HRVATSKA ANTIKRIMINALNA ORGANIZACIJA

nedjelja, 08.10.2006.

Riječ, dvije o cjelokupnoj situaciji

SITUACIJA

Kada sagledam nastalu situaciju, koja je prisutna u našem društvu, vrlo jasno vidim da je to posljedica naše neorganiziranosti i masovne hrvatske gluposti. Dosadašnja politika bazirala se na razjedinjavanju naših građana, obećanjima i masovnom manipulacijom. Nakon što smo ukratko definirali sve što manje-više svi mi znamo, vjerujem da bi netko nadodao još koju riječ i da bismo svi imali o čemu pisati i pričati na tu temu.
No, ja Vam želim ukazati na jednu drugu stvar i vrlo bitnu činjenicu. Treba odbaciti ponos, aroganciju, bahatost i treba žrtvovati svoje vrijeme za druge. Trebamo stati rame uz rame, bez obzira na svjetonazor, struku, vjeru, stavove. Bitno je da smo jedni sa drugima, u mislima i djelima. Upravo to se traži od svih nas!
Traži se zajedništvo, tolerancija, snošljivost, povjerenje, snaga volje i htjenja. Sa takvim stavovima možemo promijeniti našu okolinu. Imajte na umu! Tzv. ''moćnici'' imaju medije, ogroman novac, političke položaje i njih dvije stotine nameće nam politiku sa kojom se nitko normalan ne bih složio. Za to vrijeme nas četiri do pet milijuna samo mirno gledamo prekriženih ruku i nogu. Ja Vas sada pitam - do kada? Do kada ćemo samo promatrati nepravilnosti koje nam čine?
Svi mi razmišljamo jednako, a neki razmišljaju i bolje, a mene upravo takvi zanimaju, jer znam da sa takvim profilom ljudi mogu ostvariti cilj koji smo si svi mi zadali. Budimo realni! Od silnog pisanja po portalima, pisanja javnih pisama, izlaženja u medijima i koječega drugoga, od toga nema ništa!
Sve to dobiti će svoju punu i pravu formu kada se ujedinimo, kada napravimo kritičnu masu! Iako sada već postoji, raštrkana je. Sve se svodi na pojedince i na male grupice ljudi koji pokušavaju nešto napraviti.
Međutim, moje razmišljanje je sljedeće; ako se pojedinci i grupice ljudi udruže, ako se uspijemo organizirati, tada će sav naš rad i trud imati smisla! Znam da Vam ovim pismom nisam rekao ništa novo, ništa revolucionarno, sve mi to znamo. Ostaje nam sada pojam vremena koji će nam biti potreban da shvatimo, prihvatimo, donesemo odluku i krenemo u akciju!

Miroslav Rajh

| 19:14 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>