Grrrr....

17.02.2006., petak

Nema više Zida.. konačno!

Image Hosted by ImageShack.us


Valentinovo.. previše očekivanja s moje strane.. previše neznanja s tvoje strane.. neiskustvo.. nikada nisi volio za velentinovo, nikada nisi bio zaljubljen za valentinovo... valentine's virgin..

...dogovor je bio za večeru spomenut još prije par dana no 13/02 ni trag ni glas.. 14/02.. ništa.. a ja baš niam htjela bit ''ta koja kreće''... ne ovaj puta.. zvao me luka da idem s njima na valentinovo parti.. more smsova mi dolazi cijeli dan .. cvijet zaljepljen na kućna vrata.. sve i svi osim tebe.. zašto? Zato jer ne znaš.. kuzim da je valentinovo za tebe totalno apstraktan pojam i namjeravao si me iznenadit navečer.. ali ne znaš kako je gadan feeling čekati.. pogovovo meni.. control freakici.. bar jedan dan isplaniran.. znam da me divno voliš svaki dan i bilo mi je glupo radit drame jer mi je svaki dan s tobom ''valentinovo'' ali ipak.. rekla sam povedena tvojim ne spominjanjem ikakvih palnova - ''idem kasnije u grad s ekipom''..... šutnja... ''a jel.. o.k... a ništa.. idem ja na nogomet s dečkima... pa se čujemo kasnije''.. vidjela sam da ti je jaaaako ne-drago.. ali moraš naučit se riknut kao lav.. ja nisam telepat! ''jel sve o.k..? mislim, ti si nešto spominjao večeru prije tjedna dana.. al to je bilo u šali.. ili?''.. ''ma .. nije greda.. čujemo se navečer''.. čula sam da si samo pao.. gle moraš se naučit komunicirat.. znam da nikada nisi volio i sve ti je ovo novo ali moram znati što misliš.. ako šutiš neću uvijek pretpostvaljat tvoje misli, ovo je bio dan da KAZEŠ... i tako smsovi.. ti si samo propao, uzasno si se osječao.. zanam to tvoje raspolozenje.. kad smao zeliš nestat... Znala sam sve.. ali morala sam te ostavit da se koprcaš u svome blatu, da naučiš, koliko to okrutno zvučalo.. ja zasluzujem na vrijeme znat da ću vlanetinovo provest s voljenom osobom a ne čekat do zanje sekunde.. morala sam ne učinit ništa, da vidiš posljedicu, da ne ponoviš... jednostavno si ''pao''.. volim te.. voliš me.. ali neke stvari moraš sam dovest do kraja..

Večer... par minuta prije ponoći.. konačno.. ''sretno valentinovo.. ljubavi''.. šetnja uz obalu... razgovor.. otvoren.. dug.. izravan.. ranjiv.. Naš.. razgovor najboljih prijatelja.. sve sumnje i strahovi. ... rekao si mi sve ono što sam znala al bilo je potrebno da TI TO KAZEŠ.. ne zbog mene.. zbog tebe.. moraš se otvorit.. tu svoju stranu jer je nova, nikad ju prije nisi otvarao.. moraš znat.. moraš sam sebi priznat na glas.. moraš se čut.. divan je osječaj kad nekome u potpunosti vjeruješ, kad voliš osobu koju ZNAŠ.. cijeli tjedan razmišlajo si o tome, ali blokada totalna.. previše očekivanja.. nisi znao što je too much.. nisi zelio pretjerat.. jer mi smo nedifinirani.. najbolji prijatelji.. koji se vole.. vidio si da sam razočarana, čak i kada sam ti nekoliko puta rekal ''gle.. ne ljutim se.. jer znam da jednostavno ne znaš bolje.. znam da nikada nisi volio za valentinovo.. al glupo mi je od svih zivih dobivat ruzice, čestitke, poruke, pozive.. osim tebe.. ma ne ljutim se .. zanm da nam se svaki dan vlanetinovo.. znam''.. ali ipak.. sam sebe si razočarao svojim ponašanjem i totalno te to ubilo u pojam.. krenuo si.. panično.. vjerojatno si osjetio da na tren ti klizim iz ruklu... ne klizim.. ali 1000 riječi u minuti...

''volim te... ja te volim i razmišljam o valentinovu već tjedan dana.. trebam te.. volim te s velikim V.. svaki put.. svaki dan.. smišljam sve zive scenarije.. ja i ti.. al danas sam jednostavno zabloko.. između nas nisu skroz definirane stvari.. ti si mi najbolja prijateljica.. ali.. poludio sam s ovim valentinovom.. koja napetost.. koje planiranje.. dansa sam prvi puta shvatio ono što znam već vječnost.. da sam zaljubljen u tebe ko neki mali dječarac.. ti si najbolja stvar koja mi se desila u zivotu.. znam da sam glup.. znam.. ali... ''... me neću nastavit... večer je završila sa svime što sam zeljela čut, znala sam i ti si znao ali ja sam zeljela da ti to na glas kazeš.. da se ne boljiš da ću zgibat.. pa neću pobjeć od tebe.. kako ne kuziš da te volim kao i ti mene...

''.... jesmo prijatelji ali.. mi smo par... koliko god to ignorirali... jesmo.. ti si mi cura,.. ja sam ti dečko.. već duze.. to je tako.. i ja sam sretan.. ništa me ne usrećuje toliko''.. =)

... njeznosti, strahovi, slatkoća tvojih usana, vrškovi prstiju.. dok me ljubiš totalno si dijete.. neobično mi te takvog vidjet.. nakon toliko godina... ''volim te'' svake sekunde... kako je moguće da neko muško biće bude toliko njazan.. toliko zeljan.. isuse, kako me voliš.. onako skroz... do kraja.. nema više, nema iznad.. srodne duše.. all you EVER wanted... all I ever wanted...

...navečer sam zaspala u tvom zagrljaju,.. trudila sam se ne zaspat.. oko 5 ujutro sam klonula... uljuljao si me u san poljupcima i pričama koliko me voliš.. ne znam od kuda ti toliko riječi? .. samo sam padala i budila se iz sna.. uvijek prisutan tvoj glas koji me njezno riječima iznova voli.. tvoje usne lijepe poljupce (ne znam kada si stigao uhvatit dah) po mome tijelu dok sam u polusnu.. nemoćna.. baš ko neka mala djevojčica.. u plusnu, snivala sam svjesna.. cijelo vreijeme si me ljubio i šaptao ''volim te.. volim te.. volim te.. volim te... ljubavi.. volim te...''... između svakog volim te poljubac.. od kuda ti snage za toliko istih riječi.. kao da si hipnotiziran.. poslje si mi rekao da nema veze sa snagom. Da je to potreba.. hehehe... ah što mogu kada sam Dražesna.. =)))

te večeri su sve Najbolji Prijatelji barijere srušene.. dobro da sam bila ''okrutna''.. trebalo bi nam duze i samo bi se mučili.. ovako smo si priznali sve...

mi smo par.. =))


ovo je bilo divno valentinovo.... mmmmmmmmmmmmm

i nije još završilo.... =)

- 17:34 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

pssst..... =)

''Eres Mi Religion''