Mind Twister (68): Zašto?



nedjelja , 05.12.2004.

Strašno je pitanje 'Zašto?'. Ono je veliko i moćno. Daje odgovore na velika pitanja.

Ako ga ne postavite ostajete u neznanju.
Ako ostane bez odgovora padate u depresiju.
Ako osjetite da ćete dobiti odgovor klecaju vam koljena jer se bojite da vam se neće sviđati.
Ako dobijete odgovor sretni ste ili umirete.
Ako pitate druge onda spoznajete i saznajete.
Ako pitate sebe onda rastete i hrabri ste.
Ako drugi pitaju vas onda dijelite.

Strašno je pitanje 'Zašto?'. Ne bojte se njegove veličine i moći. Ono je vaš prijatelj.

Kad jednom stvari krenu sasvim suprotno vašim planovima, kad vaši planovi snisu u skladi s vašim mogućnostima, kad vam se čini da život radi protiv vas, uvijek se pitamo 'Zašto?'.

I onda tu stanemo.

Zašto se to meni događa? To pitanje ostane visjeti u zraku, neodgovoreno, a u nama samo depresija jer nemamo odgovor. A zapravo ga ne tražimo.

Kažu da je prava istina iza petog 'zašto'. Ovo nisam ja izmislio, ali znam da koristi.

Zašto ja ovo pišem [1]?
Čini mi se da je pitanje 'zašto' najvažnije pitanje.

Zašto? [2]
Jer nam daje odgovore na ono što nismo razumjeli ili ne znamo, daje nam razloge. Htio bih vam pomoći da to razumijete.

Zašto? [3]
Jer znam da se to može. Ja sam dokaz. To je jednostavno takvo pitanje koje traži konkretan odgovor, ne dozvoljava uvijanje.

Zašto? [4]
Jer ulazi u srž problema koji imamo, daje nam mogućnost da razumijemo. Sebi sam odgovorio na neke jako važne 'zašto' i shvatio sam što zapravo želim.

Zašto? [5]
Jer nikad nikad nisam bi zadovoljan statusom quo, uvijek želim odgovore na sva pitanja, to mi je u prirodi. I u interesu. Daje mi nove mogućnosti.

Stoga, ne treba se bojati pitati sebe 'zašto?'. Ako ne znate odgovor, potražite ga kod onih koji ga imaju. Kažu li vam oni zašto, znat ćete koji će biti vaš slijedeći korak.

Netko uvijek zna odgovor. Odgovore slažemo kao slagalicu, skupljamo razloge za posljedice i razloge za nove odluke i akcije. Zašto je svrha, a svrha je osnova svega. Kad znamo zašto lako ćemo saznati kako. Potražite svoje motive, ambicije, snove... To će vas učiniti boljim.

Imate problem? Upitajte 'zašto', pronađite odgovor i pokrenite se. Bit ćete sretniji.

Znate li zašto?

<< Arhiva >>