frendzzzz:
srednja:

daenerys- ... jednom davno bilo je....blabla
YS iliti Korn_boy- ... he he moja muška barbikica koju puno voljim i koja me nikad nije razočarala....cool
muva- prozac!!! Prozac!!!! Ma šalim se zakonska ženska, a i veri kul!!!
party

studoši:
irac- majku mu njegovu flashovsku!!!!, al nažalost presto pisat, al nostalgija, znate . . .naughty
marz i beta- moji zadarski pmf-ovci, pametni ljudi . . .kiss

krvi i moji punksi:
muška žalopojka- svi ga znamo!!!! Jebe lik kad je pijan ili trijezan!!!!!party
bronx- punk!!!!rolleyes
grašo- evo moj plišani medo s uzicom za vibracijueek












the lost world

27.06.2006., utorak

. . . if i could die in peace . . .

If I should die this very moment
I wouldn't fear
For I've never known completeness
Like being here






Baby slow down
The end is not as fun as the start
Please stay a child somewhere in your heart

I'll give you everything you want
Except the thing that you want
You are the first one of your kind

And you feel like no-one before
You steal right under my door
And I kneel 'cause I want you some more
I want the lot of what you got
And I want nothing that you're not

Everywhere you go you shout it
You don't have to be shy about it

Some things you shouldn't get too good at
Like smiling, crying and celebrity
Some people got way too much confidence baby

I'll give you everything you want
Except the thing that you want
You are the first one of your kind

And you feel like no-one before
You steal right under my door
I kneel 'cause I want you some more
I want the lot of what you got
And I want nothing that you're not

Everywhere you go you shout it
You don't have to be shy about it, no
And you'll never be alone
Come on now show your soul
You've been keeping your love under control

Everywhere you go you shout it
You don't have to be shy about it
Everywhere you go you shout it
Oh my my

And you feel like no-one before
You steal right under my door
I kneel 'cause I want you some more
I want you some more, I want you some more...






I'm 'round the corner from anything that's real
I'm across the road from hope
I'm under a bridge in a rip tide
That's taken everything I call my own

One step closer to knowing
One step closer to knowing

I'm on an island at a busy intersection
I can't go forward, I can't turn back
Can't see the future
It's getting away from me
I just watch the tail lights glowing

One step closer to knowing
One step closer to knowing
One step closer to knowing
Knowing, knowing

I'm hanging out to dry
With my old clothes
Finger still red with the prick of an old rose
Well the heart that hurts
Is a heart that beats
Can you hear the drummer slowing?

One step closer to knowing
One step closer to knowing
One step closer to knowing
To knowing, to knowing, to knowing



zaliven

- 16:41 - Komentari (7) - Isprintaj - #

25.06.2006., nedjelja

. . . faks . . .



Nikaj evo radim, učim crtam, pijem i duvam!!!!!!!!!! Kissać javljam se da sam živa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!zalivenzijevmouthwashzujopuknucubangcool

- 20:03 - Komentari (2) - Isprintaj - #

03.06.2006., subota

. . . poso, kuća, birtija . . .

Oi!!!! Evo dugo me nije bilo, pa da ne zamre blog odlučih bez inspiracije prisilit se da nešto napišem, al prvo slikica s norijade za štefeka:

(preveliko, pa smeta)

Da norijada je bila za kurac. Jebala te kiša usrana!!!!!!!!mad

Da otkad je škola završila, sam sam vani, kemijam nekaj za maturu i zajebavam se!!!!! Uglavnom život mi je poso, kuća birtija!!!!!!!!!
Ali ovo vrijeme me jebe!!! Praćka je otišla u kurac, pa sam jučer večer provela u melinu, a danas ću valjda na hladno pivo i psihomodo pop na trgu, ako nas kiša nebude prala.
Raspoloženje mi je ok i happy sam !!!!!!!!!!!! Mislim ko ne bi bio završila sam lucijanku!!!!!!! Nema sretnije osobe od mene!!!!!!!!!!!!!
Da jedino kaj me malko muči je to kaj se brinem za svoju željeznu dijevu (frenda- koji je prezakon). Inače sljedeći post će biti posvećen njemu i još par ljudi!!!!!!

DA ZA KRAJ MALI HIPI SRETAN ROĐENDAN S ZAKAŠNJENJEM!!!!!!!!!!!!!!!!cerekpartysmijehparty

- 09:46 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Moje borbe s tamom i svjetlom,
drugim riječima:
A new heart is what I need
Oh God, make it bleed
Is there nothing left.. tako je bilo jednom davnom,
sada je:
"Work like you don't need the money. Love like you've
never been hurt.
And dance like no one is watching."
.