The pieces of my mind

srijeda, 24.01.2007.

USPOMENE S OTOKA CORONA ANGEL PART 2

...Ponijeo sam krpu sa sobom i gotovo trčećim korakom se nastavio penjati.Bliži se mrak i znam da ću morati uskoro stati i neći neko mjesto gdje ću prespavati.Sklonio sam se u jednoj špilji.Mislim da sam se popeo na nekih 1000 m nadmorske visine,ali još je uvijek bilo jednako toplo....Probudio sam se i krenuo prema izlazu iz špilje.Još samo ovaj zavoj i vani sam.Barem sam tako mislio.No dočekao me još jedan dugački hodnik."Možda sam se prevario.Bio sam jučer jako umoran kad sam ovdje došao,pa nisam obraćao pažnju.Još samo sljedeće raskrižje i izaći ću na danje svjetlo." - hrabrio sam se.No imao sam neki osjećaj da neće biti tako.I imao sam pravo.Panično sam potrčao,no došao sam do raskrižja za kojeg sam siguran da ga jučer nisam vidio.Postalo je jako mračno,pa sam morao polako hodati da ne udarim u nešto.Tada sam se spotaknuo i pao.Srce mi je sišlo u pete.Već sam počeo trčati misleći da je medvjed kad me obasjalo svjetlo."Stani!"-povikao je nježan ženski glas koji je pripadao curi godinu-dvije starijoj od mene.Razumio sam je iako mi je nešto govorilo da nije pričala mojim jezikom.Ispričala mi je kako je ona već 3 dana u špilji jer ne zna naći izlaz.Srećom,imala je sa sobom nešto hrane,pa smo ručali.Nakon razgovora smo krenuli u nadi da ćemo uspjeti izaći.Nakon pola sata provukli smo se kroz uski prolaz i ušli u nešto što je nalikovalo na veliku prostoriju.U sredini se nalazila neka neobična svjetleća maglica."Hoćemo li?"-upitala me."Zajedno ćemo,u isto vrijeme." Zakoračili smo u maglicu,a onda smo oboje poletjeli kroz more boja i oblika.Nisam joj uspio zadržati ruku.....Ustanovio sam da sam u krevetu u vlastitoj kući.Nemoguće da je sve to bio samo san.Izgledalo je tako stvarno.Još u šoku obukao sam se i spremio torbu za školu.Iz knjige iz povijesti ispalo je nekoliko stranica.Izgledale su kao da su listovi iz nekog dnevnika.Uzeo sam jednu stranicu i pročitao prvu rečenicu:"Probudio sam se i vidio da se nalazim na otoku.

24.01.2007. u 15:48 • 86 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Be brave,enjoy the life 'cuz you have only one shot










MOJA OSOBNA ISKAZNICA

Ime: Danijel
Prebivalište: Poreč
Datum rođenja: 02.06.1990.
Škola: 3. razred opće gimnazije
Hobi: tenis
Love: cure,stanite u red
Music: RHCP,Linkin Park,James Blunt,Shakira,System,Evanescence...