COOL CURA 666

25.11.2007., nedjelja

JEDNOM KAD TI SUZA LICEM POTEČE,ZNAT ĆEŠ KAKO BOLI I PEČE KAD ČEKAŠ ONOGA TKO TI DOĆI NEĆE....

myspace generator

myspace generator



Želim da me jednom zagrliš,moje usne da poljubiš,moje osjećaje da probudiš,želim da kraj mene dišeš a ne samo da mi poruke pišeš!!!!


10 pravila koja trebaš prekršiti!
Kad su u pitanju spojevi, sigurno si čula mnoga 'pravila', kao što su: moraš zakasniti, on mora sve platiti, on te mora pozvati van, čekaj tri dana da te pozove opet i slično. Mnoga pravila je ipak najbolje preskočiti. Evo liste od deset najčešćih pravila i razloga zašto ih treba kršiti!


Hoćeš li da odemo skupa pogledati taj film?


Pravilo br. 1: On te mora pozvati van
Čekanje može potrajati… a vrijeme ide. Neki dečki su previše nesigurni ili sramežljivi i možda se baš i nadaju da će cura napraviti prvi korak. Stav da dečko mora biti taj koji će predložiti spoj je staromodna. Zašto ne bi ti preuzela stvar u svoje ruke? Nemaš što izgubiti! Zabavnije je skupiti hrabrost i pozvati dečka na spoj, nego maštati o tome kako on tebe poziva i žaliti ako se to ne dogodi…

Pravilo br. 2: Moraš malo zakasniti
Pogrešno! I to da dečko mora čekati, a cura kasniti staromodno je poimanje koje ti danas može biti samo isprika, no nikako i biti pravilo. Uspjela si se spremiti za spoj na vrijeme, točna si kao budilica? Kreni! Dečko će sigurno biti zadovoljan!


I obična šetnja, koju sama možeš predložiti, može ispasti super
Pravilo br. 3: Neka on odredi gdje
Hm, zašto? Ako te pozvao i ima ideja, OK, no ako vidiš da mu nedostaje inspiracije, a ti prštiš od ideja, predloži nešto. I ne zaboravi: najvažnije je da se dobro zabavite, a to ne mora biti ništa glamurozno. Bolje je da bude nešto obično, zabavno i jeftino.

Pravilo br. 4: On ti mora otvarati vrata
Samo svog srca može! Ova gesta bez koje bi se posramio tvoj djed danas bi mogla zbuniti dečka. Mogao bi se dvoumiti da te propusti kroz vrata ili ne, hoće li ispasti romantičan ili previše sladunjav, očekuje li se to od njega ako se nalazi iza tebe, i slično.

Riješi ga tih dilema tako da prihvatiš moderan pristup: onaj tko ide prvi treba otvoriti i pridržati vrata drugoj osobi bez obzira na to radi li se o curi ili o dečku.


Ne očekuj da on obavezno sve plati
Pravilo br. 5: On mora sve plaćati
Ne, već onaj tko pozove na spoj, što možeš biti i ti. Osim ako se ne dogovorite da ćete sve troškove dijeliti 'fifti-fifti'.

Pravilo br. 6: Jedi kao ptičica
Postoji predrasuda o tome da su cure koje jako malo jedu ženstvenije i drže do sebe. No, one su, zna svatko, gladne! Zato na spoju nemoj glumatati, već budi ono što jesi, tj. pojedi onoliko koliko bi i inače pojela. Dečka neće impresionirati ako pomisli da jedeš 'kao ptičica'.

Pravilo br. 7: Ne pričaj o sebi
Dobro je da ga ispituješ o njemu kako bi otkrila više i potakla ga na razgovor, no to ne znači da ne trebaš pričati i o sebi i svom odnosu prema stvarima koje vas oboje interesiraju, kao što su škola, glazba, sport, TV serije, knjige... Da biste došli do onoga što vam je zajedničko, morate razgovarati o svemu i svačemu, tj. moraš pričati i o sebi.

