< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

MOJ POGLED PREMA SVIJETU.......

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

SPEEDCOUNTER.NET - Kostenloser Counter!

NEŠTA O MENI




ZOVEM SE MARKO
-znaaaaaam

IMAM 14 GOD.
-napredan

ŽIVIM U NA....
-naj grad

IDEM U 8r
-najbolji raz.

IMAM DOSTA FRENDOVA
-to je ekipa

SPORT
-moj život nogomet

GLAZBA
-moj život

VOLIM.......

NOGOMET
CURE
SUNCE
MORE
GLAZBU
OBITELJ
ZABAVU
DOBRO DRUŠTVO
ČOKOLADU
FILMOVE
SMIJEH
KNJIGE
MOTORE
AUTE
SLADOLED
SERIJE
BITI NASMIJAN(uvijek


NE VOLIM.........

DOSADU
LOŠE DRUŠTVO
DOSAD.CURE
TRAČANJE




SLUŠAM-

LUKA NIŽETIĆ
HLADNO PIVO
DALEKA OBALA
TONY CETINSKI
TOŠE PROESKI
BOB MARLEY
AZRA
T.B.F.
CRVENA JABUKA
LETEĆI ODRED
GIBONNI
PRLJAVO KAZALIŠTE
OLIVER DRAGOJEVIĆ
DINO DVORNIK

četvrtak, 27.03.2008.

ADIO,A MOZDA I NE.......

Ej,evo opet imam novi dizajn....mislim mozd' je ovaj i bolji.....evo opet skola....jos dva mjeseca..uf..treba sad izdrzat...testove.....treba sad ucit...jos malo pa srednja skola....ono...sve u par mjeseci...ali neka prvo zavrsi skola.....pa onda ljeto...3 mjeseca odmora....jedva cekam..al to su sad samo snovi..jer.....skola traje jos 2 i pol mjeseca..tako da.....
A evo nemogu reci da se nisam i sad odmorio na ovim praznicima...ali da je jos samo tjedan dana....opet,nemozes se samo zaj****t....evo ja se pokusavam na praznicima odmorit...spavam do 11h...do kasno sam na netu...ali nije to bas pravi odmor....za mene je pravi odmor negdje na moru.....al kao sto sam rekao:'to je sada samo san...'....brzo je proslo ovih..sada vec skoro za par dana....4 mjeseca...valjd ce i skolska godina..evo jedne recenice... 'REKLI SU NAM DA SKOLA NIJE ZATVOR,A MI NI KRIVI NI DUZNI DOBILI 8 GOD...'malo sam sredio i boxeve...tako da je sad blog malo bolji...ali mislim da necu vise pisat...jer neam ideje...al stvarno...i neam inspiracije..a kao sto sam ga napravio iz zaj*******e...tako cu i odustat...mislim mozd nekad...kad mi bude dosadno...nastavim...a mozda i ne odustanem..al slobodno komentirajte....necu ga zatvorit....a i ja cu vama komentirati....tako da....kak bi ja napisao obicno za kraj...

ADIO!



| Stisni gas! (67) | Zakoči... | # |

petak, 21.03.2008.

SRETAN USKRS!



EJ....evo iam novi dizajn.....blizi nam se Uskrs.....jedva cekam....aj pozz…….

Libar
U libar svojih dugova
upisi mene
jer odavno te kupujem
s onim sto si htjela cut'

Ref.
Od straha da ne potone
tvoja ljubav za mene
i kao pcela u zlici caja dok drzi dah
ja nemam razloga za strah

Dajem ti verse i note
sve moje sarene perle na dar
jos te mogu pjesmom kupiti
lukavo i slatkorjecivo
jos uvjek mogu ti podvaliti ljubav

I sve cu ti obecati
bas sve sto hoces
moju kozu, moju kost
i lice koje pozelis

Ref.

Teh ma hi seva hilejda
s'n a heja, s'n deja peji
lej sen da ti veh s'n vejdela
jon di sejla vih s'n da
lej sen da ti veh s'n vej de la heya



| Stisni gas! (85) | Zakoči... | # |

petak, 07.03.2008.

YO..........

Ej,nije me dugo bilo tj. nije mi se dalo pisati,a i nisam imao inspiracije.....evo dobio sam štafetu od Nine-Vinišće...pooz Nini...
neznam više šta bih pisao...evo vam dolje štafeta...POOZ....




TVOJE IME??
Marko....

KAKO TE ZOVU LJUDI OKO TEBE??
Bolta,Boltić,Marko...kako kada...

KOJI SI RAZRED I KOLIKO IMAS GOD??
8 raz,14 god

TVOJI PRIJATELJI??
A ima ih....mogao bih nabrajat do sutra....

KAKO GLEDAŠ NA ŽIVOT??
U biti kao veliko bogatstvo koje mi je dao dragi BOG!!

ŠTO MISLIŠ O LJUBAVI??
Ljubav te čini posebnim...treba ljubiti i bit ljubljen....

SMS ILI POZIV??
Oboje...često zovem i pišem...a meni češće pise...tako da SMS...

ZAŠTO VODIŠ BLOG??
B.Z.W.Z. mislim da ga neću vise pisat(postove)....
Neda mi se,a i napravio sam ga iz zajeb.....


VJERUJEŠ LI U LJUBAV NA PRVI POGLED??
Meni se nije dogodila,ali vjerujem u ljubav na prvi pogled...

KAKO PODNOSIŠ LAŽ??
Pa OK!!

VOLIŠ LI NEKOG??
Pa može se to i tako reći...imam osobu koja mi je jako draga...

TKO TI JE VAŽNA OSOBA??
DRAGI BOG...koji mi daje snagu,energiju...jako važan u mom životu...
moji roditelji koji me savjetuju,vole i omogućuju mi da sve imam u životu...možda
iam malo i previse....(meni nikad nije previse)


LJETO ILI ZIMA??
Ljeto...

NAJ PIĆE??
COCTA....naj,naj....

NAJ HRANA??
Pizza.....

ŠTO MISLIŠ O0 GLAZBI??
Moj život...

O SPORTU??
Također,moj život...i velika ljubav(nogomet)....

UZOR U ŽIVOTU??
Moji roditelji.....

MISLIŠ LI DA SI JAKA OSOBA??
Ja sam borac....NEMA PREDAJE.....



| Stisni gas! (92) | Zakoči... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.