Sve manje tipova ostaje poput nas, sve drugo odavno je otišlo u Honduras...

27.06.2007., srijeda

da,da bolje je tako

ja neznam

....obratite pozornost na violinistu kako šesno izleti iz one barake 'jeaaaa ja sam kul'....i onaj lik ša zdravo seljački razvaljuje onaj bubanj...uhuhu....aaaaaaaaa....bok

jkfgjkldfčdčdčdšdčdčd

i naravno imortal...prejak spot xD

eri poter

24.06.2007., nedjelja

moj brat je glup

dakle

moj brat je glup...ko da imam tri roditelja

puši mi kurac debilu glupi

edit: JA ŽELIM ŠTRUDLU OD VIŠNJE :((((

21.06.2007., četvrtak

The devil is a loser and he's my bitch

kakooo jakooo ahahahahahhhaa da

dosadno mi jeeeeeeeee T.T

sunce je zlooooooooooooo...i ono je maj biiiič...moja droljaaa ahahahha

ne

bok

20.06.2007., srijeda

zadnji post je bio gej

bolje ču se osječat


hvala na razumjevanju

sljedi dosta duga stanka


































gotova je

uživajte

19.06.2007., utorak

hahahahahahahaha jeboteeee xD

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


i takoooooo...

12.06.2007., utorak

ufur

on mi je pojeo ručak o.O

Image Hosted by ImageShack.us

al sve je bilo u redu

06.06.2007., srijeda

*.*

You wake up, face bandaged, disoriented...
You look around and to your horror discover you are in an institution...
After a few discussions with your fellow patients, you begin to realize you're in a living nightmare...
You're in an insane asylum...You don't remember your name...can't see your face...have no idea why you are here...there is no one around who can answer your questions...

Image Hosted by ImageShack.us

Hey! What about this one???
Oh,leave him... That buster stole my car.

I know this will sound nuts but I was in this small little town where a huge alien plant killed all the adults but not the kids...
Good for you...why don't you go back there?!

neki kurac se događa u zadnje vrjeme :/

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>