hawkeye_1306

27.07.2018. ( petak ) u 13:06 (5)

ogledalce, ogledalce, reci mi...

27-497

moram priznati, otkako je maca Sky s nama, moje kornjače
Točkica i Učo su donekle u pozadini, istina je to i žao mi je
jer te dvije male zvijerčice su tako jednostavne, odane i nezahtjevne


ovih dana je otprilike 15 godina našeg suživota
pozdrav svima, iz srca

komentari su iskljućeni na ovom postiću

22.07.2018. ( nedjelja ) u 13:06 (7)

težak život mace Sky...(17)

26-496

return of the evil cat


prošli tjedan preselili smo se iz grada na Planinu...


maca Sky se ( nakon mučnog putovanja ) brzo snašla
i zauzela položaj pred stepenicama za terasu...


a ispred male kuće dočeka me bijelo siva maca...isukanim zubima
naravno, to ima svoj opravdan razlog


u pozadini skriva se mala, bijela pahuljica...
kasnije će se pokazati da su tu tri pahuljice
brižna majka maca je pronašla odškrinut prozor i svoje male smjestila na sigurno
za danas to je sve od vijesti s Planine...pozdrav svima, iz srca

komentari su iskljućeni na ovom postiću

02.07.2018. ( ponedjeljak ) u 13:06 (14)

danas je važan dan...

25-495

jutrom, oko desete ure, Anchee je pošla na fakultet
popila kavicu s prijateljicom...počelo je čekanje


nekoliko sati kasnije, sve je jasno...SVI su pali
položila je posljednji preostali ispit pete godine
moje predivno mirno dijete je potvrdilo sve u što sam vjerovao
pozdrav svima, iz srca

komentari su iskljućeni na ovom postiću

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.