Pravilo br. 8: On plaća, pa sam mu dužna…
Ako te dečko pozove na spoj, sve organizira i istroši se i prilično je zainteresiran za tebe, to ipak ne znači da si mu nešto dužna, tj. da si 'dužna' ispuniti njegova očekivanja. Imaš pravo na svoj stav prema njemu i ako se ne osjećaš ugodno u njegovu društvu ili shvatiš da ti i nije baš nešto, imaš se uvijek pravo zahvaliti i ljubazno ga pozdraviti i ne moraš se osjećati dužnom ni za što.


I izigravati nedostižnu jedno je od 'pravila' koje trebaš prekršiti

Pravilo br. 9: Budi mala zloćka
Izigravanje nedostižne zavodnice ili opake cure zabavno je samo dosadnim dečkima koji nemaju blage o tome što žele i kako to ostvariti.

Pravilo br. 10: Ne odvajaj se od mobača i nadaj se da će te opet pozvati na spoj
Nakon prvog dejta, cura mora čekati da joj se dečko opet javi ili je pozove opet van? Pogrešno. Nemoj od toga raditi neki veliki događaj ili pasivnu lovinu koja mora čekati da vidi je li ulovljena ili ne. Želiš li opet izaći s njim, pozovi ga. Možda bi on to želio, ali nije siguran ima li još šanse i želiš li isto. Prema njegovom odgovoru odmah ćeš znati i na čemu si i riješiti se neugodnog iščekivanja.



- 14:12 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (2)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Stvarno neznam...Sve o svemu i svačemu...


Linkovi

SVE,...

PRAVA LJUBAV.................

Potok teće tok,tok.
Ja te ljubim cmok,cmok.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ako si zaspao-Probudi se!
Ako si tužan-Nasmiješi se.
Ako te sad netko osvaja i moli-odmahni rukom i reci:Već me jedna voli.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Danas neću plakati,
suze nisu lijek,al' zapamti
ove rijeći: Voljet ću te zauvijek!


Vidim te svaki put kad
sklopim oci....cekam te....
ali neznam dali ces doci.
Zovem te kad cujem tvoje ime,i molim te samo jedno nezaboravi me!

Oci tvoje smede boje ranile
su srce moje,za tu ranu ljeka nema
pamtit cu te do
vjeka.....

Dani prolaze a tebe mi nema,
daleko je srce od tebe,
daleko je a tebe nema kraj mene!
Vrati mi se ljubavi molim te,
jer ludo volim te!

Reči ću sjajnoj zvijezdici, koja
iznad tebe sja,neka te pogleda
bezbroj puta, kad ne mogu
JA!

Čuvaj moju sliku,srce te moje moli,jer
kopija te gleda,a original voli!

Cekam na taj pogled tvoj svaki dan,
ka' suncev sjaj poslije ledene kise.
Kada se pogledamo bojim se osjecaja tvojih,
jer jedan dio mene zeli tebe,
a drugi zna da nisi ti za mene niti ja za tebe!

Whatever you say
Whatever you do
Nothing will stop me
from loving you

Pisem ti ove stihove
NE ZA USPOMENU, jer ona blijedi,
NE ZA SJECANJE, jer ono nestaje,
VEC ZA LJUBAV KOJA NIKAD NE PRESTAJE!

Kad me tuga slomi nek moja zalost k tebi otplovi,
nek ti u srcu ostane i moje bice nek tvoje postane.
I sve ono sto srce boli
lakse cu podnijet, jer netko me voli.


nemoj da ti srce od ponosa kamen bude
nemoj da ti dusmani u ljubavi sude
i kad ti srce sve sumnje sabere
ne daj da te ponos do srzi razdere
nek ti srce oprost toplinu i nadu ,nek zla mrznja nestaje
jer ljubav sve prasta,svemu se nada ljubav nikad ne prestaje....

Toliko te volim
toliko se bojim
da ti misliš da ja ne postojim
to me boli
jer ja te volim.......


Zbogom ljubavi moja,
zbogom jedini moj
ti znas da sam te
voljela ti si bio zivot,
moj....
Cuvaj se mili moj
i sa osmjehom voli
druge zene,al se
sjeti nekad i mene
usamljene....