako mi je drago što je tu . . .

sjebat ću sve, past ću na samo dno i onda ću se podignut smo da osjetim da sam živa, ali gledati glupost i biti bespomoćan na to ne pristajem nije u meni . . .

ali pojavilo se pustila sam jebene saundtrekove od LOTR-a i pojavilo se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
još uvijek imam to u sebi i zadržat ću to . . .

i samo za osobi kojoj je ovo bilo namjenjeno uz velike i glupe digresije:

Sleight of hand and twist of fate
On a bed of nails she makes me wait
And I wait without you

(zovneš li dotrčat ću jer zbilja želim da zovneš . . . samo ma ništa . . .)
budi sretan zaslužuješ to . . .

- 21:39 - Komentari (6) - Isprintaj - #

05.02.2007., ponedjeljak

. . . ljuti me . . .

ljuti me što studiram faks koji ne želim
ljuti me što sve što dotaknem uništim
ljuti me što nikad nisam imala slobodu izbora
ljuti me što moj otac cijeli život igra sa mnom šah
ljuti me što nikad nisam imala sreće i što nikad neke stvari mi nisu išle kako bi trebale
ljuti me što ne znam voljeti
ljuti me što sam previše zla napravila
ljuti me što kad dobro činim nema nikakve dobrote u tome
ljuti me što sam ubila svoje talente
ljuti me što dopuštam drugima da vode neke ljude u klaonicu
ljutime dašnje stanje u svijetu plus globalno zatopljenje
ljuti me što nitko ne može biti fer
ljuti me što svi stradavaju oko mene
ljuti me što se uz nikoga u potpunosti ne mogu emocionalno vezati
ljuti me što večeras nisam mogla probuditi dijete u sebi da usrećim jednu djevojčicu
ljuti me što živim
ljuti me što mi je jedini izlaz smrt
ljuti me što se nikad neke stvari neće promjeniti
ljuti me što kad ljude pustim dovoljno blizu oni se udalje za moje dobro
ljuti me što sam svima jebeni psihijatar
ljuti me što nikad nije meni nitko uputio pogled brige ili se čak zabrinuo
ljuti me što su ljudi glupi
ljute me moje mane
ljute me moje vrline (ako uopće postoje)
ljute me što padam na sjebane i zle tipove
ljuti me što me stare pjesme više ne diraju
ljuti me što više ne vidim smisao u u2-u
ljuti me što više ne pišem pjesme i ne crtam
ljuti me što se krivim ljudima dešava zlo
ljuti me što ne mogu ničim promjeniti neke stvari
ljuti me što više nemam stare moći
ljuti me što ne manipuliram osobama do kojih mi je stalo jer bi tad previše bila slična mom jebenom ocu
ljuti me što nemam emocija osim bjesa i mržnje
ljuti me što me sve zamara
ljuti me što me ponekad rugi sjebu
ljuti me što je cjeli život bilo oko za oko
ljuti me što je doma peder
ljuti me što mi više suza ne krene kad se počne svirati with or without you
ljuti me što sam prazna previše iznutra
ljuti me što nikad neću moći biti majka jer neću voljrt svoje dijete
ljuti me što mi je za vrijeme života predodređena patnja
ljuti me što mi nije stalo do ljudih vjernog toga
ljuti me što ne mogu udovoljit svojoj majci jer ja nisam ono što bi ona htjela da budem
ljuti me što je netko zbog mog usranog, bezvrijednog života prerezao žile
ljuti me što me niko ne voli jer ja nikog ne volim
ljuti me što sve skrivam ispod smješka
ljti me što se previše smijem u zadnje vrijeme
ljuti me što sam nesposbna za život jer me život toliko sjebao
ljuti me što nisam jedna od glupih ljudi, tako da ne mogu biti svjesna svega oko mene
ljuti me što nisam sretna nikad bila niti ću ikad biti
ljuti me što u djetinjstvu nisam imala viziju princa na bijelom konju
ljuti me što nisam kao ostale djevojke
ljuti me što mi je sex stvar tehnike, a ne osjećaja
ljuti me što se trenutno pismeno ne mogu izraziti
ljuti me obećanje dato jednoj osobi gdje sam obvezana da moram doživjet 27-u godinu života
ljuti me što ne vjerujem u ništa i nikoga
ljute me ljudi koji padaju faks, a svojom su ga voljom upisali
ljuti me što me boli briga za sve
ljuti me što nemam svoje tablete kod sebe
ljuti me što je prekasno za sve što sam probala sanjati
ljuti me što sam vjerovala riječima bonovih pjesama
ljuti me što se nisam predozirala heroinom kad sam imala priliku
ljuti me što sam bespomoćna u nekim situacijama
ljute me frendovi koji ne slušaju moja upozorenja
ljute me moje halucinacije
ljuti me to što imam halucinacije
ljute me svi

ponavjiše me ljuti što mi zapravo nije stalo do svega ovog nego sam samo htjela ovo zapisat na sjećanje na jedan dan kad je umro još jedan dio mene.
probala sam dohvatiti i shvatila da više nemam, nego umjesto toga je sam jedna velika trauma . . . kao i cijeli moj jebeni, usrani bezvrijedni život . . .

evo vam moj život najbolje opisan i to pritom tuđim riječima jer ga ja sama ne znam opisati:

See the stone set in your eyes
See the thorn twist in your side
I wait for you

Sleight of hand and twist of fate
On a bed of nails she makes me wait
And I wait without you

With or without you
With or without you

Through the storm we reach the shore
You give it all but I want more
And I'm waiting for you

With or without you
With or without you
I can't live
With or without you

And you give yourself away
And you give yourself away
And you give
And you give
And you give yourself away

My hands are tied
My body bruised, she's got me with
Nothing to win and
Nothing left to lose

And you give yourself away
And you give yourself away
And you give
And you give
And you give yourself away

With or without you
With or without you
I can't live
With or without you

With or without you
With or without you
I can't live
With or without you
With or without you

- 22:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #

. . . putovanje . . .

evo tu sam kod brace:



a prekosutra se s bracom idem nać s par kolega u:


- 00:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Moje borbe s tamom i svjetlom,
drugim riječima:
A new heart is what I need
Oh God, make it bleed
Is there nothing left.. tako je bilo jednom davnom,
sada je:
"Work like you don't need the money. Love like you've
never been hurt.
And dance like no one is watching."
.