ponedjeljak, 10.05.2010.

uuhuhuh :DD

evo mene...nije me bulo dugo....NOT...:DDDDD...XDDDD...evo i meni se je jaila inspirejšn...dakle imam inspiracije za negde 3 rečenice....X_Xdead hmmmmm...ovako....Oo....[ček razmišljem još...].....Oo....[još]....a ev sjetila sam se...ovako...kakse dodaju ovi piplsi na blog...neda mi se ić na google pa onda tam tipkat one jebene adrese i pičke materine...:D XD....al oke...ugl...u školi je bilo zuppa...čak sam dobila 4 iz hj...WOW! O__O eek zubo hiihih...:DD....hmmm...kaj još....e da vidla sam svog "malog" u petak aaaaaa cerekcerekcerekcerek više nema šiške prek oka[kreten killkillkill bang] :((...al narast će--->valjda<----...uffff.dns sam bila kod doktora na slikanju...i tam me(dok sam čekala),normalno,zahvatil kašalj pa sam pobegla u WC da se izkašljam jer me je bilo sram pred onim starudijama kašljat ko budala...-.-...al oke.....:DD....i ugl možda bum trebala ić na čišćenje sinusa i nabijat će mi one cijevčice u nos[aaaarggggghhhh ><]....tak da....lucky me :D....NOT...-.-........hmmmm...evo pošto mi je jaaako dosadno idem ispunit anketicu pa da kažem nešt više o sebi :DDD

Tko:
-Tko si ti?--> Helena...sretansretansretan
-Tko su ti roditelji?--> mama i tata yes
-Tko ti je najbolji prijateli?--> moja tinči moja luce moja renči i moja seka i moja kaja ^^nut
-Tko ti je bio prvi najbolji prijatelj?--> hm...briem da papagaj koji je nažalost slomio nogu i crk'o cry
-Tko ti je najdraži nastavnik ikad?-->...koe pitanje eek
-Tko ti je najgori nastavnik ikad?--->uffff....-.- ona debela žena yyyaaakkk ><namcornamcor
-Tko je osoba kojoj se diviš?--->chuck norris zujo
-Tko je osoba koju mrziš?--->hmmm....nezz..aha znam...ili ne...a nezz...:SSS
-Tko je osoba o kojoj najčešće misliš?--->cerekoncerek
-Tko te naučio vozit bicikl?--->ne sečam se
-Tko te naučio čitati?--->mama ^^
-Tko je zadnja osoba koju si nazvao? --->mama xD
-Tko je zadnja osoba kojoj si rekao volim te?--->seka :)
-Tko je osoba s kojom bi zamijenio živote?--->brokelle bones ludlud
-Tko te najviše nasmijava?--->moja seka buraz i buraz XD
-Tko te najviše rasplače?--->a imma ihh :///
-Tko je osoba s kojom bi volio sad razgovarati?--->cerekoncerek
-Tko je osoba zbog koje bi riskirao život?--->nezz XD
-Tko bi riskirao život za tebe?--->pitaj njega

Koje/što:
-Koje boje je tvoja soba?--->svojetlo roza...al uskoro bu bila ljubičasto-zelena....kričavooo ou jeaadead
-Koji film možeš uvijek iznova gledati?--->paranormal activity...brrrr...Oo
-Što si danas nosio/la?---ujutro piđamu...popodne trenirku kratku majicu i traperice i sad oped piđamu belj
-Što ćeš raditi sutra u ovo doba?--->isto kaj i sad
-Što ćeš učiniti sa svojim životom? neznam :O
-Koja životinja bi bio da možeš?--->muha...[RETARD dead]
-Što drugi vide pozitivno u tebi?--->pitaj njih
-Što najviše tražiš kod suprotnog spola?--->da bude ko cerekoncerek
-Što te čini sretnim?--->neznam
-Što te rasplače?--->kad me neko izvrijeđa...ugl male sitnice...nemrem si pomoč :|
-Koja ti je pjesma sad u glavi?--->tik-tok...keysha...:SSS aaaaa :((((
-Što inače sanjaš?--->ne sečam se
-Što se trudiš postići ovaj tjedan?--->postići bolje ocijene :O
-U što vjeruješ?--->u nišš [the ateist ;D]
-Što je tvoj najveći strah?--->da padnem u neku ruku i tam sve puno bubaaa o___o
-Što bi bio tvoj savršen dan?--->dan sa cereknjimcerek i sa sekom...i sa bracom ^^ tulum...u parku...:D
-Što vidiš kad pogledaš na lijevo?--->vitrinu
-Koja je odluka zbog koje nisi zažalio ni sekunde?--->da skroz zamrzim staru...nažalost...-.-

