studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Veljača 2008 (1)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (19)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Design © Morrigan.

MALO O MENI

Ime:Sebastijan
Prezime:........
Frendovi:gric,šljivi,dodo the debeli,jurica the gay,
reka the isus,brigita,tena,nina,jospia,dora,ena,
zegnalica,inga,
babić,monika,ana-marija,krisitna,dado,veca,sven,
srry ako sam nekoga zaboravio.
Slusam:Guns n' Roses kao sto se i vidi,Metallicu,Black sabbath,Velvet Revolver itd.
Zivim u Osijeku
Sviram gitaru to mi je najveci hobi i to je to nema vise sta znat o meni.

BLOGOVI MOJIH FRENDOVA

Šljivi
Jospia

evo vam malo pjesama od mojih najdrazih grupa

GUNS N ROSES RULES

utorak, 21.11.2006.

AXL ROSE(WILLIAM "BILL" BAILEY)


W. Axl Rose (6. veljače 1962. Lafayette, Indiana), pravoga imena William "Bill" Bailey, američki pjevač. Od 1985. godine je frontmen i pjevač hard rock banda Guns N' Roses.



DJETINJSTVO
Axl Rose bi po mnogo čemu trebao biti propala osoba, jer imao je najgore moguće djetinjstvo. On je kao dijete bio klasični primjer kakav se može vidjeti u nekom od Jerry Springer showova. Njegovi roditelji, majka Sharon E. Bailey i otac William Rose su se rastali kada je Axl imao samo 2 god, a odrastao je u vrlo religioznom okruženju pentekostalne crkve.

Majka mu se preudala za očuha Stephana Baileya, tako da je rođeni mali Bruce William dodao očevo prezime Bailley i postao Bruce Bailley, sve do svoje 17. godine života, kada si je sam promjenio ime u Axl Rose koje je anagram oralnog seksa (Oral sex).

Samim time Axl Rose je za pjesmu "Sympathy for the Devil" jednom izjavio kako su početne riječi zapravo 100% o njemu, jer u imenima Axl Rose , Billiam Bailey, Bruce Bailley ili Bruce William Rose, su sva imena Axla Rosea koja se mogu očitati u toj pjesmi, koja je originalno od Rolling Stonesa, a Gunsi su je obradili za soundtrack filma Intervju s vampirom. Axl u svojoj verziji pjeva Please to meet you, hope you'll guess my name, poigravajući se pogađanjem njegovog punog imena, nakon toliko imena i prezimena.

|10:56| Komentari|0| Isprintaj| #| Na Vrh|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.