frendzzzz:
srednja:

daenerys- ... jednom davno bilo je....blabla
YS iliti Korn_boy- ... he he moja muška barbikica koju puno voljim i koja me nikad nije razočarala....cool
muva- prozac!!! Prozac!!!! Ma šalim se zakonska ženska, a i veri kul!!!
party

studoši:
irac- majku mu njegovu flashovsku!!!!, al nažalost presto pisat, al nostalgija, znate . . .naughty
marz i beta- moji zadarski pmf-ovci, pametni ljudi . . .kiss

krvi i moji punksi:
muška žalopojka- svi ga znamo!!!! Jebe lik kad je pijan ili trijezan!!!!!party
bronx- punk!!!!rolleyes
grašo- evo moj plišani medo s uzicom za vibracijueek












the lost world

24.12.2006., nedjelja

. . .

Nemam volje više pisati blog stoga ću samo stavit sliku armanda i nastavit visit na forumu


- 00:09 - Komentari (3) - Isprintaj - #

21.12.2006., četvrtak

. . . desert rose . . .

I dream of rain
I dream of gardens in the desert sand
I wake in vain
I dream of love as time runs through my hand

I dream of fire
Those dreams that tie two hearts that will never die
And near the flames
The shadows play in the shape of the mans desire

This desert rose
Whose shadow bears the secret promise
This desert flower
No sweet perfume that would torture you more than this

And now she turns
This way she moves in the logic of all my dreams
This fire burns
I realize that nothings as it seems

I dream of rain
I dream of gardens in the desert sand
I wake in vain
I dream of love as time runs through my hand

I dream of rain
I lift my gaze to empty skies above
I close my eyes
The rare perfume is the sweet intoxication of love

I dream of rain
I dream of gardens in the desert sand
I wake in vain
I dream of love as time runs through my hand

Sweet desert rose
Whose shadow bears the secret promise
This desert flower
No sweet perfume that would torture you more than this

Sweet desert rose
This memory of hidden hearts and souls
This desert flower
This rare perfurme is the sweet intoxication of love

- 20:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

17.12.2006., nedjelja

. . .jednostavan kraj i pomirdba sa samom sobom . . .

Parla al mio cuore digli che sai
Dei miei dolori che non dormon mai
Parlami o stella
e dimmi se lei verrŕ
Notte d’agosto e dei desideri
Cerco amore e vorrei che s’avveri
Lei che sorride passando per la mia via

Ah, com’č difficile spiegare
Ma tu stella amica
Dimmi se resterŕ …

Dell’amore non si sa
quando viene o se ne va
dell’amore non si sa
quando sarŕ
da dove arriverŕ

Stella sorella dei sogni miei
parlami ancora fino a domaini
dimmi se č vero
che lei esiste per davvero

Ah, com’č difficile sperare
Ma tu dimmi sempre e
Solo la veritŕ...

Dell’amore non si sa
quando viene o se ne va
dell’amore non si sa
ma quando amore arriverŕ
tutto intorno cambierŕ
nella notte brillerŕ

… tutto cambierŕ ... tutto rivivrŕ con te


Quando sono sola
sogno all'orizzonte
e mancan le parole,
si lo so che non c'č luce
in una stanza quando manca il sole,
se non ci sei tu con me, con me.
Su le finestre
mostra a tutti il mio cuore
che hai accesso,
chiudi dentro me
la luce che
hai incontrato per strada.



Time to say goodbye. -- Con te partirň.
Paesi che non ho mai
veduto e vissuto con te,
adesso sě li vivrň.
Con te partirň
su navi per mari
che, io lo so,
no, no, non esistono piů,
it's time to say goodbye. -- con te io li vivrň.


Quando sei lontana
sogno all'orizzonte
e mancan le parole,
e io si lo so
che sei con me, con me,
tu mia luna tu sei qui con me,
mio sole tu sei qui con me,
con me, con me, con me.



Time to say goodbye. -- Con te partirň.
Paesi che non ho mai
veduto e vissuto con te,
adesso sě li vivrň.
Con te partirň
su navi per mari
che, io lo so,
no, no, non esistono piů,


con te io li rivivrň.
Con te partirň
su navi per mari
che, io lo so,
no, no, non esistono piů,
con te io li rivivrň.
Con te partirň



Io con te.

- 15:28 - Komentari (1) - Isprintaj - #

08.12.2006., petak

. . . new heart . . .

A generation without name, ripped and torn
Nothing to lose, nothing to gain
Nothing at all
And if you can't help yourself
Well take a look around you
When others need your time
You say it's time to go...it's your time
Angry words won't stop the fight
Two wrongs won't make it right
A new heart is what I need
Oh God, make it bleed
Is there nothing left...

- 12:58 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Moje borbe s tamom i svjetlom,
drugim riječima:
A new heart is what I need
Oh God, make it bleed
Is there nothing left.. tako je bilo jednom davnom,
sada je:
"Work like you don't need the money. Love like you've
never been hurt.
And dance like no one is watching."
.