studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

gunsi green day metallica i rammstein

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Drugi blogovi:

TATA

BRAT

DANCI

O MENI

IME:MARKO
PREZIME:NIJE BITNO
MJESTO:SUKOŠAN
BOJA:CRNA
VOLIM:TV, BICIKLE, ROLE, METAL, PUNK, ROCK, TECHNO,


MRZIM:SKOLU,RAZREDNICU, BITI DOMA

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Drugi blogovi:

TATA

BRAT

DANCI

četvrtak, 29.11.2007.

Bia san neki dan na predstavi disko burger. Glupa predstava ko neman pojma sta. Ono brate dosadna da bi rađe drža glavu u govnima. Ali nema veze bilo je par dobrih djelova.
Jucer san bia s jednom ciganom u Zadru, a posli je dosa jos jedan kojeg zovemo kopito. Ima nogu duzine eifelovog tornja. Uglavnom glup dečko.
Onda su mi mater i brat bili u kinu i gledali 28 tjedana poslje. Stara mi je mislila da je to neki film o kraju svijeta o apokalipsi a zapravo je bio o ljudima koji se pretvaraju u zombije. Ono živa koljačina. Staroj je film bio loš, a moj je brat bio oduševljen. A sad san u skoli na kompu ali bi mi trebao biti tjelesni. ˝Nesto mi ruka steka˝!!!
Ajte book



| komentari (3) | print | # | * |

nedjelja, 25.11.2007.

love sucks

Evo pisem post u 2 sata u jutro. Neznam sta da radim. Dosadno mi je. Sutra idem na ribolov s tatom i rođakom.book



| komentari (3) | print | # | * |

utorak, 20.11.2007.

connect- nebo




connect- brige ugasi pjesmom




green day- boulevard of broken dreams



hladno pivo- nije sve tako sivo



| komentari (11) | print | # | * |

ponedjeljak, 19.11.2007.

Ubit ću se!!! Ali zasto ne?

Ubit ću se. Tu san rečenicu reka već sto puta. Stvarno mi se neda zivjeti.
Ali zašto san onda jos ziv. Necu se ubit zato sto san vec i stoput razmislja kakav cu bizi u budućnosti pa me sad stvarno zanima sto ću postati.
Onda san razmislja sa bi osramotia obitelj, ili da bi potvrdio misljenja nekih ljudi da sam lud. A sta da unajmim placenog ubojicu.
Znate: maznem pare starcima i unajmim ga. Ionako nibi triba vracati pare kad bi bia mrtav. Ali tu se opet vracan na prvo: razmisljao san o buducnosti.

I onda stvarno neznan; da se ubijen ili da se ubijen, ne!!!



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| komentari (1) | print | # | * |

subota, 17.11.2007.

IZ VEDE-Pjesma o iskonu

Ni bitka ni nebitka nije bilo tada,
ni zračnog prostora ni neba nad njim,
sto se skrivalo? Gdje?
U čijem okrilju?
sto bijaše to beskrajno bezdno voda?

Ni besmrtnosti ni smrti nije bilo tada.
Ni traga nije bilo danu ni noći.
Po svom je zakonu disalo Jedno, bez titraja vjetra,
a van toga nije bilo ničeg drugog ni daljeg.

U početku bješe tama zavita u tamu,
i svemu je bio nespoznatljiv tok.
Životom moćno uvito u prazninu,
jedno se porodi snagom žarke težnje.

Ljubavna čeznja obuze ga prvo,
a to je bio zametak prve misli.
Proničuć srce mišlju, mudraci su našli tu vezu
što bitak sa nebitkom spaja.

Nit vodilju su tako napeli poprijeko.
što je tad bilo gore, a što dolje?
Oploditelji su bili i snage bujanja.
Dolje je bio poriv, a gore obdarenje.

No, tko to izvjesno zna, objaviti tko nam to može?
Otkud su nastali oni, otkud je došlo stvorenje?
Bogovi su kasnije došli, po stvaranju svijeta.
Pa tko onda da zna, iz čeg je to poteklo?

Iz čega se je razvilo stvorenje?
Je li to djelo Njegovo ili nije?
Onoga što nad svemirom bdije u najvišem nebu.
On sam to zna, a možda ne zna ni on?





| komentari (8) | print | # | * |

Kako je dosadan ovaj život!!!

Kako je dosadno..Tu rečenicu najčešće upotrebljavamo. Ali zapravo život je stvarno dosadan. Čitaš knjigu i s vremenom ti dosadi, gledaš TV pa opet isto i tako je sa svim stvarima. Danas je stvarno dosadno živjeti. Ujutro škola pa onda trening pa ideš učiti pa pogledaš neki film i na spavanje. I tako dan za danom. Trebalo bi nešto promijeniti, ali što. Bez škole bi bilo bolje, ali opet bi poslije bilo dosadno ako ništa ne učiš. Ja bez televizije nemogu pa mi se opet nekad neda gledati.
Sto nam preostaje? E pa znam što.
Nedostaje nam ono što sam ja napravio!!!

NAPISAO SAM POST KVRAGU



| komentari (0) | print | # | * |

petak, 16.11.2007.

Razmišljam

Sjedim u sobi. Razmišljam o životu, o tome postoji li uopće Bog.. I počeo sam razmišljati o psovkama. Pa psovke su samo riječi. Zasto bi to bio grijeh. S tim riječima samo pokušavaš uvrijediti, povrijediti i naljutiti neku sobu. Nema razloga da to bude grijeh. Ali idemo dalje ja baš i ne virujen u Boga nego u reinkarnaciju. Virujen da se poslije smrti stvoriš negdje drugdje u svijetu. Također sam razmišljao da je svemir mali mjehurić zraka na dnu oceana. Ili da smo u zijenici čovjekovog oka. Imam još puno teorija ali su mi ove najuvjerljivije.
A da postoji Bog zamišljao bi ga kao obična čovjeka. Hoda, spava, živi i sve što i običan čovjek radi. Zanimljiv je ovaj svijet, ali opet ničem ne koristi. P zato



Živi brzo,
umri mlad.
Boli te k...c,
gdje i kad.
Puši travu,
kupaj se u pivi.
Imaj na umu,
samo jednom se živi.


BOOK



| komentari (0) | print | # | * |

četvrtak, 15.11.2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| komentari (1) | print | # | * |

nedjelja, 11.11.2007.

Ja, ja, ja, ja i ovaj blog!!!!!!

Ima san vec par blogova ali san ih pobrisa. Zoven se Marko, a prezime neman. Iman 13 godina zivin u mistu pokraj Zadra, u Sukosanu. Po rodenju i s majcine strane san purger i navijan za dinamo iako ne pratin bas nogomet. Obozavan divljati s rolama i biciklom. Mrzin svoju razrednicu. Moj msn je gamer0077@net.hr. Aj book!!!!!!!!!



| komentari (1) | print | # | * |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.