četvrtak, 04.05.2006.

Od USB-a do cijelog računala

Kako sam već pisao, nedavno se zaposlih u novoj firmi. I kako stvar već ide, dobih novo računalo na kojem ću ostvariti sve one dobre zamisli koje ovako perspektivno mladom umu padnu na pamet. Stroj je poprilično dobra stvar, P4 3.0, 1 GB RAM-a, LCD,... To su uglavnom stvari koje su mi potrebne u radu. Ali kako to već ide, ništa ne ide glatko...

Preko neke kompenzacije na relaciji šefovi-Elektromaterijal nabavilo se to računalo. Napomenuti ću da ta konfiguracija nigdje ne postoji u riječkom Elektromaterijalu. Tete prodavačice imaju logiku: ono što je u izlogu možeš kupiti i to je to. Ali kad poznaješ njihove šefove, vidiš da se puno bolje stvari mogu nabaviti kad bi bilo samo malo više volje.

I stroj je došao.

Odmah se ja bacio na instalaciju Windowsa i ostalih softverskih alatki za rad. Ali avaj. Neće on Windowse, kaže nema hard diska? I onda golgota... Otkrivanje svih tajni SATA diskova. Ali u BIOSU nikako namjestiti da radi. Ili prepoznaje samo hard, ili samo pržilicu. Nakon par sati software-skih kombinacija, odlučih se za izravniji pristup. Ide se u otvaranje. Da ne bih oštetio naljepnicu garancije, otvorio sam kućište sa druge strane, gdje nema naljepnice. S bočne strane kućište ima nekakav ogromni kružni otvor za zrak napravljen od plastike, koji sam skinuo s unutarnje strane da bih mogao pristupiti konektorima na matičnoj ploči. Na taj način lako sam premjestio IDE kabel pržilice sa Primary Master u Secondary Master, i računalo je odmah proradilo, odmah krenula instalacija Windowsa.

Ali tu nije kraj...

Prilikom instalacije shvatio sam da ne radi modem. Računalo ne reagira na drivere, prilikom instalacije samo se smrzne. Dobro, modem mi trenutno nije baš od važnosti.
Nadalje sam instalirao sve i svašta potrebno za obavljanje radnih zadaća. I na kraju krenuh raditi.

Ali to nije sve...

Sve je bilo OK dok mi nije zatrebao USB memory stick. Ja otvorim onaj poklopac s prednje strane, ubodem ga, kad ono poruka: ...did not recognize hardware attached... Ne kužim, kako neće?
Valjda je nešto u USB-u. Pitam kolegu, daj da probam tvoj (USB). Ista poruka. Dobro, ajde nešto s njim ne štima, mislim USB portom. Kad kaže kolega: ne radi mi više moj USB ni na mom kompu?
WTF? I na kraju shvatismo da je USB port spržio i moj i njegov USB stick, moj od 256 MB koji mi je moja draga K. kupila za jedan Božić, i njegov od 1 GB koji je kupio upravo taj dan. Kreteni su krivo spojili USB port od kućišta na matičnu ploču.

Ali ni to nije sve...

Odlučili smo ga poslati na garanciju. Ali, sada ga moramo slati City Expressom u Zagreb. Tko zna kad će doći...

Ali to još uvijek nije sve...

Došla danas šefica i kaže kako su je zvali iz servisa, da im je došlo računalo s potpuno razbijenim kućištem, i da ne radi hard disk. Manijaci u dostavi su izgleda igrali računalomet u kombiju... I da će nam priznati garanciju na hard disk, ali na kućište neće. Troškove novog kućišta trebali bi refundirati ovi iz dostave, a oni pak kažu da će refundirati samo ako je kutija u kojoj je računalo dostavljeno uništena. Ako je kutija cijela, ništa od novca. I sada se više na javljaju na telefon...

Kako je krenulo, čini mi se da to još uvijek nije bilo sve......

- 20:58 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>