frendzzzz:
srednja:

daenerys- ... jednom davno bilo je....blabla
YS iliti Korn_boy- ... he he moja muška barbikica koju puno voljim i koja me nikad nije razočarala....cool
muva- prozac!!! Prozac!!!! Ma šalim se zakonska ženska, a i veri kul!!!
party

studoši:
irac- majku mu njegovu flashovsku!!!!, al nažalost presto pisat, al nostalgija, znate . . .naughty
marz i beta- moji zadarski pmf-ovci, pametni ljudi . . .kiss

krvi i moji punksi:
muška žalopojka- svi ga znamo!!!! Jebe lik kad je pijan ili trijezan!!!!!party
bronx- punk!!!!rolleyes
grašo- evo moj plišani medo s uzicom za vibracijueek












the lost world

05.11.2006., nedjelja

. . . mali povratak . . .

Hm gdje da počnem. Evo dugo nisam pisala, pa sada sa punom ferovskom opremom sjela sam za laptop i odlučila napisati prvi post s njega.
Evo ovak faks stoji na mjestu, ali nije da nekog to pretjerano zanima. Da moram reći da sve ovo u praćki odlazi blago kvragu. Borozan pizdi zbog nekog lika, idach je sam s svojim curkama, gerilac se povlači za njom,regoč se povlači za gerilcem, franc skoro svaki put solira za šankom, irac se vraća, a ja ovak pokušavam što manje vremena provoditi u praćki. Najvjerojatnije ću imati i problema zato što sam ovo napisala na blog, ali evo iskreno ja sam jako tužna zato što nismo onak svi dobri kao prije. Možda me jednostavno nije briga jer se ja mijenjam, i to ne na onaj dobar nečin, nego na onaj zao ferovski način gdje ljepotu počinjem vdjeti u matematci. Jednostavno u moj život je ušla jedna osoba koja me podsjetila na neke djetinjaste stvari koje sam ja imala u sebi, na stvari kojih sam se odrekla, na telente koje sam ubila iz ne znam kojeg više razloga. Ali što je najbolje sve mi se polako vraća ja sam opet ono malo dijete koje je dalo toliko mnogo, da bi zaboravilo toliko malo. A opet da li je neke stvari vrijedilo zaboravit. Možda nisam toliko trebala potiskivati, nego sve prihvatiti. Možda bi tad bila puno bolja osoba.
Samo znam da sad se osjećam spokojno, te na te bolne i dosadne stvari mogu gledati sa smješkom. Po prvi put mogu iskreno reći ja želim to i nije to samo zbog te osobe nego to je u meni. On ni ne sluti koju je lavinu sjećanja pokrenuo u meni što je i najbolje. Neka tako ostane. Inače to mi je najdraži kolega. Ponekad čak i mislim da mi je brat po nekim razmišljanjima. Ali najvažnije je da sam sad sve oprostila starom i shvatila zšto me je htio pretvoriti u ono što nikad nije uspio. I jednostavno počinjem popuštati i predajem se tome, ne zato jer sam izgubila nego zato jer vidim ono što ga je vodilo. I možda je bio u pravu, ali i ja se sad odlučujem da bar probam taj put. Bar evo jedamput s rukama širom otvorenim. I sve se vraća u djetinjstvo s početka do sad, ali ovaj put ja prihvaćam, možda prekasno, ali prihvaćam. I vidim sve i zašto i zato!!! Po prvi, možda i zadnji put!!!! Ali prihvaćam!!!!!


Return to innocence

That's not the beginning of the end
That's the return to yourself
The return to innocence

Love - Devotion
Feeling - Emotion
Don't be afraid to be weak
Don't be too proud to be strong
Just look into your heart my friend
That will be the return
The return to innocence

If you want, then start to laugh
If you must, then start to cry
Be yourself, don't hide
Just believe in destiny

Don't care what people say
Just follow your own way
Don't give up and use the chance
The return to innocence

That's not the beginning of the end
That's the return to yourself
The return to innocence


inače ovu pjesmu od enigme sam čula sam prošli tjedan barem tri puta na dan!!!!



I još jedna za najdražeg kolegu!!!!!!!!:

Fields Of Gold

You'll remember me when the west wind moves
Upon the fields of barley
You'll forget the sun in his jealous sky
As we walk in the fields of gold

So she took her love
For to gaze awhile
Upon the fields of barley
In his arms she fell as her hair came down
Among the fields of gold

Will you stay with me, will you be my love
Among the fields of barley
We'll forget the sun in his jealous sky
As we lie in the fields of gold

See the west wind move like a lover so
Upon the fields of barley
Feel her body rise when you kiss her mouth
Among the fields of gold
I never made promises lightly
And there have been some that I've broken
But I swear in the days still left
We'll walk in the fields of gold
We'll walk in the fields of gold

Many years have passed since those summer days
Among the fields of barley
See the children run as the sun goes down
Among the fields of gold
You'll remember me when the west wind moves
Upon the fields of barley
You can tell the sun in his jealous sky
When we walked in the fields of gold
When we walked in the fields of gold
When we walked in the fields of gold

- 17:16 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Moje borbe s tamom i svjetlom,
drugim riječima:
A new heart is what I need
Oh God, make it bleed
Is there nothing left.. tako je bilo jednom davnom,
sada je:
"Work like you don't need the money. Love like you've
never been hurt.
And dance like no one is watching."
.