angels


sretan mi rođendan!!!mislim,bio je 7.1...al mi se nije dalo javljat...
kak moji starci drže do toga da se svaki moj rođendan proslavi sa kumovima,bakom,dedom...tako je bilo i ove godine
dan prije ful mi se dalo lijepo sredit,nabacit petice,šminku,korzetić...al na kraju sam ipak izgledala ko klošar jer mi je volja ošla ča...bilo je oke,pokloni super .....
i zato sam danas lijepo ošla do dućana i kupila si marte..cerekthumbupsmijeh........napokon!!!!
jučer sam se našla s mojom dragom almom,išle na kavu,malo se istračat i popričat o svemu...ovih dana razgovori nam se vrte samo oko koncerta koji više nemremo dočekat(još samo 5 dana)...cereknjamibelj
kako uskoro počinje škola,sve više sam živčanija jer su ovi praznici trajali prekratko,bar meni..
al kad dođem u školu bit će mi drago kaj ću napokon vidjet neke ljude,meni jako drage..
ne znam kaj da više pišem pa vam stavljam jedan video od grupe koja ima koncert za 5 dana .....WITHIN TEMPTATION...angels

Image Hosted by ImageShack.us
09.01.2008. | 14:08 | |4| Calls When I Was Sober | Print These Golden Words |
Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



...Pain Over Darkness...

Opis bloga

ovo je blog koji mi služi kao ispušni ventil kad sam živčana ili kad mi se nešto da djelit sa ostatkom ljudova koji čitaju ova moja sranja.... :)

mee....:-)

Ja sam jedna mala plava curica..kovrčava koja boravi u zg-u......isto tako svaki dan se vozim busem i tramvajem do škole...16.gimnazije...(2 razred).... u kojoj sam našla hrpu dragih i brižnih ljudi koji mi svaki dan čine poseban i zanimljiv...cerek
moj svijet se vrti oko plesa i sve što je vezano uz njega....latinoamerički prvi,a poslije i svi ostali..
slušam gothic metal,stari rock i reggae...(kad sam dobre volje)..rolleyessretanzujo

najdraži ljudi prozvali su me kuglicom jer sam se na prvom izletu skotrljala po cesti...i radila svakakve akrobacije..
i tako već 2 godine neam svoje ime nego me ljudi poznaju po tom nadimku..thumbup

bavim se plesom,jahnjem i volontiram na krilima...cerekyessmijeh

a ovo je moja malenkost...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nekaj kaj volim više od svega...:-)

-svoje frendove
-peseka
-roditelje(najbolji na svijetu..jedni,jedini..)
-muziku(nemrem bez nje ni jedan dan)
-smijeh(bez toga nema života)
-kave(živim za njih)
-pink elephant,black devil(guštanje,guštanje...)
-odjeću
-svoju sobu(my drems,my world)
-izlaske(bilo gdje,bilo kad)
-bašku......(najbolje ljetno društvo)
i još puuno drugih stvari....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

mjuza....

-within temptation
-garbage
-blackmore's night
-aerosmith
-pink floyd
-AC/DC
-bob marley
-prljavo kazalište
-novi fosili
ima tu i nekih dobrih techno pjesama,te malo alternative...
*ali cajke nikako...

moj mali svijet
ljudi koji su tu uvijek kad ih zatrebaš,pa da je i duboka noć definitivno zaslužuju biti na mom popisu osoba bez kojh nebi mogla zamislit život..
anita,alma,petra m.,ira,lora,tea,toni,vedran,nikola.....
iako ih nije puno,oni su meni sve što i treba u životu..
-mislim da je prijateljstvo najvažnija stvar(osim ljubavi) u ovim našim godinama..
-kolko se god puta posvađali...pravi prijatelji se uvijek mire..
-puno puta sam bila povrijeđena u prijateljstvu,ali sam sad napokon našla osobe koje me zaslužuju...
-i svaki dan se zahvalim bogu što te osobe postoje i što sa njima mogu djelit svoj život...
pa..evo tih dragih osoba.. :


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
petra i ira

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
hahahaha...legendarna lora kod frizera...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
lara,pia,tea,karla na kafici ujutro...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moje malo srčeko i ja... :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
lara i sven

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
lara i ja nakon burne noći...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moje najdraže biće....don

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
anita i ja u bratislavi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
haha...speglala sam se...