Sve manje tipova ostaje poput nas, sve drugo odavno je otišlo u Honduras...

21.11.2006., utorak

snape.....aaaaaaaa

ahahahahahhahahahahahahahahhaahahahahh......................kako zakon e.....ja sam sad tu kod jedne frendice (znate onu kiki...ona šulja....e pa znate...ma naravno...kako ju nebi znali)....i sad sam tu odlučila malo iskomentirat vas par....i napisat post......a post če biti o....tararara...tararara.....SNAPEU.......iz heri potera.......kako je taj lik meni sexy...e stari moj.......ahahahahhahahahahahahahhahaha...na ti rogi...

12.11.2006., nedjelja

aaaaaaaaaaaa.....sekica mi je d0onjela cedeje od Q.O.T.S.A.

jeeeeeeeeeeeeeeeee....misim imala sam ja i prije te cedeje...to jest jedan taj cede al sam ga izgubilaaaaa.....uuuuu......rrrrrrr....sexy.....aje bok.....

praaaaaaaaaaaazniiiiiiiiiciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ošliiiiiiiiiiiiiiii

03.11.2006., petak

FILE NABAVI NOVOG PSA KOJI ČE BIT BAR DOPOLA TAKO DOBAR KO FIFI!

R.I.P. Fifiju-psu od Fileta koji je umro fakat več prije četri tjedna al sam zaboravila neš napisat...ono pas je bio ful zakon...sjedim ja u booci i sjetim se da mi je stara 4,5 sati prije javila da je umro...i onda se sjetim kako on ljepo skakuče onako ko neki peder malo po onoj trevi i kako laje i neče stat makolko god ti njega puta lupio il šutnuo...i kako ima ljepu dlaku...i kako je vesel kad ja i file dođemo malo do njega da ga mazimo...i počnem ja plakat u booci...i daz i doda me gledaju i skoro počele i one plakat jebote...al ful je bio zakon pas....i tako plačem ja...jedno pol sata...il 20 minuta...neznam....i onda dan il dva poslje tog dana u buci sam opet počela plakat ko neki peder zbog tog malog šupka Fifija...i ajde...valjda sam prihvatila da je crko...R.I.P..... no

jeeeeeeeij....weeeee....praznici suuuuuuu......uživajte......vidimo se.......kiss wave cerek

eee...fak....ovako....petak 27.10.
oke...odem ja ljepo van...i trebo je doč file...a kreten ko neš srao da nije računo da neče vozit basevi zbog homo si teča......e fak jebote bog......i onda budala nije došo u rjeku...pa sam se ja jadna morala bez njega izbit......da...baš....brižna....i odem opet van s kjupekom...aaaaaa.....pila to....pila silvijinu votku.....smijala se sa silvijom koooooooooooo deeeeebiiiiil.....i onda....sjebali taj kjupek....maznula psu bambus.....hm pritom polila daz bambusom...daz rekla staroj da ju je to konobar zalio...ahahahahahahahahah...odkad sam ja konobar.......ošli do buke........svatila sam da je jedna osoba,ma kolko god ja htjela to sve loše šta mi radi zanemarit i zaboravit,ful preloša i nezahvalna.....ma mrzim ga...bože.....kolki debil.....peder jedan šugavi.....aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...........Image Hosted by ImageShack.us..........ugl...da.....onda sam malo legla tamo...pa sam ležala po...ček malo....hm....prvo na lindi....onda na sandri...i onda...na.....sičotu.....sičo je koščat pa nije dobar jastuk......onda me sićo predo marganu na čuvanje....al fakin šit nije me trebalo ni čuvat...osim šo mi je bilo hladno pa sam htjela majicu pa sam se ja vokrila stoletovim kožnjakom...baš ddd....hahaha.........ja sam samo ležala tamo na kombajnu....pa na sebi......pa sam u 3 ošla doma...d......i spavala....d.....

bok

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>