Gdje?
-Gdje živiš?--->tu...:D xDDD
-Gdje si rođen?--->u bolnici...
-Gdje ideš u školu?---> :X
-Gdje se osjećaš najsigurnije?---->nezz
-Gdje je najdalje mjesto kamo si putovao?--->nezz
-Gdje bi sada htio biti?--->tu di jesam...:P
-Gdje se vidiš za 15 godina?--->u pički materinoj
-Gdje ćeš otići nakon što umreš?--->u lijes(?) :D
-Gdje si bio prije 2 sata?--->na istom stolu di sam i sad xD
-Gdje se nalazi osoba koju trenutno najviše voliš?--->nekoliko km od menexD
-Gdje se bojiš ići sam?--->negdi di nema ljudiii :(((
-Gdje sunce uvijek sija?--->u svemiru(?) :D
Zašto:
-Zašto misliš da si na zemlji?--->zato kaj su me vanzemaljci zaboravili..a buuu ;( beljbeljbelj
-Zašto živiš tu gdje živiš?--->pitaj starce

-Zašto su ti roditelji dali baš takvo ime kakvo imaš?--->zato kaj su znali da ćeš me to pitat :)
-Zašto je nebo plavo?--->zato kaj ja tak oću :D
-Zašto ispunjavaš ovo?--->zato kaj mi je dosadno
Kada:
-Kada započinješ svoj radni dan?--->kad se probudim
-Kad si rođen?--->kaj te briga
-Kad si izgubio svoj prvi zub?--->onda kad sam shvatila da ga neam
-Kad si se zadnji put istuširao?--->danas...prije škole...:)
-Kada si zadnji put pjevao?--->nezz...XDDD
-Kada si zadnji put plesao?--->hmmm...ne sečam se Oo
-Kada se želiš vjenčati?--->ni to neznaaam xDDD

Kako/koliko:
-Koliko si visok?--->20 :PPP..haha--->170 ^^
-Kako se osjećaš danas? --->neutralno nono
-Koliko braće i sestara imaš?--->1--->burazzZzzz :D
-Koliko kućnih ljubimaca i kako se zovu?--->cucak Dona,dve ribice Nemo & Eni
-Koliko ti je dugačka kosa?--->Do ramena
-Kako si upoznao najboljeg prijatelja?--->u 1. razzu :)
-Kako se oslobađaš stresa?--->mob+slušalice = finofinofino

hehehe :D nekaj nisam štela otkrit a nekaj jesam...X_X ajde čaos čujemo se x) partypartyparty

- 21:00 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2010  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2010 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O meni :D

aj piplsi,ovo je tu moj drugi blog jer sm svoj prvi ubiladead
ehm...ovak...zovem se Helena...neću reč di živim niti u koji idem razz ^^ wink
...od glazbe najviše volim metal & screamo cerekcerek [nisam emo :@] iii daa
naj bendovi su mi-->Bullet 4 My Valentine,Iron Maiden,Alesana itd...a naj pjevač mi je Justin Papar
[kak je zgodan,bemu miša *_* zujo ] hhh...to bi bilo sve za sad...baj baj mah

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr

9QEwBg>