This site is certified 33% EVIL by the Gematriculator This site is certified 67% GOOD by the Gematriculator Free Web Counter
Free Hit Counter

Diverzije zdravog razuma i ostale slučajne misli

petak, 09.12.2005.

zimmer frei

Pusica!

Nije me bijlo, jebate, nije me bilo. Ali danas, začuđujuće, dobih nakon duge kreativne blokade, inspiraciju! Pogodi zašto! Aj, aj, plllllliiiiiiiiiizzzzzzzzz....

Znači, neredi na Markovom trgu, neredi u svakoj selendri u Hrvatskoj, neredi na blogu u kojem idioti dolaze do pravog izražaja.

I u tom neredu, ravno u sredini, jadni, jadni, bijedni ja.

Začuđujuće, gledam danas sutrašnju naslovnicu Večernjeg u kojem se navodi: "Istražitelji došli do Gotovine zbog Ivankovićeve knjige!" Ha! Znači, ako sam dobro ovo skužio, umišljenost i egoizam kranje desnice je doveo do uhićenja Gotovine! Ironije, huh?

O ovome sam već pisao, tako da ću vam samo dati svoju prognozu u sljedećih par tjedana:

- Građani diljem zemlje koji su ograničeni glede dentalne higijene (čitaj: Bezzubi) izlaze na ulice kako bi prosvjedovali. Kao prosvjed će organizirati utrku invalidskih kolica s motorima 500cca nakon čega će Mirko Čondić postati prvi pobjednik velike nagrade Hrvatske.

- Otkriti će se da je Gotovina na Kanarskom otočju proveo samo deset dana, te da se prije toga skrivao u podbradku Anto Đapića.

- U BB kuću kao novi stanar će ući Hloverka Novak-Srzić da bi održala javnu tribinu o Anti Gotovini na jedinoj emisiji u Hrvatskoj koja se gleda - Na kojoj će Matko otkriti da je davno izgubljeni sin Siniše Vuce.

- Severina Vučković, nastavljajući nizati afere i ljubavne veze s poznatim Hrvatima, će otkriti kako je zaručena za Ljubu Ćesića-Rojsa kojemu će postati osma žena i prva koja nije retardirana paraplegičarka.

- Dražen Žanko, poznati Hrvatski pjesnik i borac u domovinskom ratu će se doći u Hrvatsku iz Kanade u kojoj boravi zadnjih 30 godina kako bi opjevao na guslama:

"Moj, Ante ne bi te dao za novce,
Draži mi je tvoj kurac od kurac od ovce..."

- Branimir Glavaš će organizirati kontraprosvjed Hvidri pod nazivom - "A Što je sa mnom?"

- SDP-ovci i dalje neće imati pojma što se događa u državi.

- Michael Jackson će izraziti solidarnost s Antom Gotovinom i to izjavom: "Ja nisam dirao tu djecu, ja sam vodio ljubav s njima. Isto tako je Ante volio Srbe; nije on njih ubijao, on ih je oslobađao života."

Dolazim ponovno uskoro.

Nakako mi se čini da će nadredni tjedna dati mi dosta materijala. Pusa.

Later...
- 01:00 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>