------------- ♥mi bili na ekskurziji...♥ - ¤...0sTwArIlIi Sma0 0n0 Št0 NiSm0 SmJeLi pAmTit čU DaN KaD Sm0 Se sReLi nEdIrAj u pR0Šl0sT 0d nJe sE nEžIwI Pa d0bR0 zNaŠ Da sM0 0B0Je kRiVi...¤ - Blog.hr ♥mi bili na ekskurziji...♥ - ¤...0sTwArIlIi Sma0 0n0 Št0 NiSm0 SmJeLi pAmTit čU DaN KaD Sm0 Se sReLi nEdIrAj u pR0Šl0sT 0d nJe sE nEžIwI Pa d0bR0 zNaŠ Da sM0 0B0Je kRiVi...¤ - Blog.hr

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga


Image Hosted by ImageShack.us
[♥w0lim te w0lim
zašt0 bi kriLa..za tw0ih uSana
i 0tr0w bih piLa..♥]
Image Hosted by ImageShack.us

[♥iZ 0čiJu suZe kaPlju,
uSne tW0je imE ŠaPčU,
a sRce b0li šT0 tE w0li..♥]
Image Hosted by ImageShack.us

[♥tEšk0 jE mRziTi 0n0gA
k0mE Si sRcE da0,tEšk0 jE Pr0či
kRaj 0n0ga k0tiE Bi0 sWe,tEšK0
e w0lJeTi a rEči nE..♥]
Image Hosted by ImageShack.us

[♥..m0J i m0nikiN m0t0..♥]

[♥mI NeAm0 WrEmEnA Za tUgU
JeR ImAm0 JeDnA DrUgU..♥]

[♥Bi0 Si mI PrIjAtEJ..
I Ti t0 D0Br0 NaŠ..KaK0 sI M0Ga0 LjUbAw
dA Mi dAš?d0nI0 sI Mi sReČu,a 0StAwI0 b0l..
šT0 0D mEn nApRaWi pRiJaTeLjU M0J..?♥]
Image Hosted by ImageShack.us

[♥DaNi sU L0Ši..n0čI J0Š G0Re..UwJeK
Te p0wRjEdE 0Ni K0i tE NaW0Dn0 W0Le,d0k
sU St0b0m..sTaLn0 Ti lAžU..A KaD 0dU Ni zB0G0M
NeKaŽu..♥]
Image Hosted by ImageShack.us

[♥sJeDiM Na cEsTi i pR0MaTrAm dWiE
SjEnE.GlEdAm tE D0K LjUbIš dRuGu..a zNaM
Da w0lIš mEnE..♥]
Image Hosted by ImageShack.us

[♥CwIlI WrIšTi,rAzBiJaJ I PlEšI
JeR Č0WjEk jE R0đEn dA GuPi i gRiJeŠi
r0k0cKaJ DaNe pR0DiWlJaJ N0Či..
jEr jEdN0M Se i t0 NečE M0Či..♥]
Image Hosted by ImageShack.us

[♥0StWaRiLi sM0 0N0 Št0 NiSm0
HtJeLi..paMtIt čU dAn kAd Sm0 Se sReLi..
nEdIrAj u pR0Šl0sT..0d nJe sE NeŽiWi..
pA D0Br0 ZnAš dA Sm0 0b0jE KtIwI..♥]
Image Hosted by ImageShack.us

[♥KaD SaM U KrEwEtU SjEtSe +
sE TeBe..pA UmJeSt0 TeBe zAgRliL SeBe..
pA 0d tUgE I TeReTa pADnEm s kReWeTa..
kAd mIsLiM Da tE LjUbIm..uH TaD .pR0BuDiM.♥]
Image Hosted by ImageShack.us

.Al bUdEm jA NaPiSaLa..
w0lIm wAs sWe pUn0o0..♥]

>
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
0 mEn..

Image Hosted by ImageShack.us

m0a m0ny
m0a j0pa
m0a laaraa..
pEtRa m0aa
dEaD mEm0rIeS
m0aa lea i ines
jaD0OdIcA dIzZ
m0oa aNjA pNv
bEcCa
LuDi PaJ0O
Image and video hosting by TinyPicJaK00o kEwL DiZzZ
Image Hosted by ImageShack.us
eEe LjUdI..>nJeN0 iMe jE:KaRlA-,-
aL jE SfI Z0Wu:mIa=)
sW0E SmEđE 0kIcE
Je 0Tw0rILa:nZnM KaD..=(..
ŠlImSe..zNaM..aL WaM NeČe rEč..
n0pE N0Pe..
"http://imageshack.us">Image Hosted by ImageShack.us

0Na♥:sW0U DuDu..
♥Sw0g dEčKa..
♥0pČeNiT0 DeČke
♥LiZaLiCu..
♥sW0U M0Ny n j0pU
♥anjuU s pNwA
♥sW0U larUu N PeTrU
♥Sw0u wRaNjEšIcU N J0Pu
♥bJeLu č0k0lAdUu..
♥hElL0W KiTtY
♥Sw0 l0wRiČkU..
♥Ma sWe jA♥
♥ SeKU gUdElJkU
Image Hosted by ImageShack.us

nJeNi fReNd0wI Su:gUdElJ,
uZeLaC,MaTtA...PaWiČ..
StJePaNeK,PiRk0..(LuĐaCi jEdN)
uGl mA PuN0 nJiH..
NjEnE FrEnDiCe sU:M0Ny,
j0pA,LeA M0A wWpPp..
aNjA m0a wTp,m0a sReČa
lArA..WtPpP M0A SrEčA PeTrA..
WtPp..WrAnJeŠiCa i j0pA..
WwPpPppPpPPpPp..i nEdA Mi sE
NaBrAjAt..kEs
0Na sLuŠa sWe..{0SiM
PeDeRsKiH GrUpA..Np.
t0kI0 h0tEl,cInEmA BiZaRe...}
Image Hosted by ImageShack.us

nJeN MsN:
mala_niya_100@hotmail.com
aDd Me..
i eT0..dAlJe aK WaS NeŠ
ZaNiM..ImAtE K0M0We..
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

&rarr By:•little girl design•

kostur by: BlogCoder.blog.hr


♥mi bili na ekskurziji...♥

eee...et0 mene ja fam sad pišem p0st...a nate šta 0očekujem za t0o...
p0on0 k0m0waa...p0g0t0w0 0od j0pache i m0nikice...zat0o...et0 da nastawim...
eheh..et0 et0...staln0 g0w0rim et0...al nmwz...=)....i tak...
bili mi na ekskurziji...0obilazili hrwatsk0 zag0rje...iskren0 men se najwiše svidi0 0onaj dw0rac 0obitelji Drašk0wič...a kak im se dw0rac z0fe...ma nea weze...
imaaaa...trak0šćan...e daaa...hhh


i tak spawali sm0 u h0telu matije gupca...hhh bil0o lud0...tam ka0 neke spličanke krale nama stwari...sram ih bil0..bwah...al sm0o ih m0ny,j0pa,k0dža un ja sredile..sam tak..elda cure...daaaa...i tak...tu weče sm0 imale party..
d0šle dunja i 0ove k0nas...swi sm0 bili u b0ksama..hhh..treali ste t0 widit...
a nek0o je snim0o...nam t0o..hhh...


0onda d0šli edi i 0ovi k0dnas...i pinta..eee..kak su se 0on i rebecca p0gleali..
k0da su najweči neprijatelji hahahah...a m0a m0ny i ja umirem0oo0 hhh
ugl bil0o je lud0...t0e trajal0 jak0 dug0..ja ču zab0rawit rebeccu i 0ove i nastawit sw0u priču..=))..kad je zawrši0 party..00ont sm0 m0ni i ja 0otišle k0d j0pice..
a jan0 našeee...wtpppppp

Image Hosted by ImageShack.us

i treale mi tam spawat...al nas nastawnica 0oterala...grrrr....0onta je m0nika ukrala ridlici telef0n pa sm0 mi zajebawali pintu..hhh..eee...0on i čirjak su staln0 d0lazili...a jesu nap0rni...kupali sm0 se..i pliwali..i jeli...ma bil0 je super..jabi 0opet...a a j0pa-n-ja-n-m0ny sm0 baš užiwaleee...elda cureee..???

šteta sam dwa i p0l dana..cure w0ljam was..jak0 jak0 jak0 pun0...
kad sm0 put0wali natrag...prema trak0ščanu..tam je bi0 neki kirwaj..
i ja si kupila sfaštaa..hhh i m0nyka i j0pa...=)i mi sm0 bile 0onta hepy=)
držala sam zmijetinu..kak f0ra..a daaj..

Image Hosted by ImageShack.us

i t0e zawršil0o..a 0onta sm0 krenule prema natrag...super...
l0še...kmeew...stali sm0 na neku benzinsku i m0ny m0a mie kupilaa
psaaa...jep0g bej0g..elta?=(jabi tam0o0o0o0..=(
a i ja saam nj0j neš kupi0..prejepe dwie narukwice..za 40 kn..aha,aha...
hhh..a m0ny je psa platila ist0 40 kn..=)))ustw jenu sam kupi0 njen0j seki d0ris..p0z..a jenu nj0j..et0oo0-....


i t0 bi bi0 kraj p0sta sry ak je mal0 mal...hhh...ae papa
p0z:
m0j0j m0nyki...wtppppppppp
m0j0j j0pači...sreč0o w0ljam teee..pušaa
m0j0j wranješici...wtp
m0j0j drug0j j0pi...wtp
m0j0j l0wrički...wtpp
m0j0j mal0j lar0j wtpppp
m0j0j srečetini leii..wtpppppppppp
i nik0me wišeeeeee..belj..šlimse...
sry ak sam nek0g zab...
papa...




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.