< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Butterfly desting by:me®i

Opis bloga


Butterflies at crazyprofile.com

MOJ BLOG-MOJ SVIJET

Cursors - Get this Cursor



Ovo su blogovi koje morate posjetitithumbup:

pesonjeimace.blog.hr
psizauvijek.blog.hr
slatkica02.blog.hr
only2you.blog.hr
photo4you.blog.hr
optimsiticnedjevojke.blog.hr
evergreen16.blog.hr
feelgood58.blog.hr
fotomarija.blog.hr
mocnica4ever.blog.hr
reathedog.blog.hr
peergynt.blog.hr










www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



O MENI...

IME:Matea
PREZIME:Nije uopće važno!!!!
GODINA:12
GRAD:Bella Fiume...
HOBBY:Jedrenje,sviranje,čitanje,
crtanje,rolanje...
VOLIM:Obitelj,prijatelje,svog psića,iskrenostyes,šetnje,istraživanja,izletecool,čokoladu,šale,ronjenje,ŽIVOTINJEcerek(KONJE,PSE,DELFINE,ZEČEVE)...
NE VOLIM:Licemjereheadbang,ulizicemad,dosadnjakoviće,lažiburninmad,okrutnost,podcjenjivanje...
KOJU VRSTU GLAZBE SLUŠAM:Sve,osim cajki(nemojte se uvrijediti!!!!)
MOJA OMILJENA BOJA:Plava,zelena i ljubičasta

To je sve o meni!!!!!!!!!!!!!smijehmahwavewink

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Ovo gore je moj mali Adagio!Baš je sladak!cerek


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ovakav će biti kad naraste...


image hosting

image hosting



pimp myspace

pimp myspace





Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Friendster

Friendster



Images for your blog

Images for your blog


srijeda, 02.05.2007.

O svemu i svačemu....

Bok ljudi!Da samo znate što mi se sve dogodilo od zadnjeg posta!
Da krenem polako,iz početka...!14.04. sam išla u šetnju s mojim Adagiom i u žurbi sam obukla neke stare,izlizane čizme...I tako šetam ja s Adagiom- i znate ono ; sunce,more,šljunak,zelena trava,sumrak.....
Kad odjednom; Adagio ugleda ženku njemačkog ovčara-i fijuuu!eeknuteekAdagio je uzeo zalet i pojurio prema "prijateljici" namcor a ja sam pod tolikom snagom ,poletjela preko stepenica držeći uzicu.Možete misliti...blabla..Završila sam na hitnoj ,a mama, samo što nije pala u nesvjest vidjevši da mi sa sljepoočnice curi krv!bangSrećom,sve je u redu! thumbupNisam se jako udarila nego sam samo dobila posjekotinu (duboku ) kao nokat na malom prstu...Jadna moja mama, kako se uplašila!nono
Eh,da!Za 1.Maj sam poslala mail jednoj harfistici(ona je na onom spotu s leptirićima-Donna Germano).Napisala sam joj koliko mi se sviđa njezina muzika i da bih je voljela znati sviratismijeh...Ona mi je odgovorila (iz Amerike-Južna Karolina) i objasnila gdje mogu naći note tj. osnovnu melodiju(irska nar.pjesma)....Bila mi je veelika čast što mi je odgovorila....
U utorak sam cijeli dan isprobavala načine da "skinem" njezin aranžman melodije,i ,na kraju sam uspjela odsvirati vrlo,vrlo slično!thumbupsmijehwinkyesBaš sam bila zadovoljna i vesela svojim uspjehom!
Jedino ne mogu odsvirati ono na drugom instrumentu,jer ga nemam...A, ime mu je hammered dulcimer, ne znam kako se zove u prijevodu...
Inače,moram reći da sam jako sretna jer su mi neki vaši blogovi bili inspiracija za nove "projekte"-kreativni blogovi su me inspirirali da ponovno krenem praviti ogrlice od Fimo mase (babybeky.blog.hr),neki su me inspirirali da se upišem u planinarski klub u Crikven.(planinar.blog.hr),neki su me zainteresirali za fotografiju(fotomarija.blog.hr , photo4you.blog.hr i digitalcro.blog.hr),neki su me "zarazili" svojim veselim postovima(sloppylife14.blog.hr), a neki su me još i više zainteresirali za životinje(zlatnaluna.blog.hr).....
I, eto tako.....Toliko od mene!

Pozzz.......
...i chitamo seee!wavemahwavesmijeh



| Pusti leptirića… (52) | Sačuvaj leptirića… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.