COOL CURA 666

29.12.2006., petak

Čekam na taj pogled tvoj svaki dan,
ka' sunčev sjaj poslije ledene kiše.
Kada se pogledamo bojim se osječaja tvojih,
jer jedan dio mene želi tebe,
a drugi zna da nisi ti za mene niti ja za tebe!
...................
Whatever you say
Whatever you do
Nothing will stop me
from loving you
.......................
Pišem ti ove stihove
NE ZA USPOMENU, jer ona blijedi,
NE ZA SJEANJE, jer ono nestaje,
VEC ZA LJUBAV KOJA NIKAD NE PRESTAJE!
Kad me tuga slomi nek moja žalost k tebi otplovi,
nek ti u srcu ostane i moje biće nek tvoje postane.
I sve ono što srce boli
lakše ću podnijet, jer netko me voli.
..............................
Ti koji uzeo si s mog lica osmjeh i sjaj.
Ti koji uzeo si srce vratit ćeš mi ga, znaj.
Bio si mi jedini, bio si mi sve.
Al` sad više nemam osjećaje te.
Odlazim, stigao je taj čas.
Više nema nade za nas.
Voljeli smo se nekad, bilo je to davno.
Ništa na svijetu nije nam bilo ravno.
Ne želim se sjećati na te čase lude.
Uvijek si govorio: "Nek nam zvijezde
sude."
Nađi drugu, zavoli nju.
Ne mogu te imati u svom zagrljaju.
Volim te, ali ne mogu te imati kraj sebe.
Ja te neću zaboraviti, pa nemoj ni ti
mene.
Odlazim, "dragi", neću te više zvati tako.
Voljet ću te uvijek, neću te preboljeti lako.
Uvijek si govorio: "Nek nam zvijezde
sude."
Tako si govorio, pa nek tako bude!
..........................................
Kad bi me pitali dal` ljubav postoji
rekla bih im da je to nešto sveto.
Kad bi me pitali što mi značiš ti
rekla bih im da je to nešto prokleto.
Kad bi me pitali koliko te volim
odgovor bi bio odavde do neba.
Što bih učinila da te opet dobijem
vjeruj mi, ljubavi, sve što treba.
Kad bi me pitali dal` se sjećam naših
dana
kako i ne bi, kad me na njih
podsjeća duboka rana...
Da li pamtim tvoje tamne oči
to pitanje je suvišno jer živim u samoći.
A kad bi tebe pitali dal` znaš kako sam ja,
ti bi rekao: Tko je mala ta?!
...............................................
Sjedim u mraku sobe
jer ti si me ostavio samu,
samu, bez ikoga,
mene, bol i tamu.
I pitam se hoćeš li se ikada vratiti
i shvatiti da si pogriješio
vratiti mi sreću
jer bez tebe moja ljubavi
ja nikada sretna biti neću.
Prošla je godina,
Proći će još dvije,
a svake godine bez tebe
sve teže živjeti je.
Molim Boga da mi te vrati
da opet počnem disati
jer moj život bez tebe
nema smisla živjeti
........................................
Voljela ga je možda i previše,
Ali znam, voljela ga je svim srcem.
U proljeće kad su pjevale ptice,
Kada je cvalo cvijeće
Maštala je o njemu,
Mislila na njegove plave oči
I pitala se dal će joj ikad doći.
U hladnu jesen kad je lišće padalo
Plakala je za njim.
Noću, kad su zvijezde sjale,
Sanjala je o njemu,
Maštala o sreći.
Voljela ga je,
A on nju nije.
Često se pitala zašto je život
Tako gorak i tužan,
Zašto su svi oko nje sretni,
A njeno srce samo za njeg bije.
A sada, kad je opet stigla jesen,
Sa sobom donijela duge kiše,
Ona plakat neće
Jer je nema više.
On je sad shvatio
Kolika je ljubav njezina bila.
Sad bi on htio vratiti vrijeme,
Vratiti njezinu tugu i boli.
Tek je sad shvatio što je prava ljubav
I kako ona boli.
Sad je shvatio
Sad, kad nje nema više
Zašto je plakala s kapima kiše,
Zašto je svoje boli krila,
Sada je shvatio
Koliko je nesretna bila.
Sada i on nju voli,
Ali ta ljubav ne vrijedi više
Jer osobu koju voli,
Nje nema više.
...................................
Kako sam bila glupa kad sam ti vjerovala
Kako sam bila glupa kad sam te tako dugo čekala
Kako je sada teško priznati da sam se pokajala...

Proklinjem dan kad sam te prvi put ugledala
Proklinjem svoj naivni mozak jer nisam razmišljala
Proklinjem svoje mahnito srce jer sam se zaljubila...

Da će mene netko povrijediti
Nikad nisam vjerovala
Uvijek sam bila ja ta koja bi tipa odj...
No,eto ti si prvi zbog kojeg sam se u ljubav razočarala...

Znam da je kasno što sam se tek sada opametila
Znam da je kasno što sam sada svoje pogreške priznala
No,najgore je što znam da kad bih se u prošlost vratila
Sve bi isto ostalo
JER SE NE BIH PROMIJENILA....
..............................................
Ako ti kažem da te volim
Hoće li ti značiti te riječi išta?
Hoćeš li i dalje bježati od mene
I praviti se da ne osjećaš ništa?

Ako ti kažem da te nikada neću preboljeti
Hoćeš li se i dalje isto ponašati?
Pustiti me da patim
I tako mi se osvetiti?

Ako ti kažem da se kajem
Hoćeš li mi vjerovati?
Ili ćeš se praviti da si gluh,drugoj otrčati i ljubomornom me učiniti?

Ako ti kažem da si kreten
Znam da ćeš se naljutiti
Ali to naš odnos neće promijeniti
Jer se bojim da je našu ljubav ionako nemoguće spasiti...
...........................................
Sve bih dala
za tvoj dodir,
topao, blag.
Da ti samo
slijedim trag,
da budem
tvoja sjena
i uza te ostanem
za sva vremena.
..............................

- 22:38 - Komentari (1) - Isprintaj - #

...........................

I've nothing much to offer
There's nothing much to take
I'm an absolute beginner
But I'm absolutely sane
As long as we're together
The rest can go to hell
I absolutely love you
But we're absolute beginners
With eyes completely open
But nervous all the same

If our love song
Could fly over mountains
Could laugh at the ocean
Just like the films
There's no reason
To feel all the hard times
To lay down the hard lines
It's absolutely true

Nothing much could happen
Nothing we can't shake
Oh we're absolute beginners
With nothing much at stake
As long as you're still smiling
There's nothing more I need
I absolutely love you
But we're absolute beginners
But if my love is your love
We're certain to succeed

If our love song
Could fly over mountains
Could sail over heartaches
Just like the films
If it's reason
To feel all the hard times
To lay down the hard lines
It's absolutely true



- 20:13 - Komentari (8) - Isprintaj - #

25.12.2006., ponedjeljak

ŠTO TO ZNAĆI BOŽOĆ!?????????????????????

Dali je Božić samo zbog darova ili da je cijela obitelj zajedno i slavi
Isusovo rođenje?
Ili je za vas obodvoje Božić?
Pa,meni je i zbog darova i zbog obitelji!
Darovi,darovi,te divne stvari zamotane u ukrasni papir!
Ali,što tako lijepo ima u njima?
Sve,Božić je blagdan darivanja!
Ali,ne samo darivanja već i zajedništva!
Volite li Božić volite li obitelj ili sve druge ljude volite i Boga i Krista!
Slavite Božić,pomažite ljudima,bezkućnicima,siromašnima,pa čak i
romima!
Slavite Božić u sreći,miru i zadovoljstvu!

SRETAN BOŽIĆ!
Marta
25.12.2006.-13:13

- 13:02 - Komentari (1) - Isprintaj - #

23.12.2006., subota

BOŽIĆNA ČESTITKA

Noćas se sjetih anđela kako na krilima lete,
kako naviještaju mir, radost i sreću-
i pomislih kako vas voljet prestat nikad neću.
Čaroliju Božića Bog stvara i zato nam daje največeg dara.
Što je Božić bez kuglica sjajnih...
Što je Božić bez zvijezdica bajnih...
Bez borova i svijeće-
Božić se slavit neće.
Poželi svima radost i mir,
Poželi da si ljubav, jer ljubav češ danas biti-
I ne zaboravi se pomoliti-
Za sve žive...
Za sve mrtve...
Ali i za one poginule žrtve.
Pokušaj barem danas osjetiti radost vječnoga života,
Jer bi to bila prava divota.
Osječaš li?
Sve su tuge zaboravljene...
Sve su boli preboljene...
Svaku patnju danas možeš mimoić,
Jer ja ti želim sve dobro ovoga svijeta, i
SRETAN BOŽIĆ!



- 21:15 - Komentari (1) - Isprintaj - #

01.12.2006., petak

ASHELY TISDAE-KIS THE GIRL



OVO JE ASHELY TISDALE

pat573[1]

H
- 23:17 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (2)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Stvarno neznam...Sve o svemu i svačemu...


Linkovi

SVE,...

PRAVA LJUBAV.................

Potok teće tok,tok.
Ja te ljubim cmok,cmok.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ako si zaspao-Probudi se!
Ako si tužan-Nasmiješi se.
Ako te sad netko osvaja i moli-odmahni rukom i reci:Već me jedna voli.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Danas neću plakati,
suze nisu lijek,al' zapamti
ove rijeći: Voljet ću te zauvijek!


Vidim te svaki put kad
sklopim oci....cekam te....
ali neznam dali ces doci.
Zovem te kad cujem tvoje ime,i molim te samo jedno nezaboravi me!

Oci tvoje smede boje ranile
su srce moje,za tu ranu ljeka nema
pamtit cu te do
vjeka.....

Dani prolaze a tebe mi nema,
daleko je srce od tebe,
daleko je a tebe nema kraj mene!
Vrati mi se ljubavi molim te,
jer ludo volim te!

Reči ću sjajnoj zvijezdici, koja
iznad tebe sja,neka te pogleda
bezbroj puta, kad ne mogu
JA!

Čuvaj moju sliku,srce te moje moli,jer
kopija te gleda,a original voli!

Cekam na taj pogled tvoj svaki dan,
ka' suncev sjaj poslije ledene kise.
Kada se pogledamo bojim se osjecaja tvojih,
jer jedan dio mene zeli tebe,
a drugi zna da nisi ti za mene niti ja za tebe!

Whatever you say
Whatever you do
Nothing will stop me
from loving you

Pisem ti ove stihove
NE ZA USPOMENU, jer ona blijedi,
NE ZA SJECANJE, jer ono nestaje,
VEC ZA LJUBAV KOJA NIKAD NE PRESTAJE!

Kad me tuga slomi nek moja zalost k tebi otplovi,
nek ti u srcu ostane i moje bice nek tvoje postane.
I sve ono sto srce boli
lakse cu podnijet, jer netko me voli.


nemoj da ti srce od ponosa kamen bude
nemoj da ti dusmani u ljubavi sude
i kad ti srce sve sumnje sabere
ne daj da te ponos do srzi razdere
nek ti srce oprost toplinu i nadu ,nek zla mrznja nestaje
jer ljubav sve prasta,svemu se nada ljubav nikad ne prestaje....

Toliko te volim
toliko se bojim
da ti misliš da ja ne postojim
to me boli
jer ja te volim.......


Zbogom ljubavi moja,
zbogom jedini moj
ti znas da sam te
voljela ti si bio zivot,
moj....
Cuvaj se mili moj
i sa osmjehom voli
druge zene,al se
sjeti nekad i mene
usamljene....