hawkeye_1306

18.11.2019. ( ponedjeljak ) u 13:06 (14)

moje zagrebačko dvorište...

24-536

prije otprilike tridesetak godina sišao sam u zapušteno dvorište...
pomislio sam, a gdje je drveće...posadio sam orah, danas
nadvisuje našu peterokatnicu


prije nekoliko mjeseci odlučio sam od drveta učiniti šumu
pošao sam na Planinu, našao tri mala oraha, ponio ih u kantama u grad
letvice, ogradica od starih pločica, kamenčići...


i tako...još malo pa gotovo, za sada sve izgleda dobro
a pravi trenutak istine stići će s proljećem, kada bi mali orasi trebali prolistati


do tada, preostaje čekanje i nada da će malo drveće sretno prezimiti...
pozdrav svima, iz srca

komentari su iskljućeni na ovom postiću

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.