My blood,sweat & tears for you ...

nedjelja, 15.10.2006.

anja

ovaj post posvecujem njoj samo njoj.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ja tu curu obozavam.iiii da znate vec jednog dana bumo se ozenili :) . ne.ozbiljno.pa pogledajte samo kak je prekrasna.nego .ocu reci. anja .... ti si mi smisao zivota.hvala ti kaj postojis.volim te beskrajno. andele.

15.10.2006. u 16:43 • 10 KomentaraPrint#

subota, 07.10.2006.

14.10 bulletproof

bulletproof koncert stari hrast . + bakterije,istina s greskom,pasmatersi.
ne ocekujte nas u najboljem svijetlu jer zbog okolnosti nismo mogli imati probe pa tak da eh dojdite puno bum na znacilo . bullet crew cakovec. hvala

Image Hosted by ImageShack.us

07.10.2006. u 13:18 • 3 KomentaraPrint#

utorak, 03.10.2006.

04.10

I've been around for some time now
And I really don't care what some people think about me
I've been called a lot of things
Some good, some bad
I've had many people doubt me
I'm not ashamed of anything
When it comes to this
I stay true to the game
And when the flames were burning slow
I grabbed the torch and let everybody know
What .... means to me


04.10. 8 mj (hvala ljubavi)

03.10.2006. u 17:58 • 2 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

stigma

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

ona i ja

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



hardcore

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

hardcore crew čakovec

Image Hosted by ImageShack.us
ko bu me ono bil...??? :)

Image Hosted by ImageShack.us
Oggy .

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us