hawkeye_1306

27.11.2015. ( petak ) u 13:06 (6)

24-317


ovih dana vrijeme je hladno, vjetrovito
ne izlazi mi se pod plafon od oblaka
to očito znači i odsustvo novih fotografija
kao već mnogo puta, a prethodnih dana pogotovo
izvlaćim neke prethodne, povezane s toplim danima
pozdravić Vam svima, iz srca...

( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

25.11.2015. ( srijeda ) u 13:06 (7)

23-316

02-04-2012.

06-08-2011.

06-08-2011.

eto...malo pažljiviji pogled u foto-arhivu i ... tu je
rad lokalnog pauka, na lokalnom bicikl-kotaču, u mom dalekom morskom selu
tu je i nebo, zagasitog sjaja, jednog još udaljenijeg ljeta, naravno
najbolje tek slijedi...nagradno pitanje, koje niti neću postaviti...
pogledati treću fotku i napisati u komentaru...nagrada je, vidjeti
svima okoponočni pozdrav iz srca

( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

24.11.2015. ( utorak ) u 13:06 (5)

22-315


obala je obala...obala mog djetinjstva i odrastanja
nažalost, okolnosti su se promijenile, vrlo promijenile
daljina više nije daleka, daljina je danas skupa
a ja...izgleda da je dugogodišnje besposličarenje došlo na naplatu
no, kako godine prolaze sve mi je jasnije
trava, drveće, tišina...ovih dana i magleni plašt
utišava ionako rijetke i prolazne zvukove
da, sve što je tu, ne postoji nigdje drugdje
Planina, sve što je tu, moje je
ne kupljeno, radom stvoreno je

( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

23.11.2015. ( ponedjeljak ) u 13:06 (2)

21-314


nekad prije, na mom sada već dugo spavajućem blogeru
bijaše fotografija bicikl-kotača i filigranskog rada
nekog lokalnog pauka
nedavno, koristeći još uvijek lijepo vrijeme
svratio sam na brdo, moju Planinu...dočekao me mir
gotovo san, dug...zapitao sam se, ima li nade
za buđenje

( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

02.11.2015. ( ponedjeljak ) u 13:06 (7)

20-313


u skladu s konstatacijom da je unutrašnjost važna...
eto mali pogled ... na nove, crvene presvlake
još su malo zgužvane jer nitko nije sjedio na njima
dakle, trebam kandidatkinje za peglanje presvlaka
Mela..?

( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.