Sve manje tipova ostaje poput nas, sve drugo odavno je otišlo u Honduras...

26.03.2007., ponedjeljak

novi post...novi dizajn...BAJ D VEJ,NIJE GEJ

....if ju bliv dej put d men on d mun...men on d muuun...smijeh
u zadnje vrjeme se osječam doista,nadasve (nadamse),veoma čudno jer je sve tako zbunjujuče...da....ugl...al otkrila sam angru...i ful je kuuuul...

Nova Era

Find a meaning to your life
No way to limit our goals
Healing whispers of the angels
Bring the sunrise again!

New day shines, fallen angels will arise
Nova Era brings the ashes back to life
All over now, sores in pain and awful lies
Angels lead you through paradise

Nova Era is a passage to your mind
And forever you may find a better time
Nova Era bring the angels back to life... Life!

***

Image Hosted by ImageShack.us

pitam se...zašto li tako nemilosrdno rušiš teško napravljene zidove...
zidove protiv tebe...protiv tvojih pogleda...tvojih dodira...tvoje pažnje...
padaju,rasprše se kao kule od karata čim čujem tvoj glas...čim vidim tvoje oči...
bol...velika bol...uzrokovana tvojom ljubavi koja to nije...

uuuu...mejd baj ejsi...
jebemti mater e..danas se desilo neš čudno...a tako mi je ljepo krenulo i onda opet.....osječam se ko da stojim na nekom jebenom raskršču i neznam dal da nastavim iako znam da to ful ne bi bilo dobro...il da promjenim....il da sve to izbrišem i nađem neki drugi smisao za život....mah,mah...neču o tome....baaaa*...za popizdit...

Image Hosted by ImageShack.us

...ae.....

21.03.2007., srijeda

kenja mi se al evo vam sotona post nabrzinu

Image Hosted by ImageShack.us
isus nas gleda

Image Hosted by ImageShack.us
isus je uskrsnuo za nas

Image Hosted by ImageShack.us
isus nas voli

Image Hosted by ImageShack.us
od radosti do bola-uvjek oko stola...

Image Hosted by ImageShack.us
MARDUK

spread your legs and scream 'couse this is not a dream...sex with satan,excommunication...
PILEDRIVER

idem kenjat...

i evo sad može i tri kralja...
Image Hosted by ImageShack.us

13.03.2007., utorak

...kuiiiiiiiš???!!!!!

...u petak je u buci bilo predoro...bila je daz...bio je sićo...ko u dobra stara vremena...aahhhhhhhhh...kad smo daz i ja jednom išli od buke do glavanova...aaahhhh...baš je tada bilo zanimljivo nadasve...al to je sad iza nas...idemo u nove pobjede o.0 .....

i naravno u subotu smo bili na našem liebe tehničkom....i baš je bilo seeeeksiiiiii....
volim onaj osječaj opuštenosti...blagostanja....
kad vi svi neš pričate i ful brijete da vas ja slušam a ja vas ful ne pratim...samo tupo gledam...
i jednostavno neznam iz koga ili čega izlaze te rječi...i kako se tom nečem il nekom da pričat...
kroz jeno uho mi uđe a kroz drugo izađe samo svaka 3,4 rječ...ostale ni ne čujem....
i onda ono neizbježno,,,tupo,,,mutavo,,,opušteno 'A?' nakon šta jedva skužim da ste gotovi s pričom....
daaaa....to je taj osječaj.....tako ga volim.....i tako ga želim.....al mi se neda motat.....
tako je blizu...a tako daleko...
u mojoj ladici....još je tamo...
stoji...i čeka.....bolje dane...kad če moje ruke i prsti i slina postati jedno....
i stvoriti to nešto.....
>>>ĐOJU<<<

ahahahahahahahahahahahaha rofl

Image Hosted by ImageShack.us

na vam ove tu gejčuge...fala iva...il čie več je bilo to...

jučer sam rješila nešto što me mučilo več malo manje od mjesec dana...i tako sam sretna....

Image Hosted by ImageShack.us

ahahahhahahahahaha...

ae...budite iskreni jedni prema drugima jer je to baš kul..mda o.0

P.S.:jebem ti boga daz si skužila da sam na početku napisala 'daz i ja' a ne 'ja i daz' i to sam ful automacki...nisam uopče razmišljala...baš sam si sad kul jer sam stavila sebe zadnju bez razmišljanja...

cerek tortelini sa sirooom cerek
neee,ne,ne,nee....nedajte se čarima tortelina sa sirom....sad mi se rigaaa...jeboteee....šit...iem ja to uvalit bratu,...hehe..

05.03.2007., ponedjeljak

mhm da...

i pomrčina mjeseca saks...treba joj tri dana da nastane...dotad sam ja več doma....napuši se...ae....

ENYA ROCKZ

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>