< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Wang Xi
Ako si nedosljedan u svojim osjećajima,izgubit ćeš dostojanstvo i povjerenje.

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Mei Yaochen
Ako si tih i nezamjetan,drugi neće biti u stanju proniknuti u te.Ako si točan i uredan,drugi neće biti u stanju uznemiriti te.

iskupljenje
29.06.2006., četvrtak
Zubarice

Zubobolja me zeza na 37c.u hladu.Nakon 3 mjeseca trpljenja boli i gutanja tableta odlučio sam otići kod zubara.Strašno,ne želim ni najgorem neprijatelju tu bol.Boli me kad zagrizem,kad poližem hladan sladoled i sl.Svemu je došao kraj kad su me njih dvije uhvatile u stolici sređivat.Vadili su mi živac i zuba i to iz 7.Možete mislit svašta ,ali je bilo fenomenalno.Starija zubarca plavih staklenih očiju me je prva obrađivala,a ja sam neotesano zumirao njezine oči i nisam skidao pogleda s njih.Imao sam osječaj kao da vodimo ljubav tako pribijeni jedno uz drugo.Osjetio sam kako me stišče bedrima i gurka se na mene.Ja kao uspaljeno muško čeljade sav sam se prvo naježio i ukočio,a ona je brusila i na svaki moj trzaj prema njoj viknula te boli?Nisam bol osjetio,ali sam si gačice smočio.Nevjerojatno kako mi je bilo dobro kod zubara,a ja odugovlačio.Kad smo se tako istiskali na toj stolici odjedanput je pocrvenila i rekla pomočnoj sestri da mi očisti kanale do kraja.Otišla je jer je vidjela što nam se desilo.Zubarica je jedna draga žena između nas su prije 7 godina frcale iskre dok još nije bila u braku,a ja sam bio u vanbračnoj vezi.Drago malo stvorenje tamno smeđih očiju s maskom na licu me je preuzelo,a ja sam je pokušao ubiti pogledom.Nije mi uspijevalo kao sa zubaricom pa sam je cijelu dobro proučio.Svaku poru,obrvu,trepavicu,prištić.Oči tamne s velikim trepavicama kao srna,prekrasno je izgledala.Kad je završila skinula je masku i nasmješila se lijepim bijelim zubima,dajuči mi do znanja da zna šta sam cijelo vrijeme radio.Kad sam joj pogledao u velike usnice kao da me je netko ošamario,ona ima brkove.Daj mogla je to nekako počupat,nema veze ostat će mi u ljepom sječanju onako s maskom.Sad sam odlučio da i u ponedjeljak odem kod zubara samo da vidim njih dvije pa makar glumio da me boli zub.Da mi draga ovo pročita sama bi mi zube izvadila.
- 12:17 - Komentari (17) - Isprintaj - #
18.06.2006., nedjelja
Veliki brat

Poslije 12 dana ometanja i sputavanja mog lap topa dospio sam nazad na blog.hr..Netko me je sigurno hakal,ali nema veze sve se vraća sve se plaća.
Počinju prijave za novi "veliki brat",nadam se da nećemo dovest kojeg novog cinganšturu,pardon ROMA u nove nastavke popularne emisije.Prestao sam i Žuju pit jer su stavili cigota da glumi brazilca.Šta toliko guraju te ciganšture na TV?Ne možeš ni gradom više proć od tih cigana sa brazilskim imenima.Sad se zovu Adriano,Ronaldo,Antonio,Sandi,Roberto i sl..Cigani se ufurali u brazilce pa i žute dresove nose po korzu.Katastrofa gdje ide ovaj svijet?Ajde dosta o našoj manjini i odgovorite mi na ovo pitanje.
Tko će pobjedit na "VELIKOM BRATU"žena ili muškarac?
Najvjerojatnije je da ove godine dolaze i GAY na red.Tribade imaju prednost.
Nemam ništa protiv nikog,ali su mi romi bili susjedi pa znate kako je.
- 13:32 - Komentari (15) - Isprintaj - #
06.06.2006., utorak
666

Danas vas neću davit flertom moje frendice već današnjim datumom koji ima tri šestice u sebi 6.6.2006..
Danas svi strahuju od te tri vražje šestice koja je po meni bezopasna.Jučer je bio gori dan jer mi je drot napisao kaznu od 500 kuna za pojas,a inače se stalno vežem.Vračam se šesticama koje su inače sretan broj koje ukazuju na ljubav i neodoljiv šarm.Možda se danas rodi neki novi Isus ili Lucifer?Metalci danas svršavaju na 666 kao i svi sotonisti koji štuju nečastivog.Moje je mišljenje da je današnji dan kao svaki drugi normalni dan pa zato nema straha.Pozdrav iz pakla.
- 13:00 - Komentari (12) - Isprintaj - #
02.06.2006., petak
kriza

Moja draga prijateljica X pukla je nakon 20 godina braka za osobom koja samo šarmira žene i trpa im ga dok mu ga nečiji suprug ne zavrne.Ona ima kćer od 19 i sina od 12,a rekla je da ona više tako ne može da spava s jednom budalom 20 godina.Bio joj je prvi,a nije ni čudo jer ju mama nije nigdje puštala pa je jedva i njega uspijela ulovit.Sad je rekla da bi se i razvela,ali joj preporučam da odustane od svega jer je to trenutna strast.Šta mislite koliko jedna žena može voljeti svog mužjaka?Napišite onako iskreno.
- 16:56 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>