hawkeye_1306

24.09.2017. ( nedjelja ) u 13:06 (7)

težak život mace Sky... (2)

29-455

nakon jučerašnjeg predivno sunčanog dana
današnji oblaci i povremena kišica...nije izgledalo naročito dobro
ipak, trebalo je nahraniti i poigrati se s planinskom macom Sky...


eto, još jedan prođe dan...pozdravić iz srca

( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

20.09.2017. ( srijeda ) u 13:06 (6)

malo drvo smokve... (2)

28-454

prije otprilike pet mjeseci snimio sam na svom kvartu malu smokvu...


a evo nas danas...pozdravić iz srca

( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

01.09.2017. ( petak ) u 13:06 (7)

jednodnevna radionica (2)

27-453

stigao sam na Planinu s nekom nejasnom idejom...
dočakala me je maca Sky, znatiželjna, prisjetio sam se davno nađenog stolića


pod naizgled snenim ali oštrim pogledom ''nadzornog''
potražio sam taj zapušteni, a nekad gotovo luksuzan drveni predmet


ploča je oštećena, a sustav za podešavanje visine uništen


izradio sam metalnu pločicu koja će zamijeniti nedostajuće dijelove
i povezati podnožje sa zalijepljenom i donekle uređenom pločom


nekoliko vijaka, malo napora za bolne zglobove...
i pomalo smo tu, gotovo kao nekih davno nestalih godina


namjerno sam zadržao ispucanu staru boju...sve sam impregnirao lazurom
završni sloj prozirnog mat akrilnog laka u spreju koji je vlago-otporan i eto
to je to za današnju radionicu...svima želim ugodnu noć uz pozdrav iz srca

( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.