sav sam si glavni
mudrolije malog nestaška

...dosjetih se tome kad bijaše četvrtak, 15.12.2005.

Murphyevi zakoni...

...ho ho ho, merry christmas...nećem se i ovaj put ispričavati što me ne bijaše duuuugggoooo ovdje, jer sve se događa sa razlogom, pa tako i ovo moje izbivanje odavdje bijaše upotpunjeno svime i svačime...naime dan mi trebaše imati 36 sati da sve stignem i majke mi pomislio sam kako jednog dana tako budem zakasnio i na svoj vlastiti sprovod, ali evo izborih se za svoja prava, ćopih ovu žnjnoru koja mi nudi izlaz i svijet interneta, prištekah na ovu svoju kanticu i sad tipkam...

...namazana šnita kruha, uvijek pada na namazanu stranu...

...taj Murphy (koji je to smislio) je baš bio zajeban lik, jel nije mogao napisati nešto pametnije...

...pa baš sam neki dan prije posla sjedio doma, u miru gledao crtiće, kad mi zalogaj kruha namazanog nekom turbo-finom marmeladom odluči pokoriti se gravitaciji i bubnuti na pod, a ono govno malo smećarsko od tepiha sada odbija poslušnost i ne želi pustiti mrlju...

...kad nešto spomeneš...
...ako je dobro, proći će,
...ako je loše, dogodit će se...

...smiješno, zar ne?
...pa razbio bi ga sad, mamu mu filozofsku...

- 10:48 - ...Šta imaš za reć na sve to... (6) - Evo ti pa si uposli taj tintopljuc... - #

<< Arhiva >>

...u ove dane bijah plodan...
< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

al sam mudrijaš

Koja svrha svega ovoga

  • ...samo neke od ludih misli koje tutnjaju bićem ovog malog klinca, ostavlajući mu dušu izmorenu i zbunjenu na pustom otoku osjećaja, gdje se održava čajanka sa Don Quijoteom i njemu sličnim misliocima...

Ovuda možete zujati

Jel me netko tražio ?

misli jednog vragolana

...ajme, vidi šta vas je ovdje bilo...

ajme pakla