sav sam si glavni
mudrolije malog nestaška

...dosjetih se tome kad bijaše petak, 16.12.2005.

Mudrolije na djelu...

...kako sam uvijek govorio da mi filozofije i nisu nešto strano, uvijek sam imao pokoju suludu teoriju zašto je nešto tako i kako bi to trebalo profuncionirati...ali opet mi se nekako u sve to upetlja onaj blesavi Murphy i njegovi glupi zakoni

...ako nešto može poći krivo, poći će krivo...

(...joj kak bi ga rado ozljedio radi tih gluposti...)

...naime, eto baš nedavno (prije cijelih 8678,983 sekundi), odlučih da se sjurim do trgovine i kupim si onaj suludi kabal za spojit ovo moje kino od tamagochia (Samsungić D 500) na ovu veliku kištru na mom stolu (onu koju moji pajde zovu komp...)

...i tako bezbrižno, banem ja u trgovinu, pravim se pametan, jer znam šta trebam kupit i kad sam fino platio to cijelih 148 novaca, sjedem pred komp i šta sad...Bože pomozi...

...prištekam ja kabal, kad ono, imam skupi modem i još skuplji punjač (jer ovo govno smećarsko mi mobitel prepoznaje kao modem i 'oće na internet, a usput ga samo puni)...mamu mu skoro sam lika u trgovini objesio tim kablom, dok mi nije rekao da nije ni pogledao jesam li ja dobio CeDe sa software-om i zamisli...nisam...

...joj oprostite gospodine...to je neka zabuna...ispričavamo se...ma mamu ti poljubim, deset godina života sam izgubio uz to...

i tako instališem ja taj software, a moja kantica sva sretna roglja i prepoznaje mi tamagochia...sad se evo druže (ili se sexaju, nemam ja pojma), ali bitno da mi prebacuju moje najomiljenije crtiće da ih mogu gledat...he he...


- 13:46 - ...Šta imaš za reć na sve to... (3) - Evo ti pa si uposli taj tintopljuc... - #

<< Arhiva >>

...u ove dane bijah plodan...
< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

al sam mudrijaš

Koja svrha svega ovoga

  • ...samo neke od ludih misli koje tutnjaju bićem ovog malog klinca, ostavlajući mu dušu izmorenu i zbunjenu na pustom otoku osjećaja, gdje se održava čajanka sa Don Quijoteom i njemu sličnim misliocima...

Ovuda možete zujati

Jel me netko tražio ?

misli jednog vragolana

...ajme, vidi šta vas je ovdje bilo...

ajme pakla