srijeda, 11.06.2008.

×°°Tko je ta sexy čika da li neko zna???°°×

eee ljudi...
ajde krenimo mi već jednom na vedrije teme...mislim,od onih mojih posteva,svi vi postajete pomalo suicidalni zahvaljujući meni...hh...i onda ste svi počeli preklinjat mene da pišem neke vedrije posteve,ajde ajde...ewo vam jedan malo bolji...da vam uljepšam dan...al onda se vraćam na staro...tako da...owo je iznimka..
hii... :)
eto...tak sam ja neki dan imala instrukcije od Žide i Borne kak da budem profinjena...lol..Žida vam ide u sedmi razred,a Borna ide u peti...malo je dosadan,al jbg,niko nije savršen...hh...na kraju nisam ispala nekaj profinjena,ostala sam onaj mali kenjasti hahar,koji prostači i realna sam i dalje...hm..nije vam jasno??ma,bila sam na msnu,i sad dođem ja židi i borni da se idem ispišat na wc i oni se počnu derat na mene kak se to izražavam...da se kaže da moram obavit nuždu,a ne da se idem spišat,mislim,dama to ne bi rekla...((ja nisam dama,pa govorim kj hočem))...i ja njima odvratim na to da nek ne seru i sad opet oni dvojca na mene...damn...kak mogu prostačit,a ja moram bit profinjena...ma sam sam se digla s kompa i otišla se lijepo spišat...lol...ha-ha xD na kraju sam ostala vaš omiljeni mali manijak...hii...i da...rekel je Vid da smo Tina i ja njegovi momci....momčine...ma kak očete... :)
colorful girl
u školi je predosadno....svaki dan pišemo po par testova i skoro nas svaki sat pitaju...oke oke...ovaj tjedan se još trudim...za neke predmete,a za ostale me baš briga...za neke sam garant kolko ću imat,tak da sam pustila,a ostali tipa fizika i kemija se moraju malo sad stisnut...hihi...jučer se prof. iz hrvatskog derala na mene jer mi je Borovec uzeo papirić iz pernice i ja sam odma skočila na njega...i ona u tom trenutku pogleda na nas...damn...i onda sam ja kriva...ko i obično...
school
Prijateljstvo iz dana u dan ono skače gore dole...heh...neki mi dolaze drugi mi odlaze...recimo,Ivan...damn...on i ja smo si bili dva tjedna super...i onda sam ja njemu kak bi on to reko ''vratila život'' i zbog tog mi je zahvalan,više se nismo barem tjedan dana jedan drugom obraćali...i sad ja njega jučer ulovim na msnu...a sere li ga...ajoj...na kraju smo sve riješili i on je osto moj muž i dalje...wee...
Friendship!
i takoc...sad je počela ova neka nogometna groznica...tj. nogometno ludilo...di god dođem kockice...i to crveno bijele...ajme...bljuje mi se...idem u dučan i svi iz turbo limača (...) nose kockice...damn...i onda ja idem doma s treninga i sam čujem s televizije u nekom klubu:''Luka,Luka,Luka............i GOOOL!!ajme...zamisli...mislim oke,malo su mi čudni stavovi prema tome,al ljudiii...bljak...
footballNOT.
eto kao što ste imali priliku vidjeti,ovaj post i nije nekaj zanimljiv...više inspiracije iam u onim dubokoumnim postovima...idem ja sad....mwa
Doll Avatars
Doll Avatars
(I want to break free)
(I want to break free)
I want to break free from your lies
You're so self satisfied I don't need you
I've want to break free
God knows, God knows I want to break free

I've fallen in love
I've fallen in love for the first time
And this time I know it's for real
I've fallen in love, yeah
God knows, God knows I've fallen in love

It's strange but it's true
I can't get over the way you love me like you do
But I have to be sure
When I walk out that door
Oh how I want to be free, baby
Oh how I want to break free,
Oh how I want to break free

But life still goes on
I can't get used to, living without, living without,
Living without you by my side
I don't want to live alone, hey
God knows, got to make it on my own
So baby can't you see
God knows, gods know, gods know
I've want to break free

mwa:Karli,Ivanu,Ivi,Ani,Tini,Vidu...i svima koji me komate...hii... :)


06:33 | Komentari 108 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.