design by: dj kata

< listopad, 2008  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



yep/nop

Opis bloga

boomp3.com


hay ljudi....evo mi smo se odlucile napravit blog....ima nas četri.....iz vtc smo....osmasice..... ovjde cete citati sve o nama.....nasim ludostima, glupostima....ljubavi, skoli.....itd....


uzivajte...wave

ŁłNK0Vł

Blog.hr

danči

-dunjči-

...irkica...

-kasnije ce bit jos...

×mi×


[. Irkica .]

Ime: Irena
Prezime: neam blage...lol
Razred: ...
Moja starost: 14 god i nešt sitno
Grad: Virovitica
Ja sam:
- mlada...łoł...
- luda...XD
- spaljena
- zabavna...al ne uvijek...hehe
- zaljubljena...to je lijepo =)...
- happy...al puno puta i tužna...
- ponekad pijana...big lol...
- neumišljena
- neufurana
- perverzna...XD...s-s-s sex...
- ni pametna ni glupa...nešt između...
- nemogu reć za sebe da sam lijepa ni zgodna..ah..vi procijenite...
- al sve u svemu ja sam ja...hehe =)
moja slikica...
i klik tu


Image and video hosting by TinyPic

...korina...

Ime:korina
Perzime: !?
Datum rodenja: 3.6.93.
Godine:15..
Škola i raz: tehnicka, prva godina [medicine]

itd...
moja slika:


Image Hosted by ImageShack.us



ja sam dunja.
zovu me jos dunjči, Tihana, milinovicka...itd....
idem u 1 razred [nz cega] smijeh vtc...
imam 14 godina...rodena sam 14.2.1994 [inace...valentinovo....]
volim stvarno svasta....
a sve ostalo ne volim...
imam dječaca....kojeg woljam jakoo....
i tak....
slusam rock...punk...i tak...
vise o meni na mom blogu....
ak te zanima klikni tuu ;)
i moja slika...


Image Hosted by ImageShack.us


ime:danijela
prezime:nebitno
rođena.7.7.1993.g
god:15
nickovi: dany,danči,stojanovićka,...
škola: 1.?? prodavači
my icq: 386441959 - slobodno se javite
broj moba: ak ti treba traži...


dany
href="http://imageshack.us">Image Hosted by ImageShack.us




¤o nama zajednicko¤

- a volimo....

*Boga

*nase omiljene frendove i frendice

*decke

*plave ocinaughty

*obozavamo muziku...

*komp / net

*zabavu

-i tako dalje...


- sve cetri ne volimo...

*bolnicu,

*zubare,

*skolu,

*umisljene ljude

*itd...

[e irena sad ti stavljaj sčikice koliko hoces... i sry...sto sam ode izbrisale....]

nas četri :)





novi post!?

...Irkica...
& Danči
& -dunjči-
& Korinche
= forever best friends


Image Hosted by ImageShack.us


pozdrav svimaa!

pa-pa;


-dunjči-


11.10.2008. u 15:23

| °komentarichi° (2) | print|





<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.