guns 'n' roses

16.08.2005., utorak

Appetite For Destruction

Image Hosted by ImageShack.us

''Appetite for Destruction'' je bio album kojim su se Gunsi probili u sami vrh rock 'n' roll industrije. Album je bio naravno #1 americke top ljestvice a prodaja je dosegnula velike razmjere diljem svijeta. Prodano je vise od 25 mil. primjeraka. "Welcome to the Jungle", "Paradise City", i "Sweet Child O' Mine" su trajne pjesme koje su imale utjecaja u Američku glazbenu industriju. 2003. VH1 stavio je album ''Appetite for Destruction'' na 42. mjesto najboljih albuma svih vremena. 2001. ''Q Magazin'' uvrstio je ''Appetite for Destruction'' na svoju ljestvicu ''50 najtežih albuma svih vremena''. Album je također proglasen za najbolji debitantski album svih vremena jer je prodan u najvise primjeraka.

Lista Pjesama

"Welcome to the Jungle" (Guns N' Roses) - 4:32
"It's So Easy" (Arkeen/Guns N' Roses) - 3:21
"Nightrain" (Guns N' Roses) - 4:26
"Out Ta Get Me" (Guns N' Roses) - 4:20
"Mr. Brownstone" (Guns N' Roses) - 3:46
"Paradise City" (Guns N' Roses) - 6:45
"My Michelle" (Guns N' Roses) - 3:38
"Think About You" (Guns N' Roses) - 3:49
"Sweet Child O' Mine" (Guns N' Roses) - 5:54
"You're Crazy" (Guns N' Roses) - 3:16
"Anything Goes" (Guns N' Roses/Weber) - 3:25
"Rocket Queen" (Guns N' Roses) - 6:14

Ljudi koji su radili na albumu

Robert John - Fotograf
Izzy Stradlin - Gitara, ritmicka gitara, pozadinski vokal
Steven Adler - Bubnjevi
Michael Barbiero - Miksanje
Mike Clink - Producent
Victor Deyglio - Pomoćnik pri izradi
George Marino - Mastering
Duff "Rose" McKagan - Bas gitara,Pozadinski vokal
Jeff Poe - Pomoćnik pri izradi
Dave Reitzas - Pomoćnik pri izradi
Axl Rose - Sintisizer, Vokal, Pozadinski vokal
Micajah Ryan - Pomoćnik pri izradi
Slash - Gitara
Julian Stoll - Pomoćnik pri izradi
Steve Thompson - Miksanje
Robert Williams - Slike
Andy Udoff - Pomoćnik pri izradi
Jack Lue - Fotograf
Michael Hodgson - Dizajn

- 15:49 - Komentari (22) - Isprintaj - #

12.08.2005., petak

Što Slash, jedan od ponajboljih gitarista rocka, kaže o svom novom bendu i novoj karijeri, i koliko se promijenio od onih dana kad je žario i palio - i ružio - s Axlom

Image Hosted by ImageShack.us

Kako je zamislio cijelu stvar s Velvet Revolverom kad je uzeo Scotta Weilanda za pjevača? "Pretpostavili smo da će većina naše publike biti fanovi Guns N' Rosesa i Stone Temple Pilotsa. Ali ispostavilo se da je ovo nešto potpuno drugačije - ja bih rekao da su većina naših slušatelja novi i da ih nije briga u kojim smo grupama bili prije. Zbilja je sjajno vidjeti kako ti klinci prvi put doživljavaju ono što bih ja nazvao pravim rock'n'roll bendom. Svi smo morali proći kroz mnogo toga da bismo došli dovde, pretrpjeli smo hrpu udaraca. Ali trenutno smo svi sjajno i u bendu nema drogiranja."

Opet su na turnejama - kako stoje stvari s groupie curama u njihovim godinama? "Matt je jedini neženja u bendu, pa se on zabavlja za sve nas. Baš sam pomislio neki dan: 'Matt je pokupio te dvije cure. Mogao bih otići u njegovu sobu i gledati.' Tako imaš užitak bez krivnje! Zanimljivo je to što sam ja bio toliko neoprezan tijekom karijere, u tolikom stupnju da je čudo što sam uopće živ. Bio sam u kaosu - većinu novca sam trošio na opremu i drogu. Sprdio sam novce kao da su je**na voda. Onda odjednom imaš djecu i shvatiš da imaš odgovornost i to je za mene bilo novo i drugačije. Sada ček stigne i ima neku svrhu - ne samo da platiš rundu pića svima u klubu."

Slash više ne čašćava okolo, ali piti nije prestao; to mu je sada jedini porok: "Kada se moj tata odselio u Ameriku, prekinuo je sve veze sa svojim ocem, nije se uopće slagao s njim pa je prekinuo sve veze s obitelji u Britaniji. Tek kad su Guns N' Roses svirali na Wembleyju nazvao me jedan tip koji je rekao da je brat mog starog. Zbilja je bio, pa sam cijelu obitelj pozvao u backstage na Wembleyju. Možete zamisliti koliko su cuge Gunsi imali sa sobom na turnejama. Ali kad smo sišli s pozornice, otkrili smo da su nam sve osušili - nije ostala ni kap alkohola. To mi je ipak obiteljska stvar."

- 12:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #

08.08.2005., ponedjeljak

Jos Malo O Gunsima

Kakav je to bend bio! Danas je stvarno teško uopće zamisliti ovakvu bandu frajera, luđaka, alkoholičara, rokera i ego tripera. U vrijeme plastične pop produkcije koja je za sobom povukla sve podžanrove glazbe, ovakvu opasnost i ludost poput Guns 'N Roses doista je teško uopće zamisliti.
A bili su najveći. Uvjerljivo najveći bend na svijetu. I posljednji koji je imao onaj tipični prepoznatljivi gigantski vokal-gitara duo u obliku Axla i Slasha, kao što su prije njih rockom vladali Page-Plant, Tyler-Perry, Jagger-Richards, da spomenem samo neke.
No, kao i kod svih veličina u bilo kojem obliku umjetnosti, i u Gunsima su ego tripovi bili toliko jaki da je bend izgorio na vrhuncu slave. Vidio je rock biznis ego manijaka, ali nije vidio sličnoga Williamu Axl Roseu. Koji nenormalan čovjek. Pogledajte ili poslušajte ga danas, i sve vam je jasno.Ovdje je 14 pjesama iz kataloga Guns 'N Roses koje su obilježile ovu skupinu, a sve redom podsjećaju nas kako je ne tako davno sve ipak bilo drugačije. Ovdje je prava rijetkost naići na singl ispod 6 minuta trajanja, a probate li danas naći na ijednoj top listi pjesmu dužu od 4 minute, pripremite se na višesatno traženje. Pop forme tada nisu bile važne, bila je važna pjesma. A svi su ih slušali. Postaje jasno koje blago se skriva u njihovom katalogu. I kako je malo ovakvih bendova danas. Ima li ih uopće?
- 10:27 - Komentari (6) - Isprintaj - #

07.08.2005., nedjelja

Sweet child O' Mine


Image Hosted by ImageShack.us
- 14:46 - Komentari (3) - Isprintaj - #

06.08.2005., subota

Interwiew Sa Slashom

Gdje ste bili zadnjih pet godina?

Bavio sam se isprva Snakepitom, koji je bio vise zabava. Bilo je lako, nazvali smo ga Snakepit (zmijska rupa) jer smo ga snimili pored zmijske rupe. Svako iz benda je imao svoj pravi posao kome
se vratio. Samo smo nastavili sa radom i sljedece sto smo znali je bilo da smo imali turneju. Ja sam trebao biti "onaj gitarista iz Guns n' Rosesa", ali sam bio prilicno dezorijentiran jer nije bilo nikakvih dogadjaja iz Gunsa. Tako da sam samo nastavio s ovim i shvatio da ustvari ne volim svoj pravi posao. Tako da smo svi za ovaj album ostavili sve da bi ga napravili. Zove se Snakepit samo zato sto sam bio previse lijen da smislim neko drugo ime. Ali da se sada vratimo pitanju. Morao sam se brinuti za legalne stvari promjenu managementa i snimateljske kuce.

Na razne nacine ste zaokruzili sve izvodeci neke male nastupe u Velikoj Britaniji?

Svidja mi se to da radim jer postoji neka komuninacija sa publikom koju ne mozes imati svuda nego samo u klubskoj atmosferi. Nisu to samo pet clanova benda, nego citava prostorija. Nemam nista protiv sviranja na stadionima odlicno je to sto toliko ljudi dodje da te vidi kako sviras, ali i za vrijeme odmora ja ipak odem i sviram u nekom gradskom baru da bih ostao na zemlji. Cak i prije nego sto je ovo pocelo predlagao sam da "Guns-i" idu u klubove, ali Axl to nije htio. Tako se sve to dogodilo sa Snakepitom, jer sam se htio tamo vratiti.

Poredili ste ove nevjerovatne uspjehe sa Guns N' Roses-ima, ali kada ste dospjeli do vrha je li to bila neka prazna pobjeda?

Ne bih bas tako mogao reci. Ne mozes biti nezadovoljan time da imas toliko uspjeha da bi svirao na stadionu, cilj svakog benda je da ima toliku publiku. Nema nista lose u tome, stvar je u tome kakav je tvoj stav. Tako da je meni uvijek bilo odlicno pa sam bio u klubu ili na stadionu.
Bio je to glazbeni smjer "s kojim imamo problema", radili smo baladu i onda smo ubacivali dijelove na klavijaturama i rogu. Nije bio problem velicina benda, to je bio los management, novac, nekontroliranost i te vrste stvari. Ali glavna stvar je bila izgubio sam svoje prijatelje u bendu i Axl je poceo preuzimati...Da sam ostao u bendu do sada bih bio mrtav, umro bih od dosade. Axl je htio da budemo techo grunge a ja sam milslio 'Oh Oh'. Prvi snimak Snakepita je bio demo snimak koji on nije htio raditi.

Zasto eksperimentiranje predstavlja nesto nedopustivo u vasem zivotu?

Nije nedopustivo, nemam nista protiv eksperimentiranja. Razlog sto se toliko drzim svog poznatog pravca je sto i dalje pokusavam usavršit ono sto me privuklo. Bit cu vjerovatno vec zadugo mrtav kad neko primijeti da sam dobro uradio stvar - ako uopće i uradim.

Dakle, Guns N' Roses sviraju na Rock in Rio...

I mi cemo biti tamo, ali necemo svirati. Interesantno je da smo mogli biti svi na jednoj listi i mislim da je moglo biti zanimljivo za sve ostale, ali nisam znao da li bi to politicki bilo uredu. Ali smo rekli da bi uradili to ma kako bilo, a onda bi pogledali na listu i vidjeli 152 benda, ali vidjeli da tu nema nikakve kohezije ni u jednom danu - tako da to nije ono sto ja smatram rock festivalom. Tako da cemo svirati malo dalje odatle.

Ima li i jedan dio u vama koji zeli da su to bili pravi Guns N' Roses koji su svirali tamo?

Baziran na mentalitetu bez kajanja, i tako i zivim svoj zivot, bilo je to tako dugo i bio sam uplasen svim terminima. Tako da nema nijedan dio mene koji kaze 'hajde da sprasimo Knocking On Heaven's Door'.

- 14:06 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Guns 'n' Roses
Image Hosted by ImageShack.us

Jedinstveni Slash na djelu
Image Hosted by ImageShack.us

Velvet Revolver
Image Hosted by ImageShack.us


Izdani ALBUMI

Live ?!*@ Like a Suicide (1986)
Appetite for Destruction (1987)
G N' R Lies (1988)
Use Your Illusion I (1991)
Use Your Illusion II (1991)
The Spaghetti Incident? (1993)
Live Era: '87-'93 (1999)
Greatest Hits (2004)
Chinese Democracy (2005)

Slash

Image Hosted by ImageShack.us




Axl

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Axl Rose
Image Hosted by ImageShack.us

Slash kao beba
Image Hosted by ImageShack.us

Redovito posjecujem:
Prvi Cro Gn'R forum
odlican forum,svi se ponasaju kao
jedna velika obitelj,ja sam jedan
od moderatora,ako mislite zajebavat
i srat nemojte dolaziti!

Born To Die
svakako posjetite,veliki kolekcionar,
covjek je hodajuca enciklopedija i ima
pun k.....stvari od gunsa...














');
document.writeln('');



www.lyricsdownload.com





Prodaja ALBUMA

Appetite For Destruction - 20 Mil.
GNR LIES - 8 Mil.
Use Your Illusion I - 7 Mil.
Use Your Illusion II - 8 Mil.
Spaghetti Incident - 4.7 Mil.
Greatest Hits - 2.19 mil. (USA)


Svi clanovi 'Old' Gunsa

Tracii Guns, gitara (1985)
Rob Gardner, bubnjevi (1985)
Slash, gitare (1985–1996)
Duff McKagan, bas (1985–1997)
Izzy Stradlin, gitara (1985–1991)
Gilby Clarke, gitara (1991–1994)
Steven Adler, bubnjevi (1985–1990)
Matt Sorum, bubnjevi (1990–1997)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Tuca izmedu Axl-a i gledatelja
u St.Louisu
Image Hosted by ImageShack.us

Guns 'n' Roses
Image Hosted by ImageShack.us

Slash
Image Hosted by ImageShack.us

Evo jos malo Slasha
Image Hosted by ImageShack.us

Slash
Image Hosted by ImageShack